"bana bakma şeklini seviyorum"

662 55 6
                                    

Lalisa

"Al şu ufak kaplanı! Bana saldıracak!"
Güldüm ve Leo'yu kucağıma alıp öptüm. Yoongi taehyung'un kafasına vurdu. "Salak mısın sen tae? Kedi alt tarafı?" Omuz silkti ve sinirle ayağa kalktı. "İstemiyorum diyorum işte! Ya o gider ya ben!" Jimin kapıyı gösterdi. "Kapı orda" hoseok omuzlarından tutup taehyung'u geri oturttu. Ben konuştum. "Hadi ama tae görmüyor musun onun masumluğunu? Soğuktan hâlâ titriyor. Ne yani onu tekrar sokağa mı bırakalım? Ölürse vicdanın sızlamaz mı?" Kaşları çözüldüğünde hala ikna olmamış bi şekilde kafasını salladı.

"Onu benden uzak tutun. Gece odama falan girmez değil mi?" Güldüm. "Taehyung o bir insan mı? Yanımda uyur ve bir süre odamda kalır." Namjoon konuştu. "Onu sana jungkook mu getirdi?" Heyecanla gülümsedim. Adı geçince bile heyecanlanıyordum. "Evet. Onun gibi çok tatlı değil mi?" Yoongi ve jimin aynı anda gözlerini devirdi. Yoongi gıcık bir şekilde konuştu. "Tatlıymış!" gülümsedim ve ayağa kalktım. Leo'yu hoseok'un kucağına verdim. "O sana emanet hobim." Kulağına yaklaştım ve herkesin duyabileceği bir şekilde konuştum. "Tae'nin üzerine salabilirsin." Taehyung yastığı bana attı ve bağırdı bende gülüp hemen kaçtım.

"Sen nereye gidiyorsun lalisa?" Namjoon sorduğunda yine gülümsedim. "Jungkook ile buluşacağız" oda gözlerini devirdi ve kaşlarımı çatıp onlara baktım. "Yah! gözlerinizi bir daha devirmeyin!" Taehyung güldü. "Büyümüşte sevgilisi olmuş!" Gözlerimi kıstım. "Aramızda sadece iki yaş var uzaylı tae" oda gözlerini kıstı. "Yine de senden büyüğüm balık beyinli Lisa" ona yastık attım ve kendimi koltuğa bırakıp jimin'e yanaştım.

Telefonumu çıkardığım da yeji ve ryujin konuşuyordu.

2 zengin 1 fakir

Yeji:
Hayır yani ben mi dedim sana bana onu ver diye?? Ne bu atar gider

Ryujin:
Salağa bak birdaha görüşme o beyinsizle

Yeji:
Bitti bundan sonra sevgili falan yok kendime odaklanacağım

Ryujin:
Ve bana*

Siz:
Ve bana da*

Siz:
Olay ne ayrıca?

Ryujin:
İki haftalık sevgilisinden ayrıldı

Siz:
Takma kafana seni hak etmiyordu o pislik oksijen israfı

Yeji:
Motive oldum

Ryujin:
Olursun tabii

Siz:
Ha durun ne diyeceğim

Siz:
Jungkook ile buluşacağız ne giymeliyim sizce?

Yeji:
Bekle biz geliriz

Ryujin:
Ne zaman?

Siz:
Gelmenize gerek yok çıkıcam zaten birazdan

Yeji:
Hadi ama!

Ryujin:
Şey yapalım yeji sen bana gel

Ryujin:
Lalisa sende sevgilinle buluşman bittiğinde gel bende kalırsınız bugün

Siz:
Harika fikir

Yeji:
Tamamdır ben hemen geliyorum

Let Me Be YourHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin