°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
,¤°´✿.。.:* YOU WİLL BE FİNE *:.。.✿´°¤,
Ertesi gün okul
Tenefüsteydik ve ben telefonumla twittterda aizawaxdeku shipleyen biriyle kavga etmekle meşguldüm.
Belki shiplere saygı duymak gerek"Hayır bu iğrenç bu pedofililik."
Düşündüğüm şeye hemen kendi kendime karşı çıkıp içtiğim kola tenekesini fırlattım. Harika tüm sınıf bana bakıyordu. Kalkıp utançla kafamı yere eğerek sınıfın ortasındaki tenekeyi aldım ve sınıftan çıktım. Koridordaki çöpe boş tenekeyi atacakken yeni bir yanıt geldiTwitter:
•Onlar reel gerizekalı birbirlerine aşıklar bunu aptal kafana sok"Salak ergen!" Elimdeki tenekeyi yine öfkeyle fırlattım.
"Ahww"
Kafamı telefondan kaldırıp sesin geldiği yöne baktım. O-ho işte şimdi sıçtım. Kafasını tutan oikawa, oikawanın kafasından sekip yerde yuvarlanan teneke. Şimdi tüm koridor bana bakıyordu. Yağmurdan kaçıpta doluya tutulmak bu olsa gerek.Yanımdan hızla geçip giden kızlar oikawaya koştular.
"Oikawa-san iyi misin?"
"Oikawa senpai başın acıyor mu?"
Elini kaldırarak konuştu.
"Oi,oi sakin olun endişelenmeye gerek yok. Ben iyiyim."
Kızlar kızgınlıkla bana döndü ve üstüme gelmeye başladılar.
"Oikawa'ya bunu nasıl yaparsın"
Diyerek yakamı tuttu biri."Ellerine sertçe vurarak yakamdan ayırdım.
"Sizene sizin kafanıza mı attım."
Bunu diyince iyice çıldırdılar ve hepsi bir bana saldırmaya başladı. Olay iyice büyümeden oikawa ve voleybol takımından birkaç çocuk gelip bizi ayırdı.
Oikawa sırıtarak kızlara baktı.
"Hadi ama kızlar benim için kavga etmeyin."
Sinirle çatık olan kaşlarımı dahada çattım.
Bana döndü elini kaşlarıma getirdi ve çatık kaşlarımı kaldırdı. Şaşkınca ona baktım.
"Heh şimdi oldu. Sende kaşlarını çatmayı bırak s/n yüzün daha da buruşacak."Elini çekti ve yanımdan geçip gitti. Koridordan çıkıncaya kadar şaşkınca arkasından baktım.
O, o bana az önce buruşuk mu dedi!?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐘𝐎𝐔 𝐖𝐈𝐋𝐋 𝐁𝐄 𝐅𝐈𝐍𝐄 ᵒⁱᵏᵃʷᵃ ᵗᵒᵒʳᵘ
Fanfiction𝚃𝚎𝚔 𝚘𝚛𝚝𝚊𝚔 𝚢𝚘̈𝚗𝚞̈𝚖𝚞̈𝚣 𝚊𝚌ェ𝚕𝚊𝚛ェ𝚖ェ𝚣ェ 𝚐𝚞̈𝚕𝚞̈𝚖𝚜𝚎𝚖𝚎𝚖𝚒𝚣𝚒𝚗 𝚊𝚕𝚝ェ𝚗𝚊 𝚜𝚊𝚔𝚕𝚊𝚖𝚊𝚖ェ𝚣𝚍ェ𝚛 𝚋𝚎𝚕𝚔𝚒 [𝐎𝐈𝐊𝐀𝐖𝐀 𝐓𝐎𝐎𝐑𝐔 𝐗 𝐑𝐄𝐀𝐃𝐄𝐑] 🅣︎🅐︎🅜︎🅐︎🅜︎🅛︎🅐︎🅝︎🅓︎🅘︎