CHAPTER 80

43 2 0
                                    

VIDHI OPENED THE DOOR AND SAW HER SOULIES THERE... SAKSHI AND NILU..

VIDHI – AREY TMLOG .. AA JA ANDR GATE KBSE KNOCK KRNE LGI TM DONO

SAKSHI- JBSE TU HMSE BAATE CHUPANE LGI H ..

VIDHI – MAINE KYA KIA MAINE KYA CHUPAYA

NILU ANGER ROSED AT ITS PEAK .. SHE SLAPPED VIDHI .. SAKSHI GASPED

VIDHI STARED AT NILU IN SHOCK ..

NILU – KYA SMJHTI H KHUDKO TU .. MOTHER TERESA H .. KAHI KI DEVI H .. HA KYA THA WO SB .. YA TUJHE BIPOLAR DISORDER H.. ITNA KCH HONE KA BAAD B TU USS INSAN KE STH JA KAISE SKTI H .. JISNE TUJHE ITNA BADA DHOKHA DIA TUJHSE DHOKE SE SHADI KARLI USS INSAN KE SATH JAKR APNE AP KO MAHAN BNA RHI..MAHAN BAN NE KA ITNA HI SHOK H TH MOTHER TERSA BAN JA.. AB SMILE KYA KAR RHI MAAN TH KAR RHA AUR 2-3 KHICH KAR LGA DU

VIDHI SMILED WITH TEARS IN HER EYES.. SHE COULDN'T CONTROL SHE NEEDED IT SHE NEEDED HER SOULIES AFTER ALL THIS SENARIO

VIDHI JUST NODDED IN NO AND HUGGED BOTH OF THEM.. AND STARTED CRIYING VUNERABALLY

SAKSHI AND NILU 'S HEART PINCHED SEEING HER LIFE BROKEN LIKE THIS..

VIDHI – KYA KRTI ME .. THAK CHUKI HU ME AB INSAB SE .. THAK CHUKI HU KHUSH PRETEND KRKE KHUDKO.. THAK CHUKI HU ROZ ROZ KE DRAME SE.. AND KL JO HUA MERE ME HIMAT NI H .

SAKSHI – TH Q GYI VIRAT KE STH

VIDHI – KL DEKHA MAINE MAA AUR PAPA KI NZRE JUKTE HUE .. KAL MAA KI BAATO ME PEHLI DAFA MAINE DAAR DEKHA APNE LIE.. KAISE AUR TAKLIF DE SKTI THI ME UNLOGO KO AUR.. ITNA TIME UNHONE SAHA MUJHE N MRE HAR CHIZ KO AB AUR NI DEKH SKTI MAA KO CHUP CHUP KAR MERE LIE ROTE HUE.. AND RAHA BAAT VIRAT KA.. SHADHI MZK NI HTA .. CAHE DHOKE SE HI SAHI SHADI SHADI HTI H .. MAINE SUBHAM KE SATH B BS SAMJHOTE KI SHADI ME HI APNE AP KO MANA LIA THA.. TH ISS SHADI KO B ME BS SMJHOTA SMJH KAR JEE LUNGI.. THODA DIKKAT HGA BT HE HAVE TO REALISE WHAT HE DID AND USSE REALISE ME HI KRWAUNGI..

NILU – SBKA SOCHA BT TERI KHUSHI KA KYA ??

VIDHI SMILED – JB MERE PASS PYAR KRNE WALE ITNE ACHE DOST H MERE MAA PAPA H TH MUJHE KISI AUR KI KYA NEED KHUSH HONE KA LIE.. ME ESE HI BHT KHUSH HU TRUST ME GUYZ

NILU – PAR..

VIDHI – PAR WAR KCH NI.. U TRUST ME NA .. (BOTH NODDED) TH BS AGAR MUJHE KOI B DIKKAT HGI YA KCH V HGA I SWEAR ON US ME TMLOGO SE AKR KAHUNGI.. I PROMISE.. SOULIES PROMISE

SAKSHI NILU WAS STILL NOT HAPPY BUT STILL SHE AGREED FOR VIDHI..

THEY SMILED AND HUGGED VIDHI..

THEN THEY CAME DOWN AS MITA CALLED THEM FOR DINNER ..

VIDHI CAME DOWN AND SAW VIRAT STANDING THERE .. BOTH HAD A 2 SEC EYELOCK BUT VIDHI BROKE IT AND LOOKED ANOTHER SIDE..

VIRAT TOUCHED MITA AND RAJ'S FEET.. UNWANTDLY THEY GIVE HIM BLESSING FOR VIDHI ..

MITA – AAO BCHO DINNER READY H ..

EVERYONE SILENTLY SAT FOR DINNER.. VIDHI SAT IN BETWEEN RAJ AND VIRAT.. RAJ WAS FEEDING VIDHI WITH HIS HAND.. AND VIDHI WAS HAPPILY HAVING IT.. VIRAT SMILED SLIGHTLY SEEING HER SMILING GENIUENLY ..

MITA – VIRAT LO ALOO PARATHE .. .. VIDHI'S MOM SERVED HIM ALOO PARATHA .. PANNER MASALA AND CURD AND NAAN

VIDHI LOOKED AT HIS PLATE WHERE VIRAT WAS GOING TO HAVE A BITE

VIDHI – WAIT

VIRAT LOOKED AT HER.. MITA ASKED WHAT HAPPENED

VIDHI – WO MOM WO VIRAT KI PLATE MAINE KAKA SE KEH KAR NIKLWA DI THI..

RAJ – KYA .. MAGAR Q BETA

VIDHI LOOKED DOWN AND SAID – WO PAPA BCZ THTS NON SPICY AND NOT SO WARM.. HE HAVE A PROB HS CANT HANDLE VERY WARM AND SPICY FOODS SO ..(SHE NERVOUSLY LOOKED AT HER FINGERS )

MITA AND VIRAT SMILED.. MITA SMILED AS SHE KNOWS THAT GLT TARIKE SE SHADHI JARUR HUI H MAGAR USKI BETI KI KHUSHI VIRAT ME HI H .. AND TODAY IT WS CONFIRMED SEEING HER CAR TOWARDS HIM..

EVERYONE HAD THEIR DINNER.. THEN AFTER BIDDING BYE VIRAT VIDHI WENT TO THEIR HOME..

VIDHI WAS GOING TO CHANGE ..VIRAT STOPPED HER..

VIRAT – WO.. WO..

VIDHI – KYA

VIRAT – WO KAL MOM DADA AND TIYASHA ARE COMING ..

VIDHI – WHAT DO THEY KNOW ABOUT ME .. DO THEY KNOW WHAT YOU DID ?? DO THEY KNOW ABOUT MARRIAGE

VIRAT – YES .. THEY KNOW ABOUT YOU AS I HAVE SHARED EVERYTHING .. BUT THEY THINK YHA AKR HMARE BICH SB THK HO GYA H AND WE GOT MARRIED JLDY JLDY ME.. PEHLE THODI NARAZ HUI MAGAR SHE IS HAPPY.. AND THEY ARE COMING TOMMOROW TO SEE YOU..

VIDHI – OKAY AUR KCH ??

VIRAT – PLEASE PRETEND THAT WE ARE GOOD IN FRONT OF THEM ME UNHE HURT HOTA HUA NI DEKH SKTA AUR..

VIDHI WAS HELL TIRED SHE HAD NO COURAGE TO SNAP HIM WITH WORDS .. SO SHE JUST NODDED AND WENT TO CHANGE ..

VIRAT TOO WENT TO HIS ROOM TO CHANGE ..

VIDHI WAS TIRED SO SHE JUST CLOSED HER EYE AND WAS RESTING..VIRAT CAME THERE TO SEE HER.. HE SAW HER SLEEPING .. HE MOVED TOWARDS HER.. HE BENT TO HER LEVEL AND KISSED HER FORHEAD ..

VIRAT (WHISPERED)- I LOVE YOU VIDHI .. MORE THAN MY LIFE MORE THAN ANYTHING.. (TEAR SLIPPED FROM HER EYE AND DROPPED ON VIDHI'S CHEEKS ..)

VIRAT THEN WENT AWAY TO HIS ROOM.. VIDHI OPENED HER EYES WHICH WAS ALREADY WATERY ..

VIDHI WHISPERED – I LOVE YOU TOO VIRAT MORE THAN ANYTHING BUT I CANT FORGIVE YOU FOR WHAT YOU DID..

SHE CRIED AND SLEPT..

MIDNIGHT AT 2PM

SHE WOKE UP BEING THIRSTY .. PASS ME DEKHA TH PANI NI THA .. SHE WENT TO THE KITCHEN TO HAVE WATER.

AFTER HAVING WATER SHE JUST THOUGHT TO PEEP IN VIRAT'S ROOM FOR ONCE

SHE TIPTOED TO HIS ROOM AND OPENED THE DOOR SLIGHTLY..

SHE WAS SHOCKED SEEING .........

LETS C KYA HTA H ..PART PSND AYE TH SHARE... KYA YE STORY CONTINUE KARU KA COMPLETE KRKE NEW STORY LAU

PLEASE COMMENT BELOW

#LIKE#SHARE#VOTE#COMMENT

#RUH💕❤

Ruhaniyat Season 2 ( Book 2 ) COMPLETED Where stories live. Discover now