Bölüm 19

3 0 0
                                    

Kükreme sesi geldi. Demir panik ve heyecan karışım duyguları içinde masanın üzerindeki tabancanın birini beline koydu. Diğerini eline alıp balkonun kapısını açtı. Ve gözünün görebildiği yerleri hızlı bir şekilde tarayıp havaya iki el ateş açtı. Ve yaklaşık bir buçuk dakika bekledi. Herhangi bir hareketlilik olmayınca içeri geri girip balkonun kapısını kapattı. Ve oturdu. Oturur oturmaz esmanın tepkisiyle karşı karşıya kaldı.

Esma: demir sen ne yapıyorsun aklını mı kaçırdın?

Demirin annesi Meryem: sakin ol kızım

Demir: varlıklardan çok sıkıldım ve onlar yüzünden arkadaşım öldü. Ayrıca dışarıda duyduğun gibi halen silah sesleri uzaktan da olsa geliyor.

Esma: evet geliyor ve ben de sıkıldım. Herkes sıkıldı ve haklısın arkadaşın öldü ama sakin ol ve bekle zamanı gelince zaten kullanacaksın o silahları hem de fazlasıyla baksana televizyona her on dakika da bir son dakika haberi diyip varlıkların sayısı daha da çok artıyor diyorlar.

Demir: haklısın tamam sakin kalmaya çalışacağım.

Esma: varlıklar gelmeden onları görmeden ve sayıları artmadan atış yapmak yok belki bu mermiler daha sonrası için bize çok lazım olabilir.

Demir: haklısın daha dikkatli olmalıyım bu arada senin diline düşen kurtulabiliyor mu?

Esma: kurtuluyor merak etme

Deyip gülümsedi ardından demirde biraz gülümsedi demirin annesi de biraz tebessüm etti. Ve yerinden kalkıp diğer koltuğa oturdu. Esma bacaklarını uzatarak televizyona bakarken demir dürbünü alıp patlamanın olduğu bölgeye detaylı bir şekilde bakıyordu. Televizyon da kırmızı renkte son dakika yazdı. Ve moderatör birkaç kez derin nefes alıp verdi. Ve söze girdi.

Moderatör: evet sevgili seyirciler ekranda da gördüğünüz gibi son dakika bir haberle daha karşınızdayız. Az önce hükümetten yapılan yazılı açıklamada Marmara bölgesi için hükümet üst düzey bir atama yaptı. Bu üst düzey yetkili Marmara bölgesini kontrol altına alarak varlıklardan arındıracağının altı çizildi. Rtük yayın yasağında değişikliğe gitti daha önce televizyon kanallarında yayınlanan varlıkların görüntülerin yeniden yanınlanmasına izin verdi. Yeni görüntülerin yayınlanma yasağı devam etmektedir. Gelişmeler oldukça bizler buradan duyurmaya devam edeceğiz. Kısa bir reklamların hemen ardından ekranların tanıdık yüzü olan moderatör arkadaşlar yayına devam edecekler.

Dedi. Demir esmanın yanına oturup kumandayı esmadan alarak kanalları değiştirmeye başladı. O sırada uzaktan ambulans sesleri gelemeye başladı. Yaklaşık iki dakika sonra sesler daha yakından gelemeye başladı. Seslerin yakından gelmesiyle birlikte demir balkonun kapısını açıp dışarı çıktı. iki sokak aşağıdan ambulansların ardı ardına geçtiğini görüyordu. Esma da demirin yanına geldi. Ve ne kadar çok ambulans geçiyor. Bir şey olmuş olmalı dedi. Esma demir biraz düşündükten sonra patlama bölgesinin tersine gidiyorlar acaba patlama bölgesine intikal ettiler daha sonra da gerimi dönüyorlar.

Esma: bilemiyorum televizyon da bir şey demedi konu ile alakalı

Demir: evet bahsedilmedi yasaklar var ya pek detay vermiyorlar ama kalkar yasaklar daha fazla saklayamazlar olanları halktan

Esma: evet yasaklayamazlar.

Demir: hadi içeri geçelim pek bir şey yok

Esma: geçelim sen az evvel patlamanın olduğu bölgeye bakıyordun. Bir hareketlilik var mıydı orada

Demir: varlıklar var orada ama net görünmüyor.

Esma: anladım.

Deyip içeri geçip kapıyı kapattılar ve oturdular.

Demir: siz telefonlarınızı şarja taktınız mı durumları nasıl

Demirin annesi Meryem: benim takılı

Esma: benimki de diğer oda da takılı

Demir: ben de şuraya takayım takmadım, Esma full olunca getir telefonunu yanımızda olsun ne olur ne olmaz

Esma: tamamdır.

Dedi. Ve uzaktan da olsa gelen silah sesleri sustu. Ve ortalık sessizleşmişti. Gece çıkan böceklerin sesleri dışında dışarıdan bir ses gelmiyordu. Demir kapıyı açıp balkona çıktı. Dışarısı o kadar sesiz diki kol saatin tıkırtısı duyulabilir konumdaydı. Sadece birkaç böcek sesi geliyordu. Bu sesizlik yaklaşık on beş dakika sürdü. Ve sokak tan siyah normalinden büyük bir araba sessiz sessiz geçip gitti. Demir sesli bir şekilde bu da neyin nesi dedi. Esma sesi duyar duymaz balkona çıktı. Ve

Esma: ne oldu ne gördün?

Demir: siyah bir araba geçti şimdi ama normal bir araba değildi ses dahi gelmiyordu arabadan özel üretilmiş gibiydi.

Esma: beklide dediğin gibi özel üretilmiş olabilir ve elektrikli bir araba olabilir. Nesi anromal geldi. sana

Demir: anormal gelen kısım normal olmaması ve sessiz geçmesi.

Esma: özel üretilmiş ve elektrikli olabilir her gün haberlerde kendi kendine giden otomobil yapıldı. Diye haberler çıkıyor normal karşılıyorsun da bu mu anormal geldi.

Deyip hafif gülümsedi.

Demir: bunda da haklısın.

Deyip o da hafif bir şekilde güldü.

Ve sesizlik helikopter sesiyle bozuldu. Helikopterin sesi uzaktan gelse de Esma tedirgin olmuştu.

Esma: demir içeri mi girsek

Demir: neden ne oldu ki

Esma: polis veya askeri helikopter olabilir sığınağa inmedik. Görebilirler.

Demir: tamam haklısın.

Dedi. Esma içeri girip oturdu demir de ardından içeri girdi. Kapıyı tam kapatacaktı ki helikopter...

BÜYÜNÜN LANETİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin