1. rész

1.1K 44 2
                                    

-Jó, most mindenki nyissa meg az e-mailjét, és egyszerre mutassuk meg! - szóltam, majd mindenki elővette a telefonját.
- 3, 2, 1, és MOST. - Kiabált Jisung.

Mindenki körbemutatta a telefonját, és kérdezgették egymástól hogy sikerült-e.

-Hát gyerekek, mindenkit felvettek! - szólalt meg Changbin.

Mindenki sokkos fejjel ült tovább. Pár másodperc elteltével hatalmas örömködés tört ki köztünk, mert felvettek minket gyakornoknak a JYP Entertainment-hez.

Úristen, el sem hiszem hogy felvettek gyakornoknak. Egy csomó idollal tudok majd találkozni, még a Red....

-Fiúk, hiszen a Red Light is a JYP-nál van!

-Azok meg kik? - kérdezte Jeongin

- Hát nem ismered őket? Ők az egyik legismertebb banda az iparban. -nézett rá kérdőn Changbin.

- Nem vagyok jártas a bandák neveiben. A zenéjüket ismerem, de nem szoktam figyelni hogy kik énekelnek.

- Hogy akarsz így idol lenni? Nem ismersz szinte senkit? - vonom kérdőre

- Énekelni és táncolni megyek oda, nem ismerkedni.

- Te antiszociális! - nevetett fel Jisung

Erre mind fel nevettünk, persze a kivétel Jeongin. De látszott hogy szája sarkában meg lapul az a mosoly.

~TIMESKIP~

Ahj ez tiszta stressz, nem épp elég hogy lekéstem a buszt de még enni se tudtam ami nekem fontos mert enyhén szólva egy bélpoklos vagyok.
Na jó megkérdezem Changbin-t el tud-e vinni, ha nem az baj...
Elő vettem a telefont és tárcsáztam is.

-Hello Lixie~

-Changbin hála az égnek hogy fel vetted, az a helyzet hogy lekéstem a buszt és enni se tudtam úgy hogy létszi segíts!!

-Istenem Lixie te világi szerencsétlen- kuncogot a vonal végén - sietek

-Köszönöm Binnie! De hozz kaját is!

Nem vártam sokat és megérkezett a megmentőm, viszont kaját nem hozott... Ennek eredménye képpen végig nyafogtam az utat, végül beadta a derekát és elmentünk enni. Mivel így is késésben voltunk, gyorsnak kellett lennünk. Úgy hogy pár perc alatt ott voltunk. A többiek már a bejáratnál vártak és együtt mentünk megkeresni az irodát.
Izgatottan bekopogtunk és be is hívatott minket. Miután megbeszéltünk mindent, azt mondta járjuk körbe az épületet.
Nekem már nagyon kellett a mosdóba mennem , ezért elindultam megkeresni. Meg is találtam és mint a villám úgy berobbantam oda.

Végül csak kész lettem, mentem is tovább de....merre kell menni?
Minden irányba nézek de a többiek sehol nincsenek
-Ezt most nem mondjátok komolyan?!-kétségbeesetten kezdtem el forgolódni minden irányba és keresni őket de sehol semmi ember.
Elindultam egy folyosó felé aminek a végén egy lépcső volt. Sietősen mentem lefelé, és amikor az aljára értem neki ütköztem valakinek. Sűrűn bocsánatot kértem és igazi férfiak módjára el futottam. Mikor vissza néztem hogy kinek is mentem neki egy hosszú, sötétbarna hajú, elegáns srácot pillantottam meg akinek az arcát már sajnos nem láthattam mert el sietett.
Ő is egy gyakornok? Vagy csak itt dolgozik? Remélem láthatom még egyszer.

Sok séta és keresgélés után végül meg találtam őket és elhagytuk az épületet.

**✿❀Berry berry❀✿**

★ A mi titkunk (hyunlix) ★Donde viven las historias. Descúbrelo ahora