2.

744 49 19
                                    

- To jakiś żart - Paweł spojrzał na łóżko, które było posypane płatkami róż, a na stoliku nocnym stało wino i kieliszki.

- Nawet jacuzzi dla dwóch osób mamy - powiedział z łazienki Dominik i wrócił do sypialni bujnym krokiem. - O cholera.

- Zostaw już tego Harnasia - chłopak wyrwał mu z ręki piwo, na co ten głośno jęknął z niezadowolenia.

- Jak chcesz - wzruszył ramionami i wziął wino do ręki, strzelając korkiem w ścianę, który odbił się i uderzył w wazon za nimi, co spowodowało jego rozbicie i głośny huk.

- Nie, no ja nie wytrzymam - złapał się za głowę Lakarnum i usiadł na łóżku, a obok niego brunet.

- Nie przejmuj się Pawełku - objął go jedną ręką i napił się z gwinta jakże drogiego wina. - Jeszcze tylko tydzień - "pocieszył" go i oddał mu butelkę, aby ten też się napił.

- Idę na basen, muszę się odprężyć - oznajmił, uciekając z uścisku Dominika oraz szukając ręcznika i kąpielówek w walizce.

- Okej, ja sobie trochę pośpię - rzucił się na łóżko twarzą, a potem spojrzał na fioletowo-włosego chłopaka, który miał zamiar się przebrać.

- Idę do łazienki się przebrać - podejrzanie oznajmił, ale Awięc go zatrzymał.

- Nie musisz, ja się odwróce - położył głowę w drugą stronę, a drugi się zgodził.

Bos nagle poczuł chęć spojrzenia się w stronę jego przyjaciela, który właśnie się przebierał. W zasadzie to coś mu mówiło, żeby jednak tego nie robił, co dziwne, bo zawsze gdy jest pijany to robi wszystko bez zastanowienia. Ale chyba było to zbyt "gejowskie" jak na niego. To zawsze Paweł był tym cieplejszym i robił te wszystkie rzeczy jakie na geja przystaje. Dominik nigdy nie czuł tego, że może w jakimś stopniu spodobać się Pawłowi, więc nigdy też nie myślał o nim w sposób na potencjalnego, przyszłego chłopaka. A teraz tak pomyślał, może przez jakieś dwie sekundy, ale pomyślał. Ostatecznie się nie spojrzał w jego stronę i poczekał, aż ten się przebierze.

- Dobra, to ja idę - oznajmił chłopak i wziął do ręki ręcznik.

- Jasne - odpowiedział na to i poprawił się na łóżku, aby trochę się przespać i wytrzeźwieć.

____

trochę gejowsko typie ;)

Pamiętniki z Chorwacji | Lawięc ✔️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz