tap26

304 19 36
                                    

...
[30.11.21]

Brak kontaktu od Erena trochę mnie niepokoił. Może to głupie ale przez ten czas zdążyłem się przywiązać do niego i tych naszych niemalże codziennych wiadomości. Ciche westchnienie, jeden z niewielu dźwięków słyszalnych w moim pokoju ignoruje wieczorną cisze, ciężki poniedziałkowy dzień dał mi się we znaki, moi przyjaciele są ostatnio bardziej zajęci, a sam zaczynam odczuwać jakąś pustkę. Mimo wszystko postanawiam napisać do Hange.

17:56

Levi: :)

Hange: Co się stało mojemu kochanemu karzełkowi? Z czym do mnie piszesz ;)

Levi: Miałem nadzieję, że będziesz zajęta i nie odpiszesz :'(

Hange: Z tobą zawsze chetnię, ALE nie to jest ważne...

Hange: Z jakim problemem bądź interesem postanowiłeś rozpocząć te konwersacje???

Hange: SŁuChaM

Levi: Jak miło wiedzieć, że można na ciebie liczyć...

Hange: Przystań słodzić! Po prostu wykrztuś to z siebie!!!

Levi: Prosto z mostu, Eren mi ostatnio nie odpisuje

Hange: :Oooo

Hange: Iii rozumiem, że ci samotnie bo??? Aż tak go lubisz?

Levi: Nie, nie wiem, może... trochę

Hange: Przestań być tsundere i powiedz czemu nie odpisuje... Mieliście jakąś sprzeczkę?

Levi: Chyba nie... nie wydaje mi się. Ale ostatnio cały czas pisze mi o jednej lasce i szczerze nie mogę już tego słuchać. Znaczy miło, że mu się z nią układa aleee jednak nie zbyt...

Hange: Omg jesteś zazdrosny

Levi: :)

Levi: Oczywiście, że nie.

Hange: takkk bo znamy się od wczoraj...

Levi: Nie wiem po co do ciebie napisałem :)

Hange: Bo wiesz, że jestem jedyną osobą, która wysłucha twojego biadolenia i Ci pomoże ;) <3

Levi: .

Hange: Właściwie to czego oczekujesz od Erena? Znaczy piszecie ze sobą, on chce się spotkać ale ma kogoś, a czego ty chcesz??

Levi: Nie wiem, zobaczyć go, porozmawiać..

Hange: I tyle???

Levi: Nie wiem jeszcze :( ale wiem że nie lubię tej jego laski

Hange: Jak coś to zawsze możemy załatwić ten problem po cichu ;)

Levi: Na to liczyłem :)

Hange: Co powiesz na herbatę??

Levi: Może być.

Hange: Zaraz będę wolna, widzimy się w twoim ulubionym miejscu za 20 minut. Liczę, że opowiesz mi więcej szczegółów;)

Levi: Kto wie :)

Znajomy/nieznajomy [ereri]/MessengerOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz