Uzaktan silah sesleri gelmeye başladı. Seslerin gelmesiyle birlikte Esma irkildi. Ve içeri girip oturdu. Demir de peşinden girip oturdu. Ve diğer yapılan atışlar gibi düşünüp şimdi durur dedi demir lakin atışların durma gibi bir niyeti yoktu. O sırada televizyon da kırmızı renklerle son dakika yazıyordu. Demir kumandayı alıp televizyonun sesini açtı.
Moderatör: ekranların başında bizleri izleyen değerli izleyicilerimiz ekranda da gördüğünüz gibi elimize son dakika bir bilgi ulaştı. Başlığı verelim ekrana değerli izleyiciler programın başlarında söylediğimizi gibi varlıklar iki ilçede yoğun bir şekilde kendini gösterdi. Ve bu ilçeye üçüncüsünü de üzülerek eklemek zorundayız ve belirlenen iki ilçede operasyon an itibari ile başlamış bulunmakta. Umarım bu varlıklardan kısa sürede kurtuluruz. Ve ek olarak Rtük varlıklarla ilgili görüntü paylaşımını yasaklamıştır. Kısa bir reklama gideceğiz reklamlardan sonra buradayız.
Demir derin nefes alıp verdi. Ve birkaç saniye sonra bir bu eksikti şimdi tam oldu. Diyerek dizine yumruğunu sıkıp sertçe birkaç kez vurdu. Esma devreye girerek
Esma: demir sakin ol lütfen dışarıda operasyon başladı. Odak noktamız operasyon biliyorsun.
Demir: evet biliyorum Esma ama bilgi paylaşımına yasak gelmesi olacak bir şey mi baksana varlıklar çok hızlı bir şekilde çoğalıyorlar ve yayılıyorlar.
Esma: haklısın ama Rtük yapılması gerekeni yaptı. Telefonlardan zaten gerekli bilgilere kolaylıkla ulaşabiliyoruz ki muhtemelen o görüntüler İnternet'te dolaşıyordur.
Demir: haklısın, ben dışarı bakmaya çalışacağım.
Esma: demir çıkma tehlikeli
Demir: sesler uzaktan geliyor ben sadece çevreye ve görebileceğim uzak bölgelere bakacağım merak etme çok sürmez.
Deyince tamam dedi. Esma ve ardından demir ayağa kalkıp dürbünü alıp balkona çıktı. Önce balkondan aşağı baktı. Ardından sağ tarafa ardından sol tarafa sonrasında parka ama hiçbir hareketlilik yoktu. Dürbünde ufak bir ayar yaparak uzaklara bakmaya başladı. Uzaklarda gereğinden fazla varlık vardı. O kadar çoklardı ki demir az evvel olduğu gibi yeniden sesli bir şekilde çok fazlalar dedi. Esma sesi duyar duymaz balkona çıkarak ne gördün var mı? Bir hareketlilik diye sordu. Demir sakince hayır yok dedi. Ardından hadi içeri girelim deyince dürbünle ben de bakabilir miyim diye sordu. Demir tabiî ki diyip dürbünü esmaya verdi. Esma parkın biraz ilerisine bakarak demir birilerini gördüm. Parkın ilerisinde birileri var dedi. Ve hemen dürbünü demire verdi. Demir dürbünü alıp esmanın söylediği tarafa bakmaya başladı. Ve yüksek sesle evet birileri var orada ve silahlılar. Dedi. Tam dürbünle daha detaylı bakacaktı ki az evvel bakıp da çok fazlalar dediği yerde büyük bir patlama meydana geldi. Demir ve Esma hızla içeri girip balkonun kapısını kapattı. Olayın şokuyla Esma ne yapacağını şaşırmış bir şekilde oturdu. Demir ve annesi camın arkasından patlamanın olduğu bölgeyi seyrediyordu.
Esma kendini toplayıp ayağa kalktı derin nefes alıp verdi ve masanın üzerindeki sürahiden bardağa su koydu. Yavaş yavaş suyu içerken Esma
Demirin annesi Meryem: iyi misin? Kızım nasıl oldun.
Esma: iyiyim teyzem ufak bir şok geçirdim.
Demir: iyi ol her zaman
Dediği anda televizyondan son dakika haberi geldi. Demir ve annesi esmanın yanına oturdu. Esma kumandayı alarak televizyonun sesini biraz daha açtı.
Moderatör: evet sevgili izleyiciler ekranda da gördüğünüz gibi varlıkların yoğun bulunduğu ilçelerden birinde güçlü bir patlama meydana geldi. Patlamanın sebebi bilinmezken yüzlerce varlığın öldüğü söyleniyor. Ve bu ölen varlıkların bölgede değişik bir koku yaydığını pencerelerin açılmaması gerektiği vurgulanıyor. Rtük yasaklarından dolayı bölgedeki fotoğraf ve görüntüleri paylaşamıyoruz. Biz devam edelim arkadaşlar koku ile ilgili bir uzman bağlarsak telefona
Deyince demir televizyonun sesini kısıp odadan çıktı. Annesi nereye gidiyorsun diye seslense de cevap vermedi.
Esma: teyzem biz sığınağa insek mi böyle hiç içim rahat değil.
Demirin annesi Meryem: benim de içim rahat değil ama biraz daha duralım.
Dedi. Ve Esma diğer televizyon kanallarına bakmaya başladı.
Esma: teyzem demir nereye gitti. Gelmiyor.
Demirin annesi Meryem: şimdi bir şey yapamıyor ya ona sinirlendi. Muhtemelen silahını almaya gitmiştir. Gelir şimdi.
Esma: silah mı? Cephanem var demişti. Var mı gerçekten
Demirin annesi Meryem: evet var kendisini iki silahı var ama babasının çoktur. Burada malum baba eski asker
Esma: evet biliyorum. Sahi
Dediği anda dışarıda yeni bir patlama meydana geldi. Patlamanın rengi gözle görülür şekilde yeşilimsiydi. Demir koşarak geldi.
Demir: deminki gibiydi sanırım patlama
Esma: evet ondan biraz daha büyük tü ve enteresan bir şekilde patlama yeşilimsi gözüktü
Demir: yeşilimsi mi varlıkların kan rengi O
Esma: varlıkların kan rengi yeşil mi?
Demir: evet değişik bir kokusu var tarif edilemez bir koku
Derken belindeki tabancaları masanın üzerine sıraladı. Mermi poşetindeki kutuları masanın üzerine koydu. Ve balkon camından dışarı bakmaya başladı.
Esma: ne kadar çok mermi sesi geliyor. Hiç susmadı.
Demir: evet operasyon uzun sürmese bari
Dediği anda dışarıdan...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÜYÜNÜN LANETİ
FantasySaatler gece biri gösteriyordu. Marmara bölgesi hafifçe sallandı. Sosyal medya ve televizyonlarda Marmara 3.8 sallandı diye yazıyordu. Halk panik bir halde sokaklara dökülürken, boğazda terslik vardı. balinadan daha büyük düz yüzeyli siyah ve kı...