bir parça göz yaşı

849 69 53
                                    

Jungkook'dan

Hemen bizimkilerin yanına oturdum ve çantamı yanıma koydum. Yeri kafasını omuzuma koyduğun da gülümsedim. Jennie konuştu sırıtıyordu aptal aptal. "Şu Alex ne iş? Oğlum sen hayırdır bir hafta lalisa bir hafta Alex? Şans mı sıçıyorsun?" Baekhyun anırmaya başladığında jisoo jennie'yi dürtmüştü jennie ise ona çıkışmıştı. "Ne jisoo doğruları söylüyorum burda. Çocuk her hafta aşk ilanı alıyor."

Lalisa...

Onunla uzun zamandır konuşmuyordum. En son notu getirmemesinin üzerinden iki hafta geçmişti ve onu pek görmüyordum. Derslerde sürekli not tutup hocalara soru soruyor hatta teneffüslerde bile sanki harcayacak zamanı yokmuş gibi test çözüyordu. Ancak gözlerinde ki yorgunluk onu ele veriyordu. Gözlerinde hem yorgunluk hemde hayal kırıklığı varmış gibiydi. Onunla konuşmayı planlıyordum.

Alex'e gelecek olursam... O şirindi... Nazik ve kibardı. Bir kaç kez onunla konuştuğumuz da birlikte geçirdiğimiz vakitlerde eğlenmiştim. Bilmiyordum... Alex'i görünce kalbim hızlanıyor olabilirdi.

Bambam kafama vurduğunda irkildim. "Ne düşünüyorsun lan?" Kafamı iki yana salladım. "Bir şey düşünmüyorum bambam beni sal."

Rosé arkasına yaslanıp sarı uzun saçlarını arkasına doğru savurdu. "Alex'i düşünüyordur kesin. Doğru söyle Jeon onu düşünüyordun değil mi?" Gözlerim irileşti. Cidden bu kızdan korkulurdu.

"Hiçte bile!" Kahkaha atmaya başladılar. "Onu düşünüyordun!"

Gözlerimi devirdim. Yugyeom konuştu Jin ile yemek yerken. Doymuyorlardı.

"Bak jungkook sana tavsiye. Anlıyorum şu zamana kadar sap kalmak üzücü ama aynı anda da iki kıza umut vermek olmaz." Jin onun omuzuna vurdu. "Ne aynı andası! Lalisa'ya attığı bakışı kimseye atmıyor! Onun için kes sesini" gözlerimi devirdim. Jisoo konuştu. "Aish salak mısınız siz! Sizene!" Sehun gözlerini kıstı. "Sanane jisoo. Ayrıca lalisa dan hoşlandığına kalıbımı basarım." İç çektim. Jin de ona katıldı. "Bence de. Bizim salak ona her aşk ilanı yapana aşık oluyor bence. Onun için dengesi şaştı." Güldüğünde jennie lafa girdi. "Lalisa'yı şutlamış gibi duruyor. Hah! Sen lalisa'nın bokunu ye. Lalisa gibi kız bulmuş Alex diyor hâlâ"

Bambam konuşmasa olmazdı. "Cidden amına koyim! Ben Lisa yengemi seviyorum." İç çekip konuştum.

"Aish yeter! Hoşlanmıyorum lalisa dan falan! Sadece arkadaşım o kadar ki şu sıralar öyle bile değil. Hem daha bir iki haftadır tanıyorum hemen arkadaş falan diyemeyiz! Kimse onun hakkında birşey bile bilmiyor! Derslerden başka yaptığı bir şey de yok! Onunla arkadaşı bırak sevgili bile olamam! Salak salak konuşmayın! Ayrıca da Alex den hoşlanıyor gibiyim. Bırakın da kimden hoşlanacağıma ben karar vereyi-" kafamı Jin den çevirdiğimde gözleri dolu bana bakan bir adet lalisa vardı.

Başımdan aşağı kaynar sular dökülürken gözünden bir yaş düştü. Bizimkiler lalisa'yı gördüklerinde şaşırdı. Hızla ayağa kalktım.

Lalisa titrek sesiyle konuştu. Elinde ki düzenli matematik notlarını gördüğümde gözlerimi yumdum. Aptaldım! "Lalis-"

"Ben geç de olsa notları vermek istemiştim." Notları gözlerini gözlerimden hiç ayırmadan masaya attığın da gözlerim doldu. "Benim duygularım farklı da olsa arkadaş olduğumuzu sanmıştım."

Let Me Be YourHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin