Ok lidi sorry ale to že se to bude týkat lóru ruším protože no ehm sem zapomněla svojí myšlenku a to co sem chtěla psát takže jestli to nebude dávat smysl tak pardon
George pov:
Byl to hlas mojeho bývalého přítele Daniela , se kterým sem byl ještě v Anglii. Co sakra dělá na Floridě? Proč mě unesl? Jak mohl vědět kde sem? Co mi chce udělat? Proč je tu s ním tolik dalších lidí? Proč jsem jenom v kalhotách a proč... "tady je zapoměl jsem že byl na Floridě ale už ho máme" přerušil záplavu otázek v mé hlavě Dan. "Daniely, co se děje, co tu děláš" zeptal jsem se ho "on vás zná?!" odpověděl přísně nějaký muž v saku. "jo, je to můj bývalý přítel" odpověděl upřímně ale bez emocí Dan " a abych odpověděl tobě Georgi, bolelo to a zaslechl jsem že prý máš prsty v obchodování s démony a v některých mafiích na Floridě tak sem si řekl, pojďme se trochu pobavit" obchodování s démony? Co to má sakra bejt?! Možná už další člověk kterej hrotí tu tašku už mě to začíná fakt srát. "co chceš jako dělat, hrát monopoly a hádat se o to kdo bude mít jaký ulice?" řekl jsem otráveně "jsem rád že se ptáš a jsem rád že si zmínil monopoly. Víš věci se maj tak že všude je spousta nelegálních obchodů a ten můj je v principu opravdu podobný monopoly ale jediná změna je v tom že se neobchoduje s ulicema ale s lidma a pro tebe se mění jedna věc, jsi ulice.... Už dlouhodobě obchoduju s bottom klukama. Je to jednoduché vím že máš menší románek s tím zeleným démonen a taky vím že je v balíku takže pokud nabídne vyšší cenu než ostatní na aukci může si tě koupit "...To bylo to co se mi dostalo jako odpověď. Chci začít brečet. Chci si jít pro svoji žiletku a dál se nenávidět. Ale taky chci být v obětí Dreama.
" jak si můžeš být tak jistý že se o aukci dozví a že se bude chtít zůčastnit " řekl jsem a byl si jistý že na tohle nebude mít slov ale opak byl jako vždy pravdou...
"sem rád že se ptáš. Jak jsem již zmínil je to mafián / gangster vybet si, takže mám lidi na to aby mu oznámili že se bude konat aukce o bottom kluky ale jelikož má tebe a bude tě hledat tak ho nějací bottomi nebudou zajímat. Proto půjdeš na úvodní stránku pozvánky aby věděl kde tě najde. A jelikož je u vás teď i tvůj bsf a bývalý spolubydlící tak ho na 100% přemluví aby šel a nabídnul nejvyšší cenu. "
WoW má to fakt promyšlený nemám co k tomu říct ale jedna věc mě ještě zajímá "tak to jsem musel funkci bottoma vykonávat sakra dobře když se teď objevím na aukci těch nejdelších?" chtěl jsem si rejpnout ani nevim proč "jo byl si skvělej" jediná odpověď jako fakt omg někdy mě fakt sere "a to jako do aukce budu svázanej u židle nebo mi poskytneš větší pohodlí?" vím že na něj můžu být drzej protože i přes to že byl on top tak by nedokázal zašlápnout mravence a on mi podle mě v tom směru že neuteču taky věří protože nemám důvod když mě přesvědčil o tom že dream přijde" jo budeš mít svůj pokoj a ve skříni budeš mít obleček který si BEZ ODMLOUVÁNÍ vezmeš na pódium "
Na pokoji, furt George pov:
Byly to maid šaty s neko ušima. Jestli mě opravdu donutí si tohle vzít na sebe ještě ke všemu před Dreama tak bude muset použít hodně silnou hypnotizaci.--------DEN AUKCE --------
Jo opravdu mě donutil..... Mám na sobě maid šaty. Už sme byly s ostatními co byly dost vystresovaní v místnosti ze které sme viděli do sálu s lidma co se účastní aukce. Z místnosti už si přišel jakýsi *sekuriťák * vzít prvního kluka a v tu chvíli jsem si uvědomil....... Dream tam nebyl........
Jo idk co mě to napadlo ale něco tu máte. Zítra nejspíš nevyjde Kapitola protože budu připravovat vánoční SpEcIáL a plánuju to docela dlouhý takže tak což znamená že další díl který se bude týkat příběhu vyjde až 25. Takže na vánoce s vánočním speciálním dílem papapapa
ČTEŠ
my shadow savior
FanfictionProstě jenom CZ FF která bude někdy dost spicy ale objeví se tu i sebepožkozování takže jestli vám to vadí tak už teď vám říkám nečtěte to XD