°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
,¤°'✿.。.:* YOU WİLL BE FİNE *:.。.✿'°¤,
Okul çıkışı yine uyuyakalmıştım ve okulda kimse kalmamıştı. Çantamı alıp çıktım. Okul bahçesinde ilerlerken gelen kuş sesiyle etrafa bakındım.
Yerdeki minik yavru kuşu fark etmemle eğildim ve kuşu elime aldım. Kafamı kaldırıp yanımdaki ağaca baktım. Tahmin ettiğim gibi üstünde bir kuş yuvası vardı ve kuş burdan düşmüştü.Boyumun 3 katı olan ağaca bakıp iç çektim. Seni oraya nasıl geri çıkaracağım. Kuşu elime aldım ve ağaca tırmanmaya başladım. Yuvanın olduğu dalda durup kuşu yuvanın içine bıraktım. Evet görev başarılı. Olduğum yerden aşağıya baktım. Vay anasını. Çıkmayı başarmıştım ama inme kısmını hiç düşünmemiştim.
"Kimse var mı!!!"
Ses gelmeyince bir kalın dala oturup beklemeye başladım. Kimse gelmezse ne bok yiyeceğim diye içimden geçiriyordum. Ya burdan atlayıp ayağımı kırıp eve sürünerek gidecektim ya da bu akşam burda uyuyup yarın sabah okula insanlar gelince yardım isteyecektim. Her iki ihtimalde birbirinden berbattı.
"Aklıma sıçayım be!""Y/n?"
Aşağıdan bana bakan Tooru'ya baktım. Teşekkürler tanrım. Sevinçle ağaçta gülerken Tooru bana hala ne yaptığımı anlamaya çalışarak bakıyordu.
"Tooru atlıyorum tut beni."
"Ne?!"
Atlamamla birlikte kollarını uzatsada kollarına çarpıp yerle buluştum.
"Aaaaa!"
"Y/n iyi misin?"
"Hayııır."
Ayağıma baktım kanıyordu ama kırılmış kadar acımıyordu.
Tooru arkasına dönüp çömeldi.
"Sırtıma çık."
Üstelemeden boynuna tutundum.
"Okul hala kapalı değil revirde tedavi edebiliriz."
"Hmm hmm."
Ayağa kalktı ve binaya yürüdü.
"Çok mu kötü?"
"Sanırım kan kaybından ölebilirim."
Güldü.
"Hem beni öldürmeye çalışıp birde gülüyor musun?!"
Gülmesini bastırmaya çalışarak konuştu.
"Üzgünüm."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐘𝐎𝐔 𝐖𝐈𝐋𝐋 𝐁𝐄 𝐅𝐈𝐍𝐄 ᵒⁱᵏᵃʷᵃ ᵗᵒᵒʳᵘ
Fanfiction𝚃𝚎𝚔 𝚘𝚛𝚝𝚊𝚔 𝚢𝚘̈𝚗𝚞̈𝚖𝚞̈𝚣 𝚊𝚌ェ𝚕𝚊𝚛ェ𝚖ェ𝚣ェ 𝚐𝚞̈𝚕𝚞̈𝚖𝚜𝚎𝚖𝚎𝚖𝚒𝚣𝚒𝚗 𝚊𝚕𝚝ェ𝚗𝚊 𝚜𝚊𝚔𝚕𝚊𝚖𝚊𝚖ェ𝚣𝚍ェ𝚛 𝚋𝚎𝚕𝚔𝚒 [𝐎𝐈𝐊𝐀𝐖𝐀 𝐓𝐎𝐎𝐑𝐔 𝐗 𝐑𝐄𝐀𝐃𝐄𝐑] 🅣︎🅐︎🅜︎🅐︎🅜︎🅛︎🅐︎🅝︎🅓︎🅘︎