Ara vermeyi düşünürken bir anda tutkuda 2. sıraya ilerledik sıralamamın düşmesini istemiyorum o yüzden ara vermeyi erteledim diyelim
İyi okumalar🩰
Altıma kot pantolon üzerime ise beyaz crop giyip tüm düğmelerimi açtım.
Zil sesiyle kapıya ilerledim ve kolu çekerek görebilmek için geriye gittim. Ulaş'ı gülümseyerek süzdüm, o da beni baştan aşağı süzüp yutkundu ve sonra yüzüme odaklandı.
"Selam güzelim." Eğilip yanağımı öptüğünde nefesimi tuttum. Kalbimin sesini duymamasını umarak yutkundum.
"Selam" dedim zar zor.
İçeri girerken şaşkınca baktım.
"Gitmiyor muyuz?""Babanlara merhaba diyeyim."
Babam ne tepki verirdi? Kötü bir tepki verirse Ulaş bozulurdu, babama ne dediğimi bilmiyordu bile.
"Ulaş" dedim aceleyle ve içeri girmeden kolunu yakaladım.
"Bence bu iyi bir fikir değil."Kaşlarını kaldırdı. "Nedenmiş?"
Sıkıntıyla nefes verdim. "Babama seni birnevi erkek arkadaşım diye tanıttım çünkü. Yani öyle değil işte. Ama dedim bile. Tam erkek arkadaşım da demedim aslında yani ben sana sormadan böyle bir şey demek istemezdim ama kim diye sordular ve babam benim uzun süredir kimseyle konuşmadığımı biliyor şaşırdı işte ben de söy-"
"Özgür." dedi. "Nefes al güzelim. Sorun değil ben de babana bunu belli etmek için içeri girmek istiyorum zaten. Sakin ol sorun değil."
Göz kırpıp içeri yürüdüğünde ağzım açık arkasından baktım. Bu ciddi düşünüyorum demek miydi?
Hızlıca arkasından sürüp ben de içeri geçtim. İlk annemin yanına gidip eline nazik bir öpücük kondurdu.
"Hoşgeldin yakışıklı." dedi annem
"Hoş buldum efendim nasılsınız?"
Annemle kısaca konuşup babama baktı. Babam beklediğimin aksine gülümsüyordu."Hoşgeldin oğlum" dedi samimice.
Bu samimiyetin ikimizin arasındaki ilişkiden kaynaklanmadığını biliyordum. Kazadan sonra babam Ulaş'tan ne zaman bahsetse oğlum derdi."Hoş buldum." dedi gülümseyerek.
"Otursanıza biraz."
Ulaş bana çaktırmadan baktığında sen bilirsin der gibi omuz silktim.
Koltuğa oturunxa ben de tekerlekli sandalyemi koltuğun yanına çekip babamla Ulaş'a döndüm.Hiç beklemeden sohbet etmeye başlamışlardı bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Meyus +18|| Texting
General FictionNormalden daha hızlı kullandığı arabayı sağ tarafında kalan enkazı gördüğünde yavaşlattı. Gecenin bir saatiydi ve yok bomboştu. Sağa çekip durdu.