°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
,¤°´✿.。.:* YOU WİLL BE FİNE *:.。.✿´°¤,
Okulun kapısından girerken kenarda gülüşen kız grubuna baktım sabah sabah bu enerji nereden geliyordu.
Ben ilerlemeye devam ederken birden hepsi benden tarafa baktı ve üzerime koşmaya başladı.
Korkuyla gözlerimi kapattım. Hepsi yanımdan geçip gitti."Oikawaaaaaa!"
"Oikawa lütfen benimle fotoğraf çekil."Gözlerimi açıp arkama döndüm voleybol klübünün kaptanı oikawa ve ona deli olan kızlar. Bu aoba johsai'n olmazsa olmazlarındandı. Resmen çocuğa ünlü bir oyuncu gibi davranıyorlardı.
"Tabi kızlar hepinizle fotoğraf çekinirim."
"Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!"
Kızların çığlıkları kulaklarımı kemirirken okula giren iwaizumi oikawanın ensesine sert bir tokat attı.
"İwa-Chaaaannn!"
"Sadece ayakkabılarımı bağlıyordum hemen kaçıp fanlarının yanına koşmuşsun"
"Çok popülerim ne yapabilirim"
Dedi saçlarını geriye atıp poz vererek
"AAAAAAAAAAAA!!!"
Kızlar çığlık atarak Oikawa'nın bu pozunu çekmeye başladı
İwaizumi gözlerini devirerek onlara baktı ve Oikawa'yı ensesinden tutarak sürüklemeye başladı.Kızlardan biri hızla yanlarına nefes nefese koştu.
"Bi-bir saniye!"
İwaizumi durdu ve Oikawa'nın ensesini bırakıp kıza baktı.
Kız korkuyla İwaizumi'ye baktı ve hemen gözlerini kaçırıp Oikawa'ya döndü.
"Oikawa-san acaba sevgilinden ayrıldığın doğru mu?"Demin sanki ensesine şaplağı o yiyen değilmiş gibi omuzlarını dikleştirip. Sırıtarak kıza baktı
"Evet ayrıldık."İwaizumi Oikawa'nın ensesine bu seferde elinin tersiyle yapıştırdı.
"Kız arkadaşı Tooru'yu terk etti."
Dedi.
Oikawa İwaizumi'ye döndü
"İwa-chaan illa bunu belirtmen gerekmiyordu tchh."
İwaizumu tekrar Oikawa'ya vuracak gibiydi.
Kız korkmuş olacak ki tabana kuvvet diyip koşarak okula girdi.Oikawa ayrılma mevzusunu söylediği için iwaizumi'ye sataşmaya devam ediyordu.
Şimdi ensesine bir şaplak daha yiyecek 3-2-1
Oikawa ensesine gelen şaplakla bağırdı.
"İwa-Chaaaaaan!"Zamanlamayı tamı tamına tutturmamla kendimi tutamayarak gülmeye başladım. Oikawa ve iwaizumi tartışmayı kesip bana baktılar. Utançla önüme döndüm ve hızla okula girdim.
Onlara güldüğüm çok belli olmuştu.Çantamı sınıfa koyup hocayı beklemeye başladım ders rehberlikti. Hoca sınıfta yoklamayı alıp çıktı. Sınıfta herkes arkadaşlarıyla gruplaşıp sohbet etmeye başladı. Bende kafamı sırama koyup uyumaya çalıştım. Keşke ders işleseydik diye geçirdim içimden. Diğerlerinin aksine boş derslerden nefret ediyordum çünkü diğerleri arkadaşlarıyla sohbet ederken benim tek yaptığım sıramda oturup dersin bitmesini beklemekti.
Son sınıftım, 3 yıldır bu okulda olmama rağmen tek bir arkadaşım bile yoktu. Babam okul müdürüydü ve derslerim berbat olmasına rağmen okula onun sayesinde girmiştim. Bu yüzden herkes benden nefret ediyordu.
Sınıftaki birkaç kız ayaklandı
"Voleybol klübünün antrenmanı varmış onları izlemeye gidelim."
"Neee! Önceden söylesene çabuk çıkalım. Oikawa'nın tek bir servisini bile kaçırmamalıyız"Kızlar koşar adım çıktılar.
Bense sıkıntıdan duvarı izliyordum. Aslında iyi fikirdi boş boş burda oturmaktansa antrenmanı izlersem zaman geçer diye düşündüm ve bende sınıftan
çıkıp antrenmanın olduğu spor salonuna ilerledim.Top gümlemeleri havada uçuşuyordu kenarda oturan kızlar dik dik bana baktı bense aldırış etmeden onlara en uzak köşeye oturup antrenmanı izlemeye başladım.
Oikawa zıplayarak topa çok sert bir şekilde vurup servis attı.Top ne ara karşıya geçti anlamadım. Oikawa gerçekten çok iyi bir oyuncuydu abartıldığı kadar var diye düşündüm. Ağzım açık kalmıştı. Ben şaşkınca sahada seken topa bakmaya devam ederken üstümde bir bakış hissetim. Oikawa bana bakıyordu.
Oikawanın muhteşem servisinden sonra kızlar tezahürat yapıp çığlık attılar oikawa onlara bakıp gülümsedi ve çalışmaya geri döndü.
Bir kızın Oikawa gülümsedikten sonra burnu kanamaya başladı ve arkadaşı kızı tutup revire götürmek üzere spor solonundan çıktı.Kaşlarımı çatarak giden kızların arkasından baktım ve her zaman ki
halleri diyerek önüme dönüp antrenmanı izlemeye devam ettim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐘𝐎𝐔 𝐖𝐈𝐋𝐋 𝐁𝐄 𝐅𝐈𝐍𝐄 ᵒⁱᵏᵃʷᵃ ᵗᵒᵒʳᵘ
Fanfiction𝚃𝚎𝚔 𝚘𝚛𝚝𝚊𝚔 𝚢𝚘̈𝚗𝚞̈𝚖𝚞̈𝚣 𝚊𝚌ェ𝚕𝚊𝚛ェ𝚖ェ𝚣ェ 𝚐𝚞̈𝚕𝚞̈𝚖𝚜𝚎𝚖𝚎𝚖𝚒𝚣𝚒𝚗 𝚊𝚕𝚝ェ𝚗𝚊 𝚜𝚊𝚔𝚕𝚊𝚖𝚊𝚖ェ𝚣𝚍ェ𝚛 𝚋𝚎𝚕𝚔𝚒 [𝐎𝐈𝐊𝐀𝐖𝐀 𝐓𝐎𝐎𝐑𝐔 𝐗 𝐑𝐄𝐀𝐃𝐄𝐑] 🅣︎🅐︎🅜︎🅐︎🅜︎🅛︎🅐︎🅝︎🅓︎🅘︎