Прибра се, хвърли якето си колкото може по далеч и се просна на пода.
- Закачи си якето и ела да ядеш, Жана! - беше гласът на майка й, Мариана. - И приятелките ти са тук!
Като чу това се плесна по челото. Какви ли глупости е наговорила майка й на нейните BFF, докъто я е нямало?!Ами ако е показала бебешките й снимки?! Трябваше бързо да стигне там! Затича се по коридора, влезе в малката кухня и видя майка си държейки торта, а приятелките й балон и подарък
- Какво по ... ?!?!?! - тя не каза думата, понеже изненадата й хареса и също така не беше от типа хора, които ругаят.
- Честит рожден ден! - извикаха в един глас
- Да не си забравила заради работата, пчеличке! - пошегува се Алекса
- Или си забравила с някое момче! - допълни Моника
Наистина съвсем бе забравила покрай задълженията си. От доста време не беше прекарвала времето си с момче и наистина й се прииска Моника да беше права. Но реалността си е такава!
- Понеже в живота ти няма романс... - започна Алекс - ... решихме да ти купим... - продължи тя бавно, за да увеличи ефекта от изненадата и подаде подаръка към нея.
- ... Билет за града на любовта - Париж, Франция! - Довършиха всички в един глас.
- Убедихме шефа ти да ти даде едномесечна отпуска - каза майка й - за да се отпуснеш в красивата Франция! Цяла година събираме пари, за да те зарадваме за рожденият ти ден.
- Но защо сте хабили усилия и пари за мен? - доброто й сърце не повярва, че това се случва.
- Защото го заслужаваш,а и имаш рожден ден!
- Благодаря ви, хора!
Говориха си до вечерта, след което Жана си легна, за да стане рано за полета утре сутрин. Спа като къпана - чувстваше се толкова обичана от всички. Ако знаеше колко позеленяла от яд е Джесика сега. Щеше да е удовлетворена. В днешно време е привилегия да бъдеш нечий проблем.
YOU ARE READING
Здравей на френски
HumorЕдно красиво момиче, с не толкова хубав живот. Запознайте се с Жана. Тя не живее в приказките или витае в облаците. Точно обратното - тя е стъпила здраво на земята. Работейки тежко ден след ден тя се труди, за да изхранва себе си и възрастната си ма...