Felix szemszög:
Az ajtó hirtelen kicsapódott és egy takarítónő jött be. Mi gyorsan szétrebbentünk és köszöntünk neki, a néni örömmel viszonozta a gesztust. Érzem hogy melegszik az arcom... Elpirultam volna? Az nem lehet vagy... hol a tükör?
Körülnézek, És meg is van!! Oda megyek majd....Oh ne teljesen piros vagyok mint egy eper....
De még is mi volt ez az egész tőle és legfőképp tőlem!?
Hyunjin szemszög:
Mikor egymás szeme világában voltunk elmerülve, őszintén nem csak a szeme volt szép de az ajkai is, egyre és egyre jobban kívántam azt hogy megcsókoljam őt.
Majdnem meg is lett volna ha nem pont most jön a takarító nő.
Bár utólag kicsit örülök neki, mert nem biztos hogy jó ötlet valakit a második találkozásukkor már is lekapni.Így mi is össze készülödtünk és mentünk ki az ajtón. Néma csendben sétáltunk egymás mellett mikor is Felix meg csúszott. Én gyorsan elkaptam. Na igen, elkapni elkaptam de itt újfent az elképzelés jó volt csak nem úgy történt, mert hogy rá estem. Megtörtént ami a tánc teremben nem tudott.
Megcsókoltam, bár ez véletlenül volt de megtörtént.Most sem lökött el csak sokkosan nézett. Kis idő múlva végül lecsukta a szemét és nyakam köré tekerte a kezeit.
A hosszú száj puszi után el váltunk egymástól és egymás szemébe néztünk.
Őszintén megvalva számomra nagyon aranyos volt a pírban úszó arca, ezen el is mosolyodtam, amit észre is vett.-Min mosolyogsz?- dönti oldalra a fejét.
-Rajtad, olyan aranyos vagy mikor elpírulsz-
simítok végig arcán.
Erre még jobban zavarba jön amin már kuncogok egyet.
Kis idő múlva felkelünk a földről és kifelé vesszük az irányt. Már az ajtóban állunk mikor is felé fordulok és megkérdezem tőle hogy haza vigyem e.
-Nem szükséges, meg amúgy is most kedvem van sétálni. De köszönöm- hát azért reménykedtem hogy igent mond.
A ma történteket megbeszélni.Várj tényleg, ha ezt megtudja a manager akkor nagy baj lesz..
-Felix!!! Várj!! - szólok a már igen csak távolodó fiúnak, majd hátra néz.
Gyorsan oda megyek hozzá ő meg csak kíváncsian néz.
- A ma történteket ne mond el senkinek. Mert baj lehet belőle ha kitudódik- először mintha szomorú lett volna de után végül bólintott.
-Köszönöm és jó északát, vigyázz magadra haza fele- mosolygok rá. Majd vissza megyek és beszállok a kocsiba ami már csak rám vár.Felix szemszög:
A kis balesetünk után a lélegzetem is el állt mikor ajkaink össze értek. Megijedtem egy kicsit hiszen ugyan azt éreztem mint akkor csak sokkal erősebben.
Ez lenne a szerelem? Vagy szeretet? De lehet csak tetszik. Akkor meleg volnék?
Ezt el kell mesélnek valakinek hogy mit érzek és miért, persze a csók részt kihagyva.
Besétálva a parkba egy tó melletti padra ültem le és hívtam Chanbin-t. Kis idő múlva fel is vette.-Miben segíthetek Lixie? ~
-Binie~ egy fontos dologról lenne szó...szóval lehet meleg vagyok és hogy ebben biztos legyek muszáj segítened.
-Történt valami hogy így érzed magad?
-I-igen de sajnos nem mondhatom el vagy is...- ha úgy veszem elmondhatom mi történt csak azt nem hogy kivel.
-Megcsókolt egy fiú. É-és innen jött ez az egész- zárom le ennyivel
-Ééééértem, akkor mi lenne ha holnap megnéznénk hogy meleg vagy e, vagy is el kell mennünk ilyen meleg kávézóba, bárba meg ilyenek--Vannak ilyenek??
-Felix a mai világban már mi nincs?
-Vagy úgy-
-Akkor holnap találkozzunk nálam-
-Rendben, szia-
-Szia Lixie~
**✿❀Berry berry❀✿**
YOU ARE READING
★ A mi titkunk (hyunlix) ★
RomanceFelix-nek és barátainak megadatott az a lehetőség hogy a JYP Entertainment-nél legyenek gyakornokok. Ahol főszereplőnk kedvenc bandája és azon belül imádott biasa is van. ♡ Boy x boy