Hyunjin szemszög:
Ez a srác alaból nem volt szimpatikus amikor láttam Felix-szel együtt bejönni az épületbe. De az hogy még úgy is viselkednek mintha egy pár lennének az már kezd kiakasztani, és ezt már a többiek is észre vették rajtam.
-Hyunjin nyugi, nem hiszem hogy együtt vannak. Előbb mondanám hogy barátok- bíztat Seungmin.
-Szerintem is. Felix-szen meg tisztán látszik hogy beléd van zúgva. - mosolyodik el Minho
-Ahj de akkor is, velem is lehetne már- nézek újra rájuk, viszont amit láttam azt hittem kiugrom az ablakon. Ölelkeznek.
-Oké szerintem nem árt neked egy kis friss levegő- kezd el húzni kifelé Bangchan.
Végül egy kis teraszra mentünk ki. Én meg is céloztam egy padot és leültem, mielőtt meg gondolom azt hogy leugrok innen.
Le kell nyugodnom.
El számolok 10-ig hát ha jobb lesz. 1...2...3...4—
-Ne húzd fel magad ezen, hidd el nem kell. Bár örülök hogy ilyen vagy mert akkor végre találtál valakit aki úgy tényleg bejön neked- néz hátra rám vidáman.
-Tudom hogy felesleges, de akkor sem tudom írányitani az érzéseimet- Sóhajok fel.
-Ha... Azt mondom nem kell attól félned hogy van köztük barátságnál több. Elhiszed nekem??- komolyodik el.
-Még szép!-
-Akkor hát ne légy féltékeny.-felém fordul és leül mellém. Majd hirtelen rám néz-Ja és légyszi te ne legyél olyan hogy akkor ingoráljuk a másikat egy hamis barátnővel vagy fiúval-.....-Te komolyan ki nézed ezt belőlem??? BELŐLEM?? - mutatok magamra.
-Hát soha nem lehet tudni- nevet fel
-Köszi, én is szeretlek Hyung- erre a hátamra csap egy nagyot, amit én vissza is adok neki. Viszont megint kaptam egyet.
Na ezt nem úszod meg
Újra rá csaptam talán kicsit túl erősen Hyungra, na erre kihívóan nézett rám és meg indult felém lassú léptekkel. Én is követtem példáját és felé indultam.
Komolyan mondom olyan mint egy ilyen káboly filmben, csak nincs pisztoly... Vagy is hát van de azt nem veszem perpill elő most.
Egy ideig állunk egymással szemben majd egyszerre mozdulva elkezdődött a háború. Mind ketten kicseleztünk pár ütést de azért kaptunk bőven a csípős fájdalomból a másiktól. A kiadós bunyó után leültünk pihenni.
De rég volt hogy így baráti bunyót megejtetünk... Az utolsó is még akkor volt mikor még nem távolodott el úgy Chris. Aminek okát mai napig nem tudjuk.
-Na mesélj. Hogy halad a randi tervezés?- zökkent vissza a valóságba.
-Minden a tervek szerint sikerült, mostmár csak el kell hívnom Felix-szet- mosolyodok el.
-Akkor hát sok sikert hozzá, és majd mondd el hogy mit válaszolt. Bár szerintem fix hogy igen lesz a válasz.- már készültem volna válaszolni, de Minho szólt hogy menjünk vissza. Így is tettünk bár előbb egy üditő automatát megcéloztunk.
Ahogy be léptem a táncterembe Lixie-t láttam meg hason feküdni, és mivel nem bírtam ellen állni a kisértésnek, minden elő jel nélkül rá feküdtem úgy hogy a fejemet a fenekére tettem. Magyarán az volt a párnám. Először meg ijedt szegényke de amint meg látott csak egy mosolyt ejtett és hagyta hogy csináljak amit akarok.
Viszont egy idő után unatkozni kezdtem szóval gondoltam szórakozok kicsit Felix-szel. A fejemet fel emeltem és rá pusziltam az egyik gömbjére, amire remegett egyet.
Oh.
A másikra is rá pusziltam, amire úgyan úgy megremegett.
-Lixieeeee~ nézz hátra rám
-I-igen- közelebb mentem hozzá annyira hogy ajkaink között alig legyen hely, a derekát meg át karoltam.
-Eljönnél velem randira?? -**✿❀Berry berry❀✿**
YOU ARE READING
★ A mi titkunk (hyunlix) ★
RomanceFelix-nek és barátainak megadatott az a lehetőség hogy a JYP Entertainment-nél legyenek gyakornokok. Ahol főszereplőnk kedvenc bandája és azon belül imádott biasa is van. ♡ Boy x boy