#3 Niall

395 13 0
                                    

Specjalnie dla mojej kochanej Horanowej... :*

__________________________________________________

- Ścisz ten telewizor! – wrzasnęłam.

Odczekałam chwilę, jednak nie usłyszałam zmiany. Rozzłoszczona wyszłam z pokoju i zbiegłam po schodach na dolne piętro. Weszłam do salonu.

- Próbuję się uczyć!

- A ja oglądam telewizję – odpowiedział mój brat, nawet na mnie nie patrząc.

- Przeszkadzasz mi – powiedziałam piskliwym głosem.

- To się popłacz – Tim odwrócił się twarzą do mnie – A teraz idź, bo mnie denerwujesz.

Dopiero wtedy zauważyłam siedzącego obok mojego brata chłopaka, który przyglądał się całej sytuacji z rozbawioną miną. Miał krótkie blond włosy i niebieskie oczy.  Zrobiło mi się głupio, że był świadkiem naszej kłótni. Odwróciłam się i już miałam wyjść, kiedy usłyszałam zza pleców:

- Przynieś nam chipsy z kuchni! – tego było już za wiele.

Zacisnęłam zęby i spojrzałam ze wściekłością na Tima. On tylko głupio się uśmiechał.

- NIE JESTEM TWOJĄ SŁUŻĄCĄ! SAM SOBIE PRZYNIEŚ! – zaczęłam się drzeć na cały dom.

Mój brat roześmiał się głośno, jakbym właśnie opowiedziała żart.

- Stary, ona ma rację – stanął w mojej obronie jego kolega.

- Pasujecie do siebie – powiedział nagle Tim.

Zarumieniłam się. Chcąc ukryć to przed chłopakami odwróciłam się i wyszłam. Skierowałam się do kuchni, aby wziąć te cholerne chipsy.  Nasypałam je do miski i wróciłam. Stawiając naczynie na stoliku powiedziałam cicho do blondyna:

- Przepraszam za niego.

Wróciłam do siebie. Zrezygnowałam z próby nauczenia się czegokolwiek. Wzięłam iPoda i słuchawki i położyłam się na łóżku.

Po kilkudziesięciu minutach usłyszałam jak drzwi mojego pokoju się otwierają. Wyciągając z uszu słuchawki, zobaczyłam blondyna stojącego w progu. Usiadłam i poklepałam miejsce obok siebie. Chłopak uśmiechnął się i usiadł obok mnie.

- Twój brat… zasnął – powiedział nie mogąc ukryć rozbawienia – Jestem Niall – dodał po chwili wyciągając do mnie rękę

- [T.I] – przedstawiłam się i uścisnęłam jego dłoń.

Przyjrzałam mu się uważnie. Był ode mnie trochę wyższy, dobrze zbudowany. Ale najpiękniejsze były jego oczy. Wcześniej widziałam tylko, że są niebieskie. Dopiero z bliska zauważyłam jakie są niezwykłe. Mieniły się wszystkimi odcieniami błękitu, niczym bezkresny ocean, w którym tonęłam.

- Tim dużo mi o tobie opowiadał – powiedział Niall wyrywając mnie z zamyślenia.

- Uważaj, bo uwierzę – odpowiedziałam z ironią w głosie.

- Na prawdę  – przekonywał mnie blondyn.

-  W takim razie CO o mnie mówił?

- Mówił jaką ma piękną, mądrą i dobrą siostrę – mówił blondyn wciąż się uśmiechając.

Zaskoczyła mnie taka odpowiedź. Byłam pewna, że Tim nigdy nikomu nie mówił o mnie takich rzeczy. Chciałam jeszcze o coś zapytać, ale nie zdążyłam. Poczułam ciepłe usta Nialla naciskające na moje.

___________________________________________

Mam nadzieję, że Wam się podobało  ~Malikowa ♥

One shots by MalikowaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz