20. rész

256 20 2
                                    

Jisung szemszög:

Mindannyian Changbin-nél töltöttük a napot, és Minho-ék sajnos nem jöhettek ide mert az új MV-t forgatják. De estére elvileg jönnek.
Addig is Changbin főz, I.N videojátékozik Felix-szel, én meg a Binnie-vel szemben az étkezőben nasit majszolok. Ami nem tartott sokáig.
-Ahj Changbiiiiiin. Van még csípsz?- az említett csak el mosolyodik és a szekrénybe nyúl egy újabb csípszért és elém rakja.
-Az ebédnek is jusson majd hely-
-Lesz! Hidd el- erre csak nevet és főz tovább. Az asztalon elterülve figyelem a két barátomat ahogy vért izzadva próbálják legyőzni a másikat. Fel állva elindultam feléjük, mikor is a csengő megszólalt. Minho? Az ajtóhoz sietve kinyitom, de Nyuszim helyett csak a postás volt. Mióta dolgoznak este is a postások?? Végül a dolgot elengedve a felém tartott levelet elvéve megköszöntem és becsuktam az ajtót. Beljebb menve a többiek figyelmét is fel keltve oda jöttek mind.
-Ez. Ez lesz a válasz?- mutat a levélre Jeongin. Egymásra néztünk majd a elkezdtük a levél kibontását. A benne lévő papírt kivettük és szét hajtottuk, egyszerre toltuk Changbin-hoz hogy ő mondja meg, hiszen mikor gyakornokként fel vettek minket akkor is ő mondta. Binnie a kezébe véve neki ált olvasni azt. Jó ideig semmit sem mondott, csak sóhajtott és ránk nézett.
-Hát fiúk...SIKERÜLT!!!-
- KOMOLYAN!?! - megnéztük a papírt és valóban.
-Úristen. Úristen. Fiúk megcsináltuk!!! - egy kört alkotva ugrálunk örömünkben. Szinte annyira boldogok voltunk hogy még azt se hallottuk hogy nyílik az ajtó.
-Itt meg mi történik?-

Minho szemszög:

-Szerintetek tudják hogy itt vagyunk? - fordul felénk Hyunjin. Nemlegesen ráztuk a fejünket és tovább néztük a jelenetet, mikor is Mókusom észre vett.
-MINHO!!- nekifutással olyan lendülettel rám ugrott hogy a padlón kötőtűnk ki. Derekát szorosan fogva míg ő nyakamat ölelte.
-Csak óvatos. Még bajod esik.- fején végig simítva rápuszilok.
Felix is ahogy meg látta szerelmét hozzá futott, ő meg tárt karokkal várta a másikat. Majd nagy ölelésben szinte egyé váltak. A többiek csak köszöntek egymásnak és beszélgetésbe kezdtek, kivételesen Bangchan most Jeongin-hez ment és nem Changbin-hez. De ami a legfurcsább volt, azaz amikor Changbin és Seungmin egy like-ot mutatva a kezükkel mosolyogtak Chris-re. Csak nem-
-Nyuszim!- Nyuszi? Sokszor hallottam hogy a rajongok így hívnak de tőle hallani még kellemesebb és jobb érzés.
-Mondjad Kicsim.- ülők fel mert még mindig a padlón fekszünk.
-Nyújtsd ki a nyelved.- na itt meglepődtem. Kérdőn nézek rá, amitől már el is pirul.
-Kiszeretnék valamit próbálni. S-szóval ha bízol bennem akkor megcsinálod- ahogy elmondta egy mosoly szökött arcomra azt végül tettem amit mondott. Ezt meg látva kicsit hezitált, végül aztán egy cukorkát bevett és hirtelen nyelvemre nyalva csókba hívot. Ahogy nyelveinek össze-össze simulnak, adja át az elöbb bevett cukorkát. Lassan elvált tőlem, én viszont vissza húzva nyakára pusziltam.
-Köszönöm Kicsim. Nagyon finom.-
-S-szívesen-

-Amúgy szabad tudni hogy az elöbbi jelenet mi volt? - néz Hyunjin Felix-re majd ránk.
-Oh jó hogy kérded. Nos felvetek minket! Már nem vagyunk gyakornokok. - mondja Jeongin boldogan ugrándozva, amibe később mind csatlakoztak, Hyunjin, Bangchan, Seungmin meg az én kivételemmel. Ezt hamar észre is vették és kérdön néztek minket.

-Baj van fiúk? Hyunjin? -Felix aggódva nézett rá. Az említett meg csak csöndben le hajtotta a fejét, nem szólaltunk meg, egyedül Bangchan.
-Az a helyzet hogy öszintén ezt nem vártuk-
-Mi? De miért? Vagy ti nem is örültök hogy sikerült nekünk? -Mókusom itt rám néz.
-Minho, öszintén. Mi ezzel a baj? - nagy sóhajt véve fel álltam ezzel magamra vonva mindenki figyelmét.
-Az hogy így most már annyira se fogjuk egymást látni. Hiszen ti is meg mi is el leszünk foglalva a karierünkkel. Talán ha egyszer 10 percig majd tudunk beszélni telefonon egy csodának fog minüsölni.
-Akkor majd este fél mindig beszélünk-
-De Jisung vald be mennyi ideig birnád velem táv kapcsolatban? -
-Valahogy biztos tudunk személyesen találkozni-
-Hát nem igazán, nekünk most lesz világ körüli turnénk. Nektek meg most szépen bele kell adni mindent hogy minél magasabbra jusatok. - Vág vissza Chris.
-Szóval nem hinném hogy sikerül. Meg ha a manager megtudja hogy milyen kapcsolatban vagytok egymással. Biztos rossz vége lesz-
-Úgye nem azt akarjátok ezzel mondani hogy.. - szomorkodik el Felix.
-Vége..- fejezi be Hyunjin. Felix sírva fut fel az emeletre. Jeongin utána siet.
-Te is ezt szeretnéd...?-néz rám Jisung.
-Én ezt egyáltalán nem akarom megszakítani, de sajnos meg kell.. -
-Rendben. Sok sikert a továbbiakban- majd otthagyva engem ő is fel megy.

Amilyen nehezen tudhatalak magamnak olyan könnyen tudtalak elveszíteni.


**✿❀Berry berry❀✿**

★ A mi titkunk (hyunlix) ★Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang