~7~

1.7K 147 7
                                    

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

,¤°´✿.。.:* YOU WİLL BE FİNE *:.。.✿´°¤,

Bugün Aoba johsai ile Shiratorizawa'nın antrenman maçı günüydü. Son günlerde maç yüzünden Oikawa ile sık görüşemiyorduk. Normalde tüm gün y/n-chan diye gezerdi. Farkında olmadan ona alışmıştım sanırım. Ona her ne kadar kendini zorlama desemde elimden gelenin en iyisini yapmak için çalışıyorum diyip geçiştiriyordu. Çantamı sınıfa bırakıp sınıfına gittim. Elini kafasına koymuş uyukluyordu. Yanına gitmemle kafasını kaldırıp bana baktı.
"Ohayo." Dedi yorgunca.
Kaşlarımı çattım.
"Uyumadın di mi?"
Cevap vermedi.
"Yemek yedin mi?"
Hayır anlamında başını salladı.
"Bekle bir dakika."

Sınıftan çıkıp kendi sınıfıma girdim ve cüzdanımı alıp kantinden atıştırmalıklar aldım.
Sınıfa tekrar girmemle bana baktı. Elimdekileri uzattım.
"Teşekkürler." Diye mırıldandı.
Bu kadar kendini yorduğu için kızmak istiyordum ama bu onun için gerçekten önemliydi bu yüzden bir şey dememeye karar verdim. Atıştırmalık paketini açıp yemeye başladı.
Üzgünce ona baktım.
"Neden üzgünsün?" Diye sordu.
"Beni mutlu etmek ister miydin?"
Evet anlamında başını salladı.
"O zaman kendini bu kadar yorma. Düzgünce dinlen. Sağlıklı beslen. Kısaca kendine iyi bak."
Kaşlarını kaldırdı. Başta şaşkın olan surat ifadesi gülümsemeye dönüştü.
Elimi kafasına koyup saçlarını karıştırdım.
"Hoca birazdan gelir ben gideyim."
Sınıftan çıkmadan önce ona seslendim.
"İyi dersleer."
"İyi dersleeeer!" Diye bağırdı o da."
Şimdi en azından morali daha iyi gibiydi. Mutlulukla sınıfıma geçtim.

.....................................

Maç son 2 dersti ve şu an maçları vardı. Bu sırada ben stresten kalemimi kemiriyordum. Acaba nasıl gidiyor. Bir kaç sınıf maçı izlemek için gitse de. Bizim hoca izin vermemişti ve şimdi burda stresten altıma yapcaktım.

Tenefüs zili çaldığında herkesten önce toparlandım ve çıktım. Spor salonunun önünde maçın bitmesini bekliyordum. İçeri girip maçı izleyemeyecek kadar stresliydim. Kulaklığımı taktım ve rastgele bir müzik açtım. Sadece bir antrenman maçı olmasına rağmen çok stres vericiydi. Ben bile böyleysem Tooru ne hissediyordur.
Şimdi üstündeki baskıyı daha iyi anlayabilmiştim.

Spor salonundan çıkan seyircilere baktım. Surat ifadelerine bakılırsa biz kaybetmiştik. Derince iç çektim ve Tooru'nun çıkmasını bekledim. Önce shiratorizawa oyuncuları ayrıldı. Sonra Aoba johsai dekiler. Tooru yoktu. Daha fazla beklemeden içeri girmeye karar vermiştim. Kapıyı açtım. Üstünü değiştirmiş öylece kapının kenarında bekliyordu. Karşısına dikildim. Kırgınca bana bakıyordu.

Ona birden sarıldım. Şaşırarak bana baktı. Bense kafamı göğsüne gömdüm. O da ellerini arkamda birleştirdi ve bana sarıldı.
"İyi işti." Diye mırıldandım.
Kafamı kaldırıp yüzüne baktım.
"İyi işti Tooru!"

𝐘𝐎𝐔 𝐖𝐈𝐋𝐋 𝐁𝐄 𝐅𝐈𝐍𝐄 ᵒⁱᵏᵃʷᵃ ᵗᵒᵒʳᵘHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin