İyi okumalar🩰
Tekerlekli sandalyeyi oturma odasına sürdüm. Babam yanıma gelip beni koltuğa oturttuğunda merakla yüzüne baktım.
"Ne konuşacağız bu kadar önemli?"
Alnımı öpüp yerine oturunca kaşlarımı çatıp baktım. Neler oluyordu?
"Amerika'ya gidelim."
Şaşkınca baktım. "Ne?"
"Tedaviyi ileri seviyeye taşırız. Tanıdığım doktor arkadaşlarım da var biliyorsun. Süreç orada daha hızlı olabilir."
Dudaklarım aralandı ama bir şey söylemeden önce düşündüm.
Ya arkadaşlarım ne olacaktı? Bir tek onlarla konuşup zaman geçiriyordum.
Ama daha hızlı tedavi olabilirsem her şey düzelebilirdi. Düzelebilirdi değil mi?"Bir şartım var." dedim, kabul etmezlerse gitmeyecektim.
"Siz gelmeyeceksiniz."
Annem de babam da bana şokla bakarken sadece omuz silktim.
Hayatlarını bir yıldır sadece bana adamışlardı ve bunu kesinlikle istemiyordum.
Annem bir süre düşündükten sonra
"Pekala" diye mırıldandı. "Sen, Pelin Hanım, Aşçı ve bir de ihtiyaçlar için koruma."Başımı salladığımda gülümsedi.
"Her şey düzelecek küçük kızım." Yanıma gelip sıkı sıkıya sarıldı. Ben de sarılıp göğüsüne başımı yasladım."Düzelecek." diye mırıldandım.
"Okula gitmek ister misin?"
İster miydim? Bilmiyordum. Orayı çok özlemiştim ama hazır mıydım? Sanırım hayır.
Cıkladım, "Hazır değilim."
İç çekip başını salladı.
"Herkes seni çok özledi.""Ben de onları çok özledim ama kendimi de düşünmek zorundayım orada bulunmak şimdilik bana iyi gelmeyecek."
🩰
Ev, Türkiye'dekine göre çok daha rahattı. Tek katlıydı ve benim için kolaylıklar oluşturulmuştu. Koltuklar ve mutfak mermerleri alçaktaydı.
Buraya geldiğimden beri Ulaş'ın mesajlarına bakmıyordum. Ondan hoşlanmaya başlamıştım ve onun da aynı şeyleri hissettiğini düşünüyordum.
İşte tam da bu yüzden konuşmama kararı almıştım. Kim olduğumu, ne halde olduğumu bilmiyordu ve onu buna mahkum etmek istemiyordum. Amerika'ya gelsem bile düzelip düzelmeyeceğim belli değildi ne de olsa.
Rahat rahat sarılamaz, gezemez, sevişemezdik. Ayrıca sürekli fiziktedaviye gidiyordum ve benimle sürüklenmesini istemezdim.
İyi bir ikili olabilirdik.
Tabii ben iyi olsaydım.
Bakalım Amerika'da neler olacak🥳
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Meyus +18|| Texting
General FictionNormalden daha hızlı kullandığı arabayı sağ tarafında kalan enkazı gördüğünde yavaşlattı. Gecenin bir saatiydi ve yok bomboştu. Sağa çekip durdu.