iyi okumalar 🩰
Ulaş ve Kaan birkaç arkadaşıyla bara gelmişlerdi. Tanışmaları kötü de olsa iki yakın arkadaş olmuş ve iyi anlaşmışlardı.
Yanına oturan kızın saçları bir anlığına Özgür'ü hatırlattı Ulaş'a.
Yüzünü bile görmediği bir kızla sürekli konuşmak istiyordu ve gün geçtikçe kızdan hoşlanmaya başlıyordu. Bunun farkındaydı.
"Özgü seni aradı mı?"
Kaan'dan gelen soruyla başını ona çevirdi.
"Hayır," dedi. "Arayacak mıydı?"
Başını salladı Kaan. "Babamdan numaranı almış." İç çekti.
"Ne seni aramak için cesareti var ne de başka bir şey yapmak için. Nasıl toparlayacağız bilmiyorum."Ulaş kızı görmese, tanımasa da çok üzülüyordu. Kaan'ın dediğine göre bir balerinmiş. Tabi artık bacaklarını kullanamıyordu.
"Babamın Amerika'ya gitme planları var. Annem babam ve Özgü. Hem ortam değişikliği olsun istiyorlar belki iyi gelebilir diye hem de orada daha iyi bir tedaviye başlayacaklar. Gerçi doktor bu psikolojiyle zor dedi ama..."
Ulaş kızın yerine kendini koydu.
Toparlanabilir miydi?Hiç sanmıyordu.
"Onu buradan götürmek daha kötü bir duruma sokmaz mı? Arkadaşları burada. Çevresi, alışkanlıkları burada Orada daha da yalnız kalacak. Söylediğine göre dışarı çıkmayı da reddediyor. Asla arkadaş edinemez."
Kaan iç çekti. "Bilmiyorum. Babam ne yapacağını şaşırdı. Sikeyim keşke Özgü'yle yer değiştirebilseydim. Bunları yaşamaya razıydım ama Özgü bunu kaldıramıyor. Git gide daha da kötüleşiyor."
Ulaş kardeş sevgisi neydi bilmiyordu. Kaan'ı gördükçe bunun kutsal olduğunu anlıyordu.
"Yapmanız gereken en önemli şey onu dışarıya alıştırmak."
Başını salladı Kaan. "Biliyorum," dedi.
"Biliyorum ama onu en son dışarı çıkartmaya çalıştığımızda çığlık çığlığa ağladı. Zaten arabaya da binemiyor. Binmeyi bırak görmeye bile katlanamıyor. Bahçedeki otoparka park edilen tüm arabaları kaldırdık çünkü görmemek için ne bahçeye çıkıyordu ne de perdelerini açıyordu."Ulaş duyduklarının şokuyla Kaan'a baktı.
Sahi, bu kız nasıl toparlanacaktı?
Her şeyini kaybetmişti. Onu ne ayağa kaldıracaktı?Ulaş bunu bilmese de enkazdan çıkarttığı o kız için güzel bir gelecek hayal etti.
Olaya giriyoruz haydı bakalıım ✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Meyus +18|| Texting
Художественная прозаNormalden daha hızlı kullandığı arabayı sağ tarafında kalan enkazı gördüğünde yavaşlattı. Gecenin bir saatiydi ve yok bomboştu. Sağa çekip durdu.