14. rész

426 21 4
                                    

Felix szemszög:

Álmosan és nyűgösen kelek ki nagy nehezen az ágyból. A tegnapi után alig bírtam rá venni magam hogy aludjak valamit. Olyan szinten élnek még bennem azok az érzések amik akkor körbe vettek. És a tény hogy mi már együtt vagyunk, egy párt alkotunk egyszerűen alig megy az hogy egy helyben maradjak. Annyira boldog vagyok hogy azt se tudom mit csináljak. Öröm tánc? Vagy mondjuk pezsgő bontás egy jó kis desszert mellet? Na jó ez így nem lesz jó, túl sok az energiám.
És ha elmennék táncolni? Az mindig segített. Ráadásul van egy jóbarátom akinél még régen mindig kibéreltem egy tánctermet.

Gyorsan össze pakolva a cuccaimat már mentem is. Pár méterre az otthonomtól van az épület, szóval hamar oda értem. Ahogy be mentem meg is láttam a pultnál régi barátomat.
-Sziaaa Jaemin!!- futok oda hozzá, amint ö is észre vesz a pult mögül kirohan és megölel.
Egy ideig ölelkezünk majd elengedjük egymást.
-Lixie! Hát téged se tegnap látalak. - néz rám megjátszott sértödödséggel.
-Tudom, és nagyon sajnálom hogy nem jöttem vagy írtam csak kicsit sok dolgom volt az elmúlt napokban...De most már itt leszek ígérem!- teszem össze mindkét kezem.
-Hmm, nem is tudom... megérdemled e egyáltalán hogy megbocsátsak neked?- gondolkodik el, miközben kezével állát simogatja.
-Léci Jaemiiiin, esedezem bocsánatodért.- nézek rá boci szemekkel. Erre rám néz majd elneveti magát. Na szépen nézün ki...
-B-bocsi, de ez- végig mondani se tudja annyira nevet. Ez egyre jobb lesz. Jaemin hirtelen vállamra teszi kezeit, mély levegőket vesz és kiegyenesedik.
-Egyezünk meg annyiban hogy meghívsz egy rámenre és akkor megbocsájtok.- mivel tényleg nagyon elhanyagoltam...
Ezért beleegyeztem a dologba, utána beszélgetünk még egy kicsit és oda adta az egyik táncterem kulcsát. Megfogtam és ideiglenesen elköszöntem tőle.

Őszintén ahogy be mentem és elkezdtem a táncot nem figyeltem az időt, olyan jól jött most ez tánc hogy, nem igen az volt nekem a lényeg hogy mi van körülöttem. Így is ha Jaemin nem szól hogy zárni fog, rá nem jövök hogy lassan este 9 óra.
Na mindegy, vissza öltöztem meg rendet raktam. Ez után haza mentem persze elbúcsúztam Jaemi-től és megbeszéltünk egy talit hogy mikor veszem meg neki a ráment. Ahogy haza értem levettem cipőm, beljebb menve a táskával a vállamon a fürdőszobába mentem. A mosatlanokat a mosógépbe raktam majd elindítottam a mosást. Utána megfürödtem amit gyorsan letudtam és már az ágyban is voltam hogy aludjak.

~TIMESKIP~

A reggel őszintén semlegesen telt. Felkeltem, fogat mostam, megfürödtem, át öltöztem, reggelizni nem volt idő, buszt elértem, kaját vettem, már a cég elött állok, utána a táncterem ajtaja elött voltam, be nyitottam és oh.
Hyunjin-ék voltak ott csak, Jisung, Changbin, Jeongin nem. Mikor beléptem észre se vettek mert épp gyakoroltak, ezért szép csendben az egyik fotelra osontam. Nehéz volt mert a tükörben secperc alatt észre vesznek, DE SIKERÜLT!

Jisung szemszög:

Hát ilyet még nem éltem, komolyan. Nincs sajttorta a cukrázdában! MILYEN DOLOG EZ!!?? Ez a nap is már most rosszul kezdődik. Csodás..
Végül egy csokistortát vettem, azt is nagyon szeretem de a sajttortát nem übereli. Szépen komótosan be megyek az Entertainment-be, már a táncterem ajtaja elött vagyok hogy benyissak, de ami ott volt arra nem voltam felkészülve. Felix a kanapén feküdt és felette tornyosult Hyunjin, Bangchan, Minho és Seungmin pedig épp leakarták fényképezni . De hogy minek? Azt én se tudom.

Mindenki engem nézet, úgy ahogy én is öket. Végül, mintha mi sem történt volna vissza mentem és becsuktam az ajtót, majd lementem egy várakozó szerűséghez. Helyet foglaltam, kipakoltam a megvásárolt cuccokat, természetesen a tortával együtt amit egy percig se kellet át gondolnom, hogy most egyem-e vagy sem.
Míg vígan falatoztam, Changbin és Jeongin szép lassan megérkeztek.

-Szia kis hörcsögünk- jönnek oda hozzám, megölelnek, viszont mikor eltávolodnak tőlem. Körül néznek majd kérdön néznek rám.
-Felix?- Na Igen
-Hyunjin alatt- egy ideig lefagyva néznek rám, de végül Cahngbin megszólal.
-Hogy.....hol?-
-Hyunjin. ALATT- oh de várj... elbasztam
Jeongin álla a padlót súrolta, Changbin meg mint a villám berontott a terembe. Mi is utána siettük, ne hogy valami baj történjen. De mikor bent voltunk semmi különös nem volt, csak egy körbe leültek és beszéltek. Mindenki furcsán nézett ránk. Mondjuk nem is csodálom.

Egy ideje csöndben van mindenki, szóval gondoltam megtörőm ezt a kínos csendet. Már készültem is megszólalni, viszont Minho gyorsabb volt.

-Szerintem kezdjünk el gyakorolni- áll fel és hozzám szorosan közel jön, egy pilanatra a szemembe néz majd tovább megy. Furcsa.

Egésznap, ismétlem EGÉSZNAP gyakoroltunk. Azt hittem meghalok. Mellesleg párokban voltunk. Nos nyilván Felix és Hyunjin együtt, Changbin Bangchan-nel, Jeongin Seungmin-nal, ÉS én meg Minho. Mintha a sors is így akarta volna. Viszont nagyon meglepődtem, a Red light rajongoi között az a hír járta hogy Minho szigorú a tánc tanítását illetően. Nos velem szószerint úgy bánik mintha egy doboz lennék amire az van rá írva hogy „vigyáz törékeny", de tényleg. arról nem is beszélve hogy mikor megmondták ki kivel lesz párban Hyunjin és bandája MÉG FELIX IS, sejtelmesen rám néztek.

Még is mi folyik itt??

Jó mondjuk jól esik hogy nem durva velem Minho vagy bármi, de ez gyanús volt a többiektől.
A sok tánctól gyorsabban veszem nyílván a levegőt ez által éreztem, hogy kezdek száradni, szóval a kulacsomhoz mentem inni majd leültem. A többiek még táncoltak, Minho is. Viszont most jobban megnézve tényleg nincs rossz kinézete, egyáltalán nem. Így heteró létemre is, nagyon tetszik. Talán....még ha lenne rá esély össze is jönnék vele, de ennek kevés az esélye. Bár kitudja

De várj, ha össze jönnék vele akkor nem vagyok heteró? Ez az egész hogy működik? Kéne egy tapasztalt tanácsa.

Egy kicsit elbambultam, mert ameddig itt gondolkodtam nyílván Minho-t fogom nézni mert róla van szó. De ö is engem néz.
Ezért integetem neki mosolyogva, amin először meglepődőt. De viszonozta a kedvességemet, szintén egy nagy mosollyal.

Minho szemszög:

Bár tudnád



**✿❀Berry berry❀✿**

★ A mi titkunk (hyunlix) ★Where stories live. Discover now