Minho szemszög:
Ahogy lassan leszedtem minden ruhát róla úgy lett egyre szégyenlősebb. Kis aranyos. Mikor az alsó gatyára került a sor, direkt rá néztem mi a reakciója. Kipirult arccal gyűrögette az ágyneműt. Hogy ne legyen ennyire félénk, úgy gondoltam legyünk egyenlőek. Így elkezdtem levetkőzni én is. Először az inget a garbóval együtt, később a farmert, magyarán én is már csak alsó gatyában vagyok. Ahogy eltűnt felső ruházatom az én kis Mókusom a kockáimat kezdte simogatni. Míg nem figyelt, egy hirtelen mozdulattal ölembe ültetve levettem alsó nadrágját. Miután ezt realizáta takarni akarta magát, viszont én az ágy táblának döntve a lábait szét nyitva, közéjük férkőztem. -Picim, ne takard magad. Nálad szebb teremtés nincs a Földön.- szemébe nézve simítok végig válláról le a derekáig, onnan le a csípőig. Fenekén is végig húzva kezem fel a lábáig, majd bokáját meg fogva ami a vállamon pihen, rá puszilok, szép fokozatosan lefelé haladva belső combján, egészen nemességéig. Kisebb nagyon nyögések hagyták el cseresznye ízű ajkait. Nemességén végig nyalva be kapom. Fejemet fel le mozgatva okozok neki örömet. Nyögései egyre hangosabbak lesznek. Hajamba bele kapaszkodva probálja enyhíteni remegését az orgazmus hullámai miatt. Végül kis idő múlva ki engedem számból hosszát. Derekát megragadva fejjebb tolva egy kicsit. A síkosítóért nyúlva, bekenem négy újjam, majd az elsőt be is nyomom neki. -Ahhhhhh~ ez o-olyan furah- istenem, mindjárt megzabálom. Ahogy remeg minden tettemre.
Buksiját vállamra téve, ölel át magához a lehető legszorosabban. Szép lassan fel nyomom neki a másodikat is, amivel már ollózni kezdek benne. -Ahhhh, várj!! Ez nagyon kellemetlen.
-Tudom, de hidd el, nagyon jó lesz a végére- simítok egyik szabad kezemmel csípőjére. Egy ideig ollózok még, de idővel fel nyomom neki harmadik majd negyedik újjamat is. Egyre jobban élvezi munkám ezzel engem is eléggé beindítva. Elkezdem csókolgatni nyakát, egy két harapással és szívással megspékelve.Az alsómat is fokozatosan húzzom
le hogy elérkezünk a következő szintre. Újjaimat ki veszem forróságából, amiáltal egy csalódott sóhajt hallat.-Nyugi picim, lesz ez még jobb is. - lábait fel emelve vállamra teszem őket és bepozicionálva, belé hatolok.
-AHH ez nagy. Szét fogok szakadni- teljesen beteszem neki majd meg állok hogy megszokja.
-Minho ez nagyon fáj... - hullajtja könnyeit.
-Tudom. Abba hagyjuk? - nézek rá. Ha most abba hagyjuk akkor talán még meg tudom oldani magamnak.
-Ne. - tarkómra fogva magához von egy csókra majd magához ölel.Hogy egy kicsit rá segítsek a dologra elkezdem kényeztetni nyakát, kulcscsontját, ami be is válik mert már élvezettel túl csordult nyögéseket hallat. Így véve a bátorságot lökök egyet csípőmmel amit már nem fájdalmas nyögés követet. Kicsit gyorsítva a tempón. Mókúsom hol belém, hol az ágytámlába kapaszkodik a nagy lendülettől.
-uhm, Ahhh me-meheth gyo-gyorsabbanhh- ezt meghallva olyan erővel és gyorsasággal csúsztam belé hogy az ágy szószerint velünk mozgott. Picim már nyögni is aligbírt.
-M-minhhho e-el fogok mennihh- nézünk egymásra, kezünket össze kulcsolva, egyszerre egymás nevét nyögve elélvezünk. Lassan kihúzódok belőle, át karolom derekát és egy perc se kellett hogy el aludjunk.
Jisung szemszög:
Reggel mikor fel keltem Minho még nagyban aludt engem ölelve magához szorosan. A látványra elmosolyodva, megfordultam vele szemben és hozzá bújtam fejem bubját álla alá rakva.
Ahhoz képest hogy azt vitattam meg magammal hogy nem adom magam könnyen... Egész hamar alá kerültem. Bár nem bántam meg, sőt nagyon boldog vagyok hogy megtörtént.
Örömömben elkezdek jobban bújni páromhoz. Tényleg már egy pár vagyunk JUUUUJJJ szupiiiiii.
Elég fura öröm táncot járva karjaiban észre se veszem hogy már fent van és azt nézi mit csinálok.-Milyen sok energiádvan reggel is. Vajon egy kövi menetre is lenne? - azt a perverz mosolyt amit levágott nekem és a tudat hogy semmi ruha sincs rajtunk. Őszintén eléggé fel csigázott az ötlet, de nem. Nagyon fáj a popsim...
- Én azt most fix nem bírnám ki. Így is nyögi még a tegnapit a fenekem- Minho az említett részre simít, majd hasamra fordítva lehúzza rólam a takarót. Popikám felé hajolva rá puszil.
-Tudsz azért mozogni valahogy? -
-Hát úgy ahogy- erre bólint egyet. Majd csak annyit észlelek hogy fölém magasodva vállamtól fenekemig puszil.-Na kellj fel, menni kell- indul meg a fürdőszobába. Én is követve példáját utána menve készülődünk el.
~TIMESKIP~
-Egy kicsit lassaban Lino, nem teljesen múlt el a fájás. - szólok páromnak.
-Oh bocsánat Picim - rám mosolyodik, elém sétál úgy hogy arcunk pár centire legyen egymástól.
- Segítsek menni? -
-Ja ööhm n-nem ke-- végi se mondtam de már fel is kapott menyasszony pózba.-Jézus!!! -
- Na mehetünk is. -Fel vitt egészen a táncteremig a karjaiban. Rá akartam szólni hogy ez nem jó mert bárki meg láthatott volna és lebukunk. De hála az égnek tényleg nem vettek észre minket.
A táncterem előtt letesz és egy gyors szájra puszi után be megyünk.
-Megjöttünk! -
-Oh szervusztok Tubicáim - köszönt minket Seungmin. A többiek is ugyanúgy vidáman köszönnek, kivéve a Hyunlix párost. Felix szomorúnak, Hyunjin inkább feszültenek néz ki.Mi történt velük?
A többiek is furcsán kezdenek el viselkedni ahogy Felix-ékről rájuk nézek.
Végül csak annyit észlelek hogy Lix kirohan a teremből. Changbin gondolkodás nélkül utána fut, rá nézek Jeongin-ra, aki csak egy "gyere utánam" -t suttog felém majd elindul.A folyosón félre állunk hogy azért ne hallják miről fogunk beszélni. Gyorsan körül néz hogy fixen nincs e itt senki, majd velem szembe fordulva bele kezd.
-Hyunjin-t láttuk egy idegen lánnyal úgy hogy felette magasodott a padon.-
Jaj ne...
**✿❀Berry berry❀✿**
JE LEEST
★ A mi titkunk (hyunlix) ★
RomantiekFelix-nek és barátainak megadatott az a lehetőség hogy a JYP Entertainment-nél legyenek gyakornokok. Ahol főszereplőnk kedvenc bandája és azon belül imádott biasa is van. ♡ Boy x boy