Co By Zrobił/a Gdybyś Go/Ją Zostawiła

302 17 0
                                    

-Julian-

Zmieniłby swoją playlistę i skasowałby wszystkie taneczne utwory, jakie mu się z tobą kojarzą.

Kiedy jednak słucha radia i usłyszy piosenkę, do której z tobą tańczył, momentalnie zaprzestanie wszelkich ruchów, każąc Maurice'owi zmienić stację.

Gdyby go ktoś zapytał, co się stało z jego Bogami, odpowiedziałby, że przechodzi karę od nich, bo największy dar go opuścił.

-Edek-

Na początku w swoich rzeczach znajdowałabyś skórki po bananach, ale z czasem by to zniknęło.

Edek stara się ciebie unikać najbardziej, jak to możliwe, nawet jeśli oznacza to nagłe odwołanie planów z przyjaciółmi.

-Mason-

Ilekroć jesteś w jego zasięgu wzroku, usłyszysz jakąś złośliwą uwagę. Jeszcze gorzej, gdy będzie musiał z tobą rozmawiać.

Wieczorami Mason będzie sobie wyrzucał, że odbiera sobie szanse na twoją ponowną miłość i że nie umie trzymać języka za zębami.

Przeniesie się z picia herbaty na kawę.

-Marlenka-

Najpierw rozwali swoją mandolinę.

Dalej będzie starała się być miła, jakby do niczego między wami nie doszło, ale raz na jakiś czas wymsknie jej się "między nami też tak było, pamiętasz?", albo "i ona jej nie zostawiła..."

Nocami będzie puszczać hiszpańskie utwory o złamanym sercu.

-Francis-

Ucieknie w pracę.

Więcej go nie zobaczysz, bo nawet PINGWINY nie będą cię brać na misje dotyczące ratowania świata przed Doktorem Bulgotem.

Jego maszyny będą coraz bardziej skomplikowane, a ich nazwy będą miały w sobie twoje imię.

-Czerwony Wiewiór-

Wróci do swojej agencji Rosji.
Będzie siedział tam przez cały czas, a gdy inni komunistyczni towarzysze będą się go pytać, co się stało w USA, ten wspomni coś o kapitalistycznych psach.

Będzie trzymał na ścianie twoje zdjęcie.
Początkowo rzucał w nie nożami, ale za każdym razem jak trafiał, lapaly go wyrzuty sumienia i je ściągał, przepraszając.

Raz jego towarzysze to zobaczyli i sami uraczyli go historiami o złamanych sercach. I o tym, że sami prawie opuścili własne zadania dla miłości.

-Fred-

Gdy PINGWINY będą go wypytywać o informacje, co drugie zdanie będzie na Twój temat. Coś w stylu "byli w tym samym kinie, co ja i [Imię] na pierwszej randce".

Będzie się w random owych momentach pytał ludzi, co zrobił nie tak.

Gdy się mijacie na ulicy, machacie sobie na dzień dobry, bez wymieniania żadnych słów.
Fred chciałby zacząć wtedy rozmowę, ale w ogóle nie wie jak.


***
Dzisiaj tak krótko jakoś lol.
Mam nadzieję, że się spodobało.
Pozdrawiam z podłogi - Dywan

Kompletnie Nic Tu Nie Widziałeś | Pingwiny z Madagaskaru Scenariusze(Zakończone)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz