🌺រឿង🌺
#លង់ស្នេហ៍លោកពូទី៧🌺
Episode:17-18
«ចាប់អី?»នាយលើកចិញ្ចើមសួរតបទៅនាងតូចវិញទាំងមុខនៅឌឺ៩ដាក់ក្មួយស្រី តែនាងតូចរូបនេះមិនញាក់ជាមួយទេគេបែរមករកពូខ្វាច់ដៃលើកដោះវ៉ែនតាការពារពន្លឺចេញពីភ្នែករបស់នាយរួញបន្តញញឹមឌឺដាក់។នាងងើយកពើងទ្រូងឡើងដៃលាទាំងពីរចិញ្ចើមញាក់ពឺតៗរួចក៏និយាយដាក់ពូ។
«ថាពូមើលទៅតើ!ត្រង់ណា៎!!ដែរគិតថាធំពូចាប់ទៅមើល»
«មិនឃើញមានផង សានៗបើកឡានឲ្យលឿនបន្តិចទៅយើងទ្រាំមិនបានៗទាត់ក្មេងទម្លាក់ចុះពីឡានឥឡូវនេះហើយ» នាយនិយាយដោយដៀងកន្ទុយភ្នែកទៅលីលីបន្តិច។«ពូសានជាន់ហ្គាឡានឲ្យកប់ៗទៅពូដើម្បីឲ្យចាស់ខ្លះណាស់ថ្ងៃក្រោយកុំបានតែបញ្ជារ..»
«ថាឲ្យអ្នកណា៎!ចាស់..»
«នោះហើយថាឲ្យសត្វមួយនោះមើលទៅចាស់ហើយហើរមិនរួចទេ!»
«រូបចាបនោះមែនទេ?»
«មែនហើយលីលីមិនបានថាឲ្យអ្នកខ្លះនោះទេពូកុំមានខ្លួនអី»
...
ពេលនេះសានគាត់ក៏បើកឡានមកដល់ផ្ទះវិញហើយនាយក៏បើកទ្វាចុះដើរចូលទៅក្នុងបាត់ដោយមិនចាំបាច់ឲ្យសានមកបើកទ្វាឲ្យនោះទេលីលីក៏ដូចគ្នាចុះហើយប្រញាប់រត់តត្រុកតាមក្រោយលោកពូដោយវាចាពោលប្រាប់នាយ..«ពូទី៧..»
នាយឮតែមិនបានតបទេនៅអង្គុយមើលសៀវភៅធ្វើមិនដឹង...
«ពូស្ទានហា៎!»ស្ងាត់នាយនៅតែមិនតបមិនខ្វល់នាយបែរមកសម្លឹងកែវទឹកដែររីម៉ាលើកយកមកឲ្យម៉េចនេះមកញាំុំផ្សើមបំកទាំងធ្វើមិនឮ។មិនដឹងថាខឹងក្មួយរឿងអីទេ?
«លោកប្ដី»
«ហាស់!ខិះៗ»ឮនាងហៅបែបនោះនាយក៏ឆ្លើយតបមកទាំងឈ្លក់ទឹកហូរទាំងទឹកភ្នែកចុះមកទៀត..
«ឆ្កួតទេហ្ហេ៎!ហើយមានការអីឯងហៅៗមានអីនិយាយមកយើងអង្គុយត្រង់នេះស្ដាប់ឮហើយ»
«ពូខលទៅប្រាប់ពូទី៥.ទី៦បន្តិចទៅព្រោះថាលីលីមកជាមួយពូភ្លេចប្រាប់គាត់ហើយ..»
«មិនដឹងនោះជារឿងរបស់ឯង»
«លីលីខលទៅខ្លួនឯងក៏បានខលទៅហើយឲ្យពូមកយកទៅដើរលែងព្រោះថាលីលីទើបរៀនចប់ចង់ដើរលេងឲ្យបានម្ដងនឹកសមុទ្រនឹកភ្នំណាស់...»«ចាំពូខលប្រាប់ពួកគាត់ឲ្យហើយឯងក៏ត្រៀមខ្លួនទៅរៀនបន្តញ៉ូវយកទៅ»
«ពូតែខ្ញុំរៀនទើបតែសម្រាកទេណាស់»
នាយមិនបានតបទេទុកសៀវភៅរួចក៏ឡើងទៅបន្ទប់បាត់តែលីលីក៏ឡើងទៅតាមនិយាយជាមួយនាយបន្តព្រោះថានាងមិនទាន់និយាយចប់នោះទេ...
YOU ARE READING
រឿង🌺លង់ស្នេហ៍លោកពូទី៧🌺
Werewolfរឿងនេះពូយករបស់ស្រីអេមកផុសទេ ! «លីលីស្អប់ពូទី៧ពូជាចាស់អាក្រក់» «ជឿទេថាពូវាយឯងឲ្យបែកគូទ...» Thank you for loving💛💜