21. rész

222 16 2
                                    

Jisung szemszög:

Mióta elváltak útjaink a Red Light-tal, Felix teljesen megváltozott. Az elején nem evett ivott és a szóbájából ki se mozdult. De mikor elkezdtük a zenéinket írni majd így mv-t forgatni. Úgy viselkedik mintha mi sem történt volna, mindig mosolyog és boldog. Vagy is kívülről ez látszik, mint mindannyiunkon. Persze Changbin és Jeongin könnyebben viseli. Viszont mi Lixie-vel szinte mindig mikor haza érhetünk végre a szobáinkba, teljesen magunkba fordulunk.
Szörnyű nézni hogy a felvételen milyen boldognak tűnünk miközben a sírás szinte szét mar bennünket mint valami sav.

A Red Light meg, ahogy mondták turnéznak. Ők is olyan boldogok a videókon, de vajon ők is szomorkodnak?
Vagy már el is engedték? Bár tudnám.

Addig is mi már debütáltunk a Maniac néven. Örülnöm kéne hiszen ez volt az álmom. De már Minho az álmom. Nem az Idolság.

Most is gyakoroljuk az új táncunkat, már olyan este 10 lehet, de még mindig itt vagyunk és csináljuk. A földön feküdve próbáljuk rendezni légzésünket, de ez által nem hogy jobban, rosszabbul érzem magam.

-Fiúk, szerintem mára fejezétek be. Ha így folytatjátok a végén még bajotok esik- jön be a terembe Momo. Majd mindannyiunknak ad egy-egy palack vizet.
-Köszönjük Momo- válaszol Changbin.
-Ugyan, nincs mit.- áll fel majd a ventilátort bekapcsolva próbál minket ülő helyzetbe tornáztatni.
-Na jobban vagytok? -
-Nem.. Nem igazán..- kezdi el potyogtatni a könnyeit Felix, ezt látva nekem is egy kicsit bekönnyesedik a szemem.
-Oh ezek szerint még nem tudtátok elengedni őket- simogatja meg a hátunkat. Mikor debütáltunk találkoztunk a Twice névre hallgató lány bandával és hamar össze haverkodtunk, főleg Momo-val. Ő tudja még hogy mi volt köztünk és Minho-ék között.

-Hát sajnos nem, és attól félek sose lesz ennek vége- temetkezi tenyereibe Lixie.
-Az baj, mert úgy néz ki hogy, ti és Bangchan-ék fogjátok megnyitni a következő Mama ünnepséget.-
-MI?!- kapjuk fel rá a fejünket.


Felix szemszög:

-Szép jó estét mindenkinek. Remélem várjátok hogy végre elkezdődjön az ünnepség!- a rajongok hangos síkitásba kezdtek, míg a lightstick-eket lóbálták.
Mi a fiúkkal mosolyogva figyeltük az eseményeket. Viszont mikor bemondták hogy menjünk ki hamar szomorúak lettünk. Előbb a Red light ment ki és utána mi. Gyorsan fel vettem a hamis mosolyomat majd mind meghajolva meg álltunk a műsorvezető mellett. Egyszer se néztem Hyunjin-ra pedig nagyon akartam.

Mind kaptunk mikrofot de csak Changbin és Bangchan beszélt így is.
-Jó estét mindenkinek, mi vagyunk a Red light-
-Mi pedig a Maniac-
-Nagyon megtisztelve érezzük magunkat hogy, mi nyithatjuk meg az idei Mama rendezvényt! Nagyon szépen köszönjük!- hajol meg újfent Bangchan.
-Reméljük jól fogjátok érezni magatokat! Ezért is vágjunk bele!- üvölti el a végét Changbin. Mi is elkezdtünk tapsolni ezzel is valahogy feldobni a kedvünket.

A nagy tapsolásban elbambulva, észre se vettem hogy a kezemből kicsusszan a mikrofon, ahogy ezt észre vettem gyorsan lehajoltam csak hogy, nem csak én akartam fel venni. Nagyot koccant a fejem az illetővel, emiatt a fájó részre teszem a kezem. Kicsit meg is szédülve előre esek, de időben még meg tart valaki.
Mikor jobban érzem magam fel nézek ki is segített nekem, viszont mikor szembe találtam magam Hyunjin-nal azt hittem helyben leugrom a színpadról.
-Jól vagy Felix?- néz rám aggodalmasan. Tényleg értem aggódik? Majd jobban meg nézve még valami feltűnik. Mikor lett szőke a haja?

-Öhm igen, jól vagyok- nézek rá. Megkönnyebbülve sóhajt egyet majd fel húzva tart meg, én meg erősen kapaszkodok belé mert a szédülés még nem múlt el. A többiek mind próbáltak valahogy levinni a színpadról, csak hát így is megint megbotlottam és újfent Hyunjin karjaiba estem. Erősen tartotta a derekam amitől kicsit elpirultam, már készültem elájulni, de a hirtelen jövő síkitás felébresztett. A nézőközönség csak úgy tombolt.

-Úristen de cukik!-
-Hát nem romiii?-
-Nézetek mindjárt csókolóznak!- A fanok nem is mérgesek hogy az egyik kedvencükkel bújok épp össze?
Mivel gyalog nem igen tudok lejutni így Hyunjin egy gyors mozdulattal mennyasszony pózba felkapva levitt. A fanok elkezdtek még jóbban síkitani. Én meg csak fejemet vállának döntve néztem Jinnie arcát addig míg el nem sötétült minden.


Bár ne kelnék fel többet.


**✿❀Berry berry❀✿**

★ A mi titkunk (hyunlix) ★Where stories live. Discover now