CHAPTER 78 (NEW LIFE)

49 0 0
                                    

VIDHI WIPED HER TEARS .. AND WENT TO THE WASHROOM TO CHANGE AND THEN SHE SLEPT THINKING ABOUT SOMETHING ..

NEXT MORNING..

SB SOKR UTHTE H SBKE CEHRE MURJHAYE HUE THE .. VIRAT KI EYES FULLY SWOLEN THI SARI RAAT ROYA THA .. SB UTH KR NICHE ATE .. BUT AKR DEKHTE ..

VIDHI WAS ALREADY STANDING THERE WITH SLIGHT SMILE ON HER FACE.. SHE WAS WEARING A LIGHT PEACH COLOUR SAREE.. HER HAIRS WERE OPEN AND SHE HAD WORE SINDOOR AND MANALSUTRA AND A JWELLERY.. SHE WAS LOOKING DAMM BEAUTIFUL..

VIDHI – UTH GYE AP SAB AAIYE BREAKFAST KRTE H

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

VIDHI – UTH GYE AP SAB AAIYE BREAKFAST KRTE H .. I MADE EVERYONE'S FAV BREAKFAST ..PAPA AAIYE NA DEKHIYE I MADE UR FAV ALOO PAKORA .. MOM SEE I MADE UR FAV SOOJI KA UPMA AND GUYS I MADE OUR FAV MAGGIE .. AND VIRAT I MADE ALOO PARATHA FOR YOU..

EVERYONE WAS LIKE IS SHE MAD..

RAJ – BETA ARE UH OKAY ??

VIDHI – YES PAPA MUJHE KYA HGA ..

RAJ – KAL JO B HUA

VIDHI – PAPA I REALISED KI JO HONA THA WO HO GYA USKO LEKR ME APNI LIFE NI KHRB KAR SKTI,... ME AGE BDHNA CAHTI HU.. SHYD YHI MERI DESTINY H N I ACCPT IT WHOLEHEARTLY ..

RAJ – BETA TUJHE ISS JABARDASTI KE RISTE ME REHNE KI KOI JARURAT NI H.. WE CAN HIRE A LAWYER AND SB THK HO JYGA BETA

VIDHI – PAPA U KNW ME NA ME KCH B JABARDASTI NI KRTI .. I WANT THIS AND I ACCPT THIS .. AND I PROMISE MUJHE KOI B ISSUE HGA ME APKO BTA DUNGI AND APKO JO SAHI LGE WO AP KIJEAGA ..

RAJ – OKAY BETA ..

THEN EVERYONE SAT AND HAD BREAKFAST.. EVERYONE WAS SILENT ONLY VIDHI WAS THE ONE WHO WAS SPEAKING .. VIRAT WAS JUST LOOKING AT VIDHI TRYING TO FIND THE ANS TO THE QUESTIONS HE HAS IN HIS MIND BT HE GOT NOTHING ..

VIDHI – MUMMY MAINE PACKING KRLI H .. HM AJ HI NIKL JYGE

MITA – KHA ..

VIDHI – MAA SHADI KE BAD HAR BETI APNA GHR CHOR SASURAL JATI H.. SO ME B WAHI JAUNGI NA.. TNSN MAT LO MAA ME DUR NI JARI.. VIRAT KA FLAT YHI H PASS ME ...

SAKSHI – AUNTY VIDHI AB HMLOG SB B CHLTE H .. PHR AYGE ..

MITA JUST NODDED.. NO ONE HAD COURAGE TO SAY ANYTHING .. THEY DECIDED TO TALK TO VIDHI LATER..

EVERYONE LEFT .. VIDHI ALSO LEFT TO HER ROOM .. VIRAT TOO WENT BEHIND HER TO TALK TO HER..

VIDHI'S ROOM..

VIDHI WAS PACKING HER LAST MOMENT THINGS ..VIRAT ENTERED..

VIDHI ONCE SAW HIM AND THEN IGNORED AND CONTINUED HER WORK.

VIRAT – VIDHI .. (VIDHI IGNORED ) VIDHI (AGAIN IGNORED ) VIDHI (AGAIN SAME )

VIRAT – VIDHI I M HAPPPY KI TM MUJHE EK CHANCE DERI.. I PROMISE ME SB THK KR DUNGA .. I M SO GLAD KI TMNE MUJHE MAAF KAR DIA..

VIDHI TURNED – GALT FAEMI MAT PALO VIRAT.. WO KEHTE H NA KUTTA PALO BILLI PALO GLT FAEMI MAT PALO ..

VIRAT WAS CONFUSED..

VIDHI – DON'T BE CONFUSED DEAR .. TMHE KYA LGTA ITNA ASANI SE ME SB BHUL JAUNGI.. NEVER.. AND ME YE RISTA B NI TODUNGI.. MAGAR YE RISTA REHNE B NI DUNGI.. MERE LIE SHADI EK PAVITRA RISTA H ME ISKA ULANGAN NI KAR SKTI MERE SANSKAR NI H YE..ME TMRE SATH TMHRE GHAR JANE KO READY HU TMHRE SATH ANE KO READY HU ISKA MTLB YE NI KI ME TMHE B ACCPT KRTI HU.. YE RISTA RHEGA MAGAR BS NAAM KA ISS RISTE ME KOI HAQ NI MILEGA .. MAINE KL BHT KCH DEKHA PEHLI BAR APNE MAA BAAP KI NZRE JUKTE HUE DEKHA MAINE.. ME NI CAHTI MERE WJH SE AUR UNKO SHARMINDA HONA PDE.. ISLIE MAINE BHT SOCHA RAT ME N YE DECIDE KIA ..AND HA AGE SE MERSE BAAT KRNE MAT ANA ..

SAYING THIS VIDHI TOOK HER BAG AND LEFT.. VIRAT STOOD THERE SHOCKED ..HE THOUGHT EVERYTHING WILL BE OKAY HE WAS HAPPY LISTENING HER DECISION IN THE MORNING

BUT VIRAT KNEW HE DID WRONG AND HE DESERVED THIS TREATMENT FROM VIDHI .. VIRAT TO WENT DOWNSTAIRS ..VIRAT SAW VIDHI WAS CRYING HUGGING HER PARENTS .. CAHE JO HO APNA GHAR HMESHA KA LIE CHOR KAR KISI AUR GHR JANA AAM BAAT NI HTI...

MITA - CALL KRTI REHNA MKO KHNA TYM SE KHNA APNA DHYN RKHNA KCH B CHIZ KI JARURAT HO CALL KRNA..

VIDHI – SHNT MERI MATA SHNT ME APNA DHYN RKHUNGI DON'T WORRY AP APNA DHYN RKHNA KHNA DAWA SB THK SE N TIME SE KRNA OK .. AND PAPA AP B APNA DHYN RKHNA KAAM KA PRESSURE JYDA MAT LENA AND MUMMY KE SAT MAX TIME BITANA OK

DAD – YES MY PRINCESS..

BOTH HUGGED VIDHI BUT DONO NE HI VIRAT SE BAAT NI KI.. VIRAT TOUCHED THEIR FEET .. AND THEY LEFT ..

VIRAT CAR START KRTA .. VIDHI PASS ME BAITHI THI.. WINDOW KE BHR DEKHRI THI.. VIRAT WAS DRIVING AND BAR BAR VIDHI KO B DEKHRA THA.. THERE WAS COMPLETE SILENCE ..VIRAT STARTED RADIO..

Shayad kabhi na kehe sakoon main tumko

Kahe bina samajh lo tum shayadShayad mere khayal mein tum ik dinMilo mujhe kahin pe ghum shayad

VIRAT WAS LOOKING AT HER.... HE RAISED THE VOLUME OF THE MUSIC AS IF TRYING TO CONEY HIS FEELINGS THROUGH THE SONG

VIDHI WAS JUST LOOKING OUTSIDE .. AND A TEAR JUST DROPPED.. SHE KNEW HE LOVES HER A LOT BUT WHAT HE DID IS WRONG ....

Jo tum na ho... rahenge hum nahin

Jo tum na ho... rahenge hum nahinNa chahiye kuch tum se zyada tum se kam nahin

VIDHI STOPPED THE MUSIC AS SHE LISTENED THOSE .. USSE MUSIC ME B GAWARA NI VIRAT KE LIE KCH ..

VIRAT SMILED SLIGHTLY SEEING HER LOVE.. HE KNOW THAT SHE LOVES HIM MORE THAN ANYTHING .. VIDHI SE JYDA KOI USSE PYAR NI KAR SKTA HE KNEW IT..

AND THEY REACHED .. VIRAT STOPPED THE CAR.. WO DONO APNA SARA SAMAN NIKALTE H AND GHR KI TRF BDHTE H ..

VIDHI GHR ME ENTER KRNE WALI HTI TBHI VIRAT USSE ROK DETA H

LETS C KYA HGA .. STRY PSND NI ARI KYA ... ITNA GANDA RESPONSE.

#LIKE

#SHARE

#VOTE

#COMMENT

#RUH ❤❤

Ruhaniyat Season 2 ( Book 2 ) COMPLETED Where stories live. Discover now