pişman olma sanatı

872 73 22
                                    

Lalisa'dan

Herşey yolundaydı. Jimin eskisi gibi bize yakındı. Abilerim ne kadar şaşırsa da çok mutlu olmuşlardı. Okuldan kaçma konusunda ise jimin beni kurtarmıştı. Derslerim yolundaydı. Eskisi gibi odaklanabiliyordum. Tek bir şey eksikti o da hiç var olmamış olmasına rağmen kalbimi kırmıştı.

Okula girdim acaleyle. Herkes dersinde olmalıydı ki kafeterya ve kolidorlar bomboştu. İkinci kata acale acale geldiğimde kapının kulpunu tutup gözlerimi yumdum ve biraz soluklandım. "Sakin ol Lisa. Sadece beş dakika geç kaldın. Sakin ol." Kapıyı açtım kendi kendime konuştuktan sonra. Odak noktası ben olurken suzy'nin dersi olmasına lanet ettim. Gözlerimi devirdim ve sırama ilerledim. Onun cırtlak sesini duymamla ona döndüm. "Bu ne terbiyesizlik lalisa! Hemen özür dile yoks-" bu kadın kendini öğretmen mi sanıyordu bana karşı? Mesleği öğretmenlik olabilirdi ama ben abimi üzen bir kadına saygı duyamazdım. "Yoksa ne yaparsınız bayan park?" Dişlerini sıktı. Bende hemen sırama geçtim ve kitaplarımı açıp istemesemde dinlemeye başladım Dersi. Bir sürü notlar, soru örnekleri ve önemli bilgiler tutmuştum.

Sonunda öğle arasına girdiğimiz de telefonumu alıp aşağı indim. Bu okulda yanlızdım. Evet ne kadar sıkıcı olsa da ryujin ve yeji okumuyordu. Yeji zengindi. Bildiğiniz ailesi para sıçıyordu ve okumak istememişti. Ryujin ise babasının cafe'sini yönetiyordu. Bense okuyordum. Hedefim doktorluk iken sayısal bana gülüyordu. Yapacağıma inanıyordum. Derslerde iyiydim kötü bir dersim pek yoktu ama bunların hepsi sabahlara kadar çalıştığım içindi. Bir masaya oturduğum da telefonumu elime alıp Instagram'a girdim.


Yejibb: @lalalalis_ bebeğim okulunu bitir ve sende gel😗

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yejibb: @lalalalis_ bebeğim okulunu bitir ve sende gel😗

1855 beğeni 983 yorum

Lalalalis_: sizi pislikler
>Ryujin.: 😗

82728: ne kadar güzel gülüyorlar kurban olduklarım :')

Felixxxx: merhaba güzel bayan sizinle tanışmak isterim.
>Yejibb: ben istemiyorum bay Felix :)
>Lalalalis_: Felix ben bile vazgeçtim sen hâlâ uğraşıyorsun
>Felixxxx: deniyoruz yine de :')
>Yejibb: sanırım sana biraz acıdım. Bugün lavanta cafede saat beşte :)
>Felixxxx: NE TANRIM SANA GELIYORUM
>Felixxxx: orda olacağım güzel bayan. Ve sende vazgeçme güzellik @lalalalalis_m
>Lalalalis_: ben vazgeçmedim. Zorla vazgeçtirdi.

Let Me Be YourHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin