Bölüm 2

19 6 1
                                    

Demir gence yaklaşırken gencin kanları dört bir yana dağılmıştı. demir kanlara basarak gence yaklaştığı sırada gençte bir titereme başladı. gencin titremesi ile demir korkup birkaç adım geri çekildi. Gencin titremesi on saniye sürdü ve on saniyenin sonunda son nefesini verdi ama gencin sağ kolundan kan fışkırmaya devam ediyordu. demir kanın fışkırlışını izlerken çığlık sesleri daha gür bir şekilde duyulmaya başlandı. demir de odağını çığlık seslerine verdi. Biraz yürüdükten sonra Ses gelen sokağa yavaş adımlarla giriş yaptı nefesini kontrol altına alıp ağzından çıkan dumanı da kontrol altına aldıktan sonra sesin geldiği yöne doğru ilerlerken yerde orta kalınlıkta iki büyük demir gördü ve birini alarak yoluna devam ederken hey diye bir ses duydu. sesin geldiği yöne baktığında uzun boylu orta yaşlarda bir adam duruyordu. demir neden yardım etmiyorsun diye sordu? Adam varlık çok güçlü az önce gördüm uzun boylu bir adamın kafasını kopardı dedi. demir duruma sinirlenerek sende sadece seyredicekmisin? diye sordu adam evet cevabını verince sinirinden demiri daha sert tutarak yoluna devam etti beş altı adım sonra önce varlığı gördü. ardından varlığın hamlelerine cevap vermeye çalışan bir adam bir kadın gördü demir varlığa yirmi metre uzaklıktaydı. demir yavaş adımlarla varlığın arkasına geçmeye çalışırken adam demiri gördü. ve varlığın hamleleri dışında kendiside harekete geçti varlık saldırdığında adam hamleyi yaptıktan hemen sonra ikinci hamleyi yaparak oyalamaya devam etti. demir varlığa yaklaştı birkaç adım daha yaklaşırsa varlığın sınırına girmiş olucaktı kontrollü nefes alıp verdikten sonra biraz daha yaklaştı ve elindeki demiri ardı ardına varlığın kafasına ve sırtına vurmaya başladı. demir vurmaya başlayınca varlığın dikkati dağıldı adam varlığın dikkatinin dağılmasını fırsat bilerek elindeki sopayla varlığın kafasına sertçe vurmaya başladı. varlık aldığı darbelerle yarım dakika içinde yere yığıldı. Adam varlığın kafasına her vurdukça varlıktan yeşil sıvı fışkırıyordu ve adam beş altı kez daha vurduktan sonra durdu. Varlık kükreme sesine benzer sesi birkaç defa kısık sesle çıkardıktan sonra öldü. Adam varlığın hareket etmediğini görünce sopayla birkaç defa vurdu ve tam emin olduktan sonra adam oh bee dedi. ve demire teşekkür etti. demir rica ederim dedikten sonra hayırlı geceler diyip geldiği yönden geri döndü. az evvel son nefesine şahit olduğu gencin yanından geçerek evin yolunu tuttuğu anda o kükremeye benzer ses yine duydu. ve sesin gelidiği yöne doğru baktığında...

BÜYÜNÜN LANETİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin