6. rész

569 28 1
                                    

Felix szemszög:

Tegnap miután megbeszéltük a találkozót
egy jót sétáltam még haza felé. Így volt időm mindent át gondolni tisztán és rájöttem HOGY ÉN ROHADTUL EGY IDOLLAL CSÓKOLÓZTAM.
Ráadásul a példaképemmel, a kedvencemmel és ettől annyira különlegesnek éreztem magam. Olyan jó érzés volt bele gondolni, meg hát az első csókom már Hyunjin-é.

Miután ezeket a gondolatokat át futtattam a fejemben szépen haza értem. Kinyitottam az ajtót majd bementem. Levettem a cipőm, táskám és leültem egy kicsit TV-zni. Ahogy néztem a műsorokat éreztem hogy kezdek álmosodni és tudtam nem a kanapén kéne elaludni de már túl álmos voltam ahhoz hogy fel keljen kelnem. Így ott aludtam a nappaliban, végül is kényelmes volt de a pizsit át vehetem volna, mert abban sokkal kellemesebben lehet aludni mint egy farmerban.

Reggel sokkal fitebbnek éreztem magam egy ilyen jó kiadós alvás után. Úgyhogy mentem reggelizni, utána zuhanyozni majd át öltözni is.

Mindennel kész lettem szerintem. Itt fel néztem az órára, és bizony lassan indulni kell. Mentem, fel kaptam a cipőmet és kimentem a házból amit be is zártam magam után.

~TIMESKIP~

Changbin háza előtt állva várom hogy ki jöjjön amire olyan sokat nem is kellett várnom.
-Na menjünk- mosolyog rám amit viszonzok azonnal.
-És akkor most hova először??-
- Először legyen egy meleg kávézó- nyitja ki nekem a kocsi ajtaját. Beültünk a kocsiba és mentünk az úti cél felé.

A kávézóhoz érve elég sok helyes fiút láttam meg és úgy tetszettek is de... Egyik sem ö volt. Még be se mentünk de így rá nézésre mindenkiben Hyunjin-t kerestem. Még azt az érzést se éreztem mint akkor.
-Binie... Én nem akarok oda be menni hiszen egyikük se ö- mondom neki a sok fiút nézve.
-Akkor hova akarsz menni? Csomó idönk van- néz rám kedvesen. Egy nagyot sohajtva felé fordulók.
-Binie amúgy egyáltalán nem zavar hogy lehet meleg vagyok?? Szóval így is elfogadsz??- ezeket hallva ö is teljes testével felém fordul.
-Felix én elfogadlak akkor is ha meleg vagy mert a legjobb barátom vagy bár néha inkább olyan mintha az öcsém lennél-
-Köszönöm Binie- hatodik meg
-Viszont most már nagyon kiváncsi lennék ki ez a fiú de még nem fogod elmondani ugye??-
-Azt sajnos még nem mondhatom el, mert meg ígértem neki. - mondom halkan.
-Akkor nem is eröltetem majd úgy is eljön mindennek az ideje- én erre csak bolintok
Annyira szeretem hogy ilyen megértő mindig velem mintha tényleg a bátyám lenne.
-Amúgy a kérdésekre vissza térve, el menjünk a parkba?-indulok el a park felé.
-Rendben- követ engem. A parkba érve egy kicsit elkalandoztam, így nem igen figyelmet arra hogy amúgy Changbin a nevemet kiabálja.

-Igen?- fordulok felé
- Hallottad amit mondtam?? - háborodik fel. Rá vágtam volna hogy igen de sajnos nem így volt.
-Bocsi- biggyesztem le az ajkaimat. Erre sóhajt majd egy étterem felé mutat.
- Látod kik ülnek ott? - oda vezetem tekintetemet és Jisung-ékat látom meg. Mi is be megyünk az étterembe hozzájuk. Mindkettőjük meglepődött mikor meg láttak minket és együtt folytattuk az evést.

- Amúgy nem fogjátok el hinni de Hyunjin is itt ebédel egy fiúval.- hogy mi...? Egy fiúval...?!a párja lenne?
- Komolyan? -kérdi Changbin közben néha rám pillanat aggódva.
-Igen, néz ott vannak az ablak mellett- én is oda nézek és szinte sírhatnékom lenne.

De akkor miért csókolt meg ha lehet van valakie?

- Mi lenne ha szólnék nekik és akkor együtt ehetnénk?-
- Jeongin még csak pár napja ismernek minket. Meg ha kettesben akarnak lenni?- szól neki Jisung
-Jó ez igaz de egy próbát megér nem??-
Erre már csak bólintotak a többiek így Jeongin oda ment Hyunjin asztalához.

-Ahj édes istenem mond hogy nem fognak ide jönni én nem akarok így találkozni vele.-
De nem úgy lett ahogy én akartam mert bizony Jeongin-nak sikerült és erre fele tartanak.

-Sziasztok- köszön nekünk mosolyogva Hyunjin meg a mellette álló fiú is, majd leülnek hozzánk.

Nem akarom...

-Hogy hogy itt vagytok?? -kérdezi Hyunjin.
-Hát éhesek voltunk és ez volt a legközelebb, Felix meg Changbin utólag jöttek- mondja Jisung. A nevem hallatán rám nézet.

-Mellesleg téged hogy hívnak??- kérdezi meg Jeongin

Nem nem nem akarom tudni!!!

Hirtelen fel álltam majd egy "mindjárt jövök" után elindultam a mosdóba. Az egyik fülkébe bementem és magamra zártam az ajtót.

Most egyedül akarok lenni...

Már majdnem elengedtem egy-két könny cseppet mikor is valaki be jött a helységbe.

**✿❀Berry berry❀✿**

★ A mi titkunk (hyunlix) ★Where stories live. Discover now