Bölüm 4

10 5 1
                                    

Varlıkla karşı karşıya geldi ve varlık demiri iki kolundan tuttu ve boynuzunu boynuna sapladı ve demir boncuk boncuk terlemiş bir şekilde nefessiz kalmış gibi gözlerini açtı. İlk beş saniye nefes alamadı. Annesi uyumuş diye üzerini örtmüştü üzerindeki battaniyeyi yere atıp doğruldu. Demirin sesini duyan annesi koşar adımlarla ne oldu ne oldu diyerek geldi. Demir yarım dakika kendine gelemedi. Kendine gelince de annesinin sorusuna cevap verdi.

Demir: kabus gördüm, varlık boynuzunu boynuma saplıyordu!

Demirin annesi Meryem: yaa , tamam düşünme sen şimdi bunu ben sana su getireyim.

Diyerek mutfağa gidince annesi demir koltuğun yanında duran peçetelikten peçete alıp yüzünü silip ayağa kalktı. Birkaç kez derin nefes alıp verdi ve balkona çıktı. hava çoktan aydınlanmış ama oksijenin keskin hali hala burnunu direklerini sızlatıyordu. Birkaç kez derin nefes te öyle alıp verdi. Ve kendine geldi. Biraz uzakları karşıdaki parkı seyrederken annesi

Demirin annesi Meryem: getirdim kuzum

Diyerek suyu demire verdi. Demir balkonda bulunan sandalyeye oturup suyu yudumlamaya başlarken aklına dün gece ölen talihsiz genç geldi. Ve hemen başını çevirip hala orada olup olmadığına baktı. İlginç bir şekilde orada yatıyordu. Yoldan geçenler hiç bir şey olmamış gibi yoluna devam ediyordu. Demir ben bir polis arayayım da genci alsınlar buradan sorumsuz insanlarla aynı şehirde yaşıyoruz diye söylendi. Elindeki suyu bitirip içeri geçip cebinden telefonu çıkarıp koltuğa oturdu ve 112 çağrı merkezini tuşlayıp aradı. Yarım dakika içinde temsilci telefona çıktı.

112 çağrı merkezi ben Emre size nasıl yardımcı olabilirim dedi temsilci

Demir: günaydın dün gece bir varlık görmüştüm bir gence saldırdı. Ve genç öldü ama kimse ihbar etmemiş ben ihbarımı bulunuyorum

Deyince temsilciden bir dakika ses gelmedi. Ve bir dakikanın sonunda

112 çağrı merkez temsilcisi Emre : demir bey şehrimiz İstanbul da bu tarz 2.700 ihbar aldık. İhbarınızla ilgileneceğiz. Yardımcı olabileceğim başka bir konu varmıydı?

Demir: teşekkür ederim.

112 çağrı merkez temsilcisi Emre : ben teşekkür derim İyi günler efendim.

Demir: iyi günler.

Deyip telefonu kapattı. Annesi de yanındaydı, annesine dönerek 2.700 ihbar almışlar toplamda ilgileneceklermiş diyip elektrikler hala gelmedi mi diye sordu ? Demir annesi de cevaben

Demirin annesi Meryem:hayır gelmedi maalesef bir de baban da gelmedi bir arasana benim şarjım bitti

Deyince

Demir: tamam arıyorum şimdi

Diyip armaya koyuldu ve bir süre bekledi ancak telefon çalmıyordu. Bunu birkaç defa daha yaptı. Ama telefon hiç çalmıyordu.

Demir: ben mahalleyi turlamaya çıkıyorum. ne olup bitmiş bir bakayım.

Diyerek ayakkabılarını giydi ve dışarı çıktı. Ve çıktığı gibi...

BÜYÜNÜN LANETİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin