29-30

307 7 0
                                    


       "រឿង"
#លងស្នហ៍លោកពូទី៧🌺

  Episode:29-30

     🌺បន្ទាប់ពីលាបរបួសឲ្យគ្រីស្ទានរួចរាល់ដាយសីុកាក៏ជូននាយមកផ្ទះនាយថែមទាំងបបួលនាងឲ្យចូលលេងក្នុងផ្ទះថែមទៀតផងនាយនិយាយជាមួយនាងបណ្ដើរសើចក្អាកក្អាយជាមួយទៀតផងនោះក៏ធ្វើឲ្យអ្នកក្នុងផ្ទះសែនឆ្ងល់ជាខ្លាំងពិព្រោះមិនដែរឃើញនាយនាំស្រីណាមកផ្ទះនោះទេហើយស្រីម្នាក់នោះស្រស់ស្អាតថែមទៀតផង។

«នេះបងនៅម្នាក់ឯងទេឬ»
អង្គុយសុខៗដាយក៏សួរនាយទាំងសម្លឹងមើលបរិវេនបន្ទប់ទទួលភ្ញៀវទាំងមូលដោយទឹកមុខញញឹមញញ៉ែមទាំងក្រហមថ្ពាល់តិចៗ..
«បាទ!ខ្ញុំនៅម្នាក់ឯង »
«ខ្ញុំបើកក្រុមហ៊ុនជំនួយនាំចេញទៅក្រៅប្រទេសចុះបងវិញ »សុខៗមកសួររកមុខរបររបស់នាយទៀតតែនាយក៏ឆ្លើយប្រាប់ដោយមិនទាក់ទើសនោះទេ..

«ខ្ញុំមានក្រុមហ៊ុនលក់ឡានម៉ូតូ និងរោងចក្រផលិតគ្រឿងបរិភោគនិងគ្រឿងទេសចំនួនពីកន្លែងនៅសេអ៊ូលយើងនេះ»
«ហឹុម!សង្ស័យតែគ្រឿងទេសនៅផ្ទះខ្ញុំប្រើរាល់ថ្ងៃនេះនាំចេញពីក្រមហ៊ុនបងផងក៏មិនដឹង»
«បែបនេះនិស្ស័យហើយមើលទៅ»😛

  skip ⁰⁰⁰

   បន្ទាប់ពីដាយសីុកាចេញទៅបាត់ហើយនាយក៏ឡើងទៅបន្ទប់ទាំងទឹកមុខញញឹមខុសពីធម្មតាដូចគ្នានោះទំនងបែបពេញចិត្តថ្លើមគ្នាហើយមើលទៅ។

ទឺង...
  ឡើងមកដល់បន្ទប់ដាក់ខ្លួនអង្គុយមិនទាន់ក្ដៅគូទផងនាយក៏រហ័សទាញទូរស័ព្ទមកមើល!មើលហើយកាន់តែញញឹមថែមទៀត នោះគឺលីលីគេថតអាហារដែរកំពុងញាំុំឲ្យពូមើល តែនាយក៏ចុចខលទៅតែម្ដងទៅបើចិត្តនៅនេះនឹកដែរណាស់..

ទឺត!ទឺត!

«ពូ!..នេះពូច្រឡំខលមកលីលីទៀតហើយ»
«មិនបានច្រឡំ ហើយនេះចេះញាំុំបន្លែហើយឬ»
«កំពុងតែរៀនញាំុំហើយចុះពូវិញមកពីផឹកស្រាហើយឬ អូ!ពូហើយមាត់ពូកើតអីនិង??» លីលីក៏ចាប់អារម្មណ៍ត្រង់មាត់ពូដែរមានស្នាមទើបភ្ញាក់ផ្អើលសួរឡើងទាំងបារម្ភ..

«មិនអីទេ!ហើយឯងធ្វើដំណើរហត់នឿយដែរទេ??»
«មិនហត់ទេ!!ពូ»
«ខំរៀនឮទេកំុំឲ្យអ្នកដែរផ្គត់ផ្គង់ឯងអស់សង្សឹម»
«អ្នកណា៎អ្នកផ្គត់ផ្គង់លីលីដែរទៅ?»
«ពូទី៥ទី៦របស់ឯងនិងហើយ»
«ចុះគ្មានពូទី៧ទេឬ»
«ពូគ្មានចំណែកសូម្បីតែមួយសេន»

នាយឆ្លើយប្រាប់ក្មួយដោយមិនស្ទាក់ស្ទើរក្នុងចិត្តអីបន្តិចឡើយ។
«អឹុម!ហើយចុះកន្សែងបងកអ្វីៗនៅនេះអ្នកណា៎!អ្នករៀបចំហើយក្នុងផ្ទះសិទ្ធិតែរូបថតរបស់ពូទី៧និងលីលី»
«ឯងក៏ដឹងថាពូៗរបស់ឯងចូលចិត្តថតរូបចូលចិត្តសន្សំរូបអត់តែពូទី៧ទេដែរមិនចូលចិត្តរូបថតនោះ»
លីលីក៏ងួកក្បាលទើបបន្តការនិយាយទៀត...
«ពូនៅនេះរងារណាស់មេឃត្រជាក់លីលីហាក់មិនសូវសាំនិងអាកាសធាតុនៅទីនេះសោះហើយ»
«នៅតែបន្តិចទៀតសមហើយពាក់អាវដៃវែងកន្សែងបង់ក!ក៏មានច្រើនប្រើទៅហើយសាលាក៏មានម៉ាសីុនកំដៅក្នុងផ្ទះក៏មានបើកើតអីខលមកពូៗឲ្យកូនចៅនៅទីនោះទៅមើល»
«ចុះបើលីលីកើតអីមែនពូមកទេ»
«បើទៅបានទៅហើយ!»
«លីលីឈឺហើយ អាឆិសពូមកមើលលីលីមក»ភ្លាមៗស្នាមញញឹមក៏លិចឡើងលើផ្ទៃមុខរបស់លោកពូជាថ្មីម្ដងទៀតព្រោះតែខ្នាញ់និងចរិកនេះហើយ..

«នេះក៏កំពុងតែមើលហើយតើ!»
«ទេលីលីចង់ឲ្យពូមកទីនេះ»
«៦ឆ្នាំទៀតឯងមកវិញហើយចាំបាច់ឲ្យពូទៅធ្វើអី?»
«លីលីនឹកពូ!ហើយពូក៏ដូចគ្នាត្រូវតែនឹកលីលីម្នាក់បានហើយហាមនឹកគេផ្សេង»
«កំឡុងពេលដែរឯងមិននៅពូក៏ចង់មានក្មួយម្នាក់ទៀត»
«អត់ៗទេតែហ៊ានលីលីទៅច្របាច់កទាំងពូទាំងក្មួយនោះហើយហឹុកៗអត់បានទេពូត្រូវមានតែលីលីម្នាក់គត់បើពំុំនោះទេលីលីនិងទៅវិញស្អែកនេះ»

«និយាយលេង»
«តែទឹកមុខពូបញ្ជាក់ថាមែន»
«ហើយចុះបើមែន»
«អាពូឯងហ៊ានហ្ហ៎េលីលីនិងយកពូថ្មីនៅនេះដូចគ្នាហើយលីលីក៏មិនទៅវិញដែរ»
«ពូ..មិនយកទេ!»
«ចាំលីលីពូត្រូវតែស្រលាញ់លីលីម្នាក់គត់»
«ចាំៗយ៉ាងម៉េចហេតុអី?ត្រូវចាំ»
«ចាំពូរៀបការជាមួយលីលី»
«ហើយឯងយល់និយមន័យរៀបការហើយឬនៅ»
«មិនយល់ទេតែលីលីមិនឲ្យពូទៅនណានោះទេបើលីលីមិនបានរៀបការជាមួយ ក៏លីលីរកស្រីដែរល្អមកឲ្យពូដែរ»
«សង្ស័យទម្រាំតែឯងរកឲ្យពូបានពេលនោះពូនៅក្នុងមឈូសហើយក៏មិនដឹង»
«ឥឡូវនេះពូអាយុ៣៥ឆ្នាំ ៦ឆ្នាំទៀតពូ៤១ចំណែកលីលី២១ឆ្នាំអញ្ចឹងពូមិនទាន់ស្លាប់ទេមិនអីទេចាំលីលីរកប្រពន្ធឲ្យពូក៏បាន បើពូមិនព្រមការជាមួយលីលី»
«មិនចងចាំទេ»
«ពូត្រូវតែចាំ អឺលីលីឈប់ចង់បានពូមករៀបការជាមួយទៀតហើយលីលីរកបុរសអាយុស្រកលីលីមកការជាមួយមើលទៅសមគ្នាបន្តិច»
«មិនបានគ្មានរកបុរសណា៎!ទាំងអស់»

     🤦លីលីចង់បានបុរសក្មេងវិញ

សូមរចាំភាគបន្ត

#A🌹

រឿង🌺លង់ស្នេហ៍លោកពូទី៧🌺Where stories live. Discover now