°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
,¤°´✿.。.:* YOU WİLL BE FİNE *:.。.✿´°¤,
Formalarımı giyip hızla kapıya yöneldim.
"Ben çıkıyorum."
"İyi dersler tatlım."
Kapıyı açmamla ufak bir şok geçirdim.
"Günaydın y/n-chan."
Gülümseyerek bana bakan Tooru'ya şok olmuş bir yüzle cevap verdim
"Günaydında senin ne işin var burda. Y-yoksa kapıda mı durdun tüm gün!"
"Hahahahaha Hayır ama yapmayı düşünmedim değil."
Omzuna vurdum hafifçe
"-ah. Ben birlikte okula gidelim diye buraya kadar geleyim ama gördüğüm muameleye bak"
Üzgünce kafasını eğdi.
"Tamam üzgünüm."
"Sadece özürle affedebileceğimi sanmıyorum." Dedi alayla
"Peki ne yapmam gerek?"
"Okula yürürken elini tutabilirim mesela."
"Hııeee! Olmaz."
Israrla yüzüme baktı.
"Peki, tamam."Elimi kavradı ve yürümeye başladı. Elimi tutan eli sıcacık hissetiriyordu. Ellerimize baktım yanaklarım hafiften kızarıyordu. Bunu düşünme, bunu düşünme.
Tooru durdu ve onun durmasıyla bende durdum.
"Bir sorun mu var?" Dedi kafasını hafiften yana eğerek.
"Aslında, sorun şu ki. Elimi tutman biraz garip hissettiriyor sevgili bile değiliz sonuçta."
"Ama bende dedin."
Dediği şeyle kızarıp panik oldum.
Elini biraz daha yukarı götürüp bileğimi tuttu.
"O zaman bu iyi mi?"
Kafamı onaylarcasına salladım.
O önde ilerlerken bende adımlarına ayak uydurmaya çalışarak peşinden yürüdüm.Okula yaklaştığımızda bileğimi bırakacağını düşünmüştüm ama o şekilde okula girdik. Tüm okulun bize baktığını hissediyordum. Benim aksime o gayet rahat bir şekilde yürümeye devam etti.
Sınıfımın önüne geldiğimizde durdu ve bileğimi bıraktı.
"İyi dersler." Diyerek saçımı karıştırdı ve kendi sınıfına gitti.Sınıfa girip sırama oturduğum an sınıftakiler başıma üşüşmeye başladı.
"Siz çıkıyor musunuz?!"
Diye öne atıldı bir kız.
Ben ağzımı açamadan biri onun ardından konuştu
"Oikawa neden onun gibi bir kızla çıksın ki? Saçmalama."
Herkes merak dolu gözlerle bana bakarken ne diyeceğimi bilemeyerek kafamı eğdim. Neyseki zil çaldı ve yerlerine geçtiler. Derin bir nefes alıp verdim ve kafamı sıraya dayayarak hocanın gelmesini bekledim.Tenefüs olduğunda yine başıma geldiler. Bunun olacağını bildiğim için kafamı sıradan kaldırmamış uyuyor taklidi yapıyordum. Birkaç kız başımda hakkımda ileri geri konuşuyordu. Görmezden gelerek dinlememeye çalıştım.
Kafamı kaldırarak hızla ayağa kalktım. Hoca ve tüm sınıf bana tip tip bakıyordu. Uyuma taklidi yaparken gerçekten uyuya kalmışım.
"Tuvalete gidebilir miyim?"
Bahane uydurup sınıftan çıkmayı başardım. Koridordaki saate baktım. Bu 4.Ders olmalıydı. Tenefüste beni darlamasınlar diye sınıfa gitmeye niyetim yoktu. Öğle arasıda kimse yokken çantamı alır eve kaçardım.
Belki antrenman vardır orada zaman geçiririm diyerek Voleybol takımının spor salonuna girdim.
Sahada konsantre olmuş bir şekilde kendi aralarında iki takıma ayrılmış maç yaparak çalışıyorlardı. Farkedilmeden kenardan kenardan yürüyüp oturma yerlerinden birine oturdum ve antrenmanı izlemeye başladım. Bu yıl turnuvada kazanmak için çok çalışıyorlardı.Tooru'nun İwaizumi'ye pasıyla muhteşem bir sayı aldılar
"Wooaaahhhh"
Farketmeden biraz fazla ses çıkardığım için dikkat çekerim diye korktum ama maçlarına devam ettiler. O hariç. Sesimi duymasıyla kafasını bana çevirdi ve beni farkedince gülümseyerek bakıp maçına devam etti.
Bana gülümseyince hızlanan kalbim yerinden çıkacak gibi atarken maçlarını izlemeye devam ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐘𝐎𝐔 𝐖𝐈𝐋𝐋 𝐁𝐄 𝐅𝐈𝐍𝐄 ᵒⁱᵏᵃʷᵃ ᵗᵒᵒʳᵘ
Fanfiction𝚃𝚎𝚔 𝚘𝚛𝚝𝚊𝚔 𝚢𝚘̈𝚗𝚞̈𝚖𝚞̈𝚣 𝚊𝚌ェ𝚕𝚊𝚛ェ𝚖ェ𝚣ェ 𝚐𝚞̈𝚕𝚞̈𝚖𝚜𝚎𝚖𝚎𝚖𝚒𝚣𝚒𝚗 𝚊𝚕𝚝ェ𝚗𝚊 𝚜𝚊𝚔𝚕𝚊𝚖𝚊𝚖ェ𝚣𝚍ェ𝚛 𝚋𝚎𝚕𝚔𝚒 [𝐎𝐈𝐊𝐀𝐖𝐀 𝐓𝐎𝐎𝐑𝐔 𝐗 𝐑𝐄𝐀𝐃𝐄𝐑] 🅣︎🅐︎🅜︎🅐︎🅜︎🅛︎🅐︎🅝︎🅓︎🅘︎