A/N ;
heipsun!
älkää innostuko, en ole tätä koko kirjaa valmiiksi vielä saanut, vaikka lopullinen lukujen määrä on selvillä ja ranskalaisittain viivoin sinne kirjattu mitä milloinkin tapahtuu. viime päivät olen ollut kiinni tulevassa draamakirjassa, joka on ollut mun pää projekti viimeiset neljä vuotta - alkuperäisestä suunnitelmasta on enää roope savilahti jäljellä :D
tämä luku on nyt julkaisussa, mun synttäreiden kunniaksi. tänään 29. kesäkuuta mittariin tuli nimittäin 18 vuotta! rehellisesti, en uskonut että tämä päivä koittaa.
enjoy!
ENSIMMÄINEN LUKU
*
Kaupungin äänet kantautuivat kerrostalo kaksioon aukinaisen parvekkeen oven kautta voimakkaammin kuin normaalisti. Oulun keskustan kiireinen katu vilisi ihmisistä sekä autoista, vaikka olikin lauantai iltapäivä. Kaksion olohuoneessa lojui vaatekappaleita matkalla makuuhuoneeseen ja eteiseen oli potkittu matalat avokkaat sekä mustat nahkakengät. Matkalla lojui kauluspaita sekä muitakin vaatteita, jotka kuuluivat kahdelle eri henkilölle.
Makuuhuoneen puolella leveän parisängyn uumenissa nukkui kaksi nuorta. Peiton alla ensimmäiseksi silmänsä aukaisi nuorukainen, jonka hiukset olivat pörrössä sekä kaulassa ja rintakehällä muutama tumma jälki. Nuorukainen nousi istumaan sängyllään pörröttäen hiuksiaan kiroten hiljaa parvekkeen ovea, jonka oli itse jättänyt yöllä auki. Hän ei tajunnut omistavansa seuraa, ennen kuin hänen vieressään nukkuva nainen käänsi kylkeään paljastaen hartijansa paksun peiton alta. Naisen pitkät hiukset olivat levinneet pitkin miehen tyynyjä ja vaikka nuoren naisen meikit olivatkin levinneet, hän näytti upealta Ollin silmissä.
Ollin mieleen palautui hetki hetkeltä edellisen illan ja yön muistikuvat, saaden hänet nousemaan sängystä kiireisesti. Hän oli antautunut paheelle - tarkalleen, hänen hyvän ystävänsä paheelle. Nuorukainen ei harrastanut yhden illan juttuja, eikä ollut ikinä ennen tuonut baarista naista kotiinsa. Roosa oli ensimmäinen nainen hänen kotonaan, joka oli baarista lähtenyt mukaan. Nuori nainen oli ylipäätään ensimmäinen nainen, joka saapui Ollin ensimmäiseen omaan asuntoon. Hän ei ollut mikään naistenmies ja ainoat ihmiset, jotka ovat hänen kotonaan käyneet käsittävät hänen vanhempansa sekä bändikaverinsa.
Olli käveli vaatekaapilleen kiskoen puhtaat alushousut sekä ison t-paidan yllensä, vain mennäkseen kylpyhuoneeseen katsomaan itseään peilistä. Hän tunsi kaulallaan ja rintakehässään jomottavat merkit mutta ei tiennyt pitäisikö hänen katua yön tapahtumia. Hänellä oli ollut hauskaa Roosan seurassa. Hänestä myös tuntui, että Roosallakin oli ollut hauskaa hänen kanssaan. Ei tätä pitäisi hävetä.
Nuorukaisen kadotessa makuuhuoneesta kylpyhuoneeseen, yksin sänkyyn jäänyt Roosa availi silmiään kuin varmistaen, että jäi varmasti yksin makuuhuoneeseen. Tuleva ylioppilas peitti kasvonsa käsivartensa alle ja huokaisi syvään selvitellen ajatuksiaan. Hänenkään tapoihin ei kuulunut yhden illan jutut. Roosan entisen parisuhteen päättymisestä oli vajaa kolme kuukautta, suhde oli alkanut jo peruskoulussa kahdeksannella luokalla, joten nuorella ei ole ollut aikaa perinteiseen teinien sekoiluun kotibileissä.
" Hitto", Roosa mutisi ja nousi istumaan peittäen peitolla paljaan yläkroppansa. Kylpyhuoneesta kuuluvat äänet alkoivat ahdistaa tummaverikköä. Olli oli hereillä ja nähnyt naisen sängyssään, enää ei ollut minkäänlaista pakoreittiä tilanteesta. Nainen yritti kurkkia ympärillensä. Hän halusi löytää edes vaatteensa tähän hätään, mutta kuten ehtikin pelätä, ne olivat jääneet olohuoneen puolelle. Makuuhuoneen lattialla lojui vain hänen mustat pitsirintaliivit sekä mustat farkut, jotka olivat Ollin.
DU LIEST GERADE
Our blood as cold as ice | Blind Channel
FanfictionRoosa Matilda Porko Tyttö 19-vuotias Syntynyt 13.8 161 senttimetriä pitkä Ruskeat hiukset Ruskeat silmät Entinen kilpaurheilija Heppatyttö Kaksoistutkinnosta valmistuva Joonas Porkon serkku * Tää on fanfic, ei tositarina. Olen itse omassa pienessä p...