Vánoční Speciál

468 31 4
                                    

Ještě jednou upozorňuji že tohle nemá s příběhem co dělat je to jen *navíc * jinak doufám že užíváte vánoce a svátky a že to nemáte jak já která nemá ani koupenej stromek nebo dárky xd

Karl pov:
Akorát jsem byl ve vaně, když mi začal zvonit telefon. Natáhl jsem ruku pro telefon a volal mi Nick.... Nick!? Co po mě chce v tuhle dobu? Každopádně telefon jsem zvedl " ahojky Karle, hele máš čas na vánoce nebo už něco máš?" hned se na mě vysypalo z telefonu "ahoj Nicku, ehm jo mám čas 23,24 i 25 proč se ptáš?" oznámil jsem a znova se zeptal. "no já jen že budeme s dreamem dělat u něj doma vánoční meet up tak jestli by si nechtěl přijet?"

V tu chvíli se mi zatajil dech a já neměl slov. "JASNĚ ŽE PŘIJEDU!! OMG NICKU TO JE SUPER! STRAŠNĚ SE TĚŠÍM. A kdybych teda letěl na Floridu tak vy by ste pro mě přijeli na letiště?" vyklopil jsem na něj nadšeně. "no jo vysvětlím ti to..."

---------po nějaký době vysvětlování------

"jo dobře to by šlo takže to abych se šel už zabalit" sapnap mi vše vysvětlil "jo už by si měl" "ok tak já jdu tak paaa <3" poslal jsem mu pusinku přes hovor, ani nečekal na jeho odpověď a zavěsil. Co jsem tak pochopil z jeho vysvětlování se možná na letišti i s někým potkám takže Joo super.

Protože mi nepřijde zajímavý balení a takovýhle věci tak
TIME SKIP DO DNE ODLETU

Nasedl jsem do letadla, nasadil si sluchátka a nevnímal okolí, mám pocit že jsem i usnul protože mě vzbudila až letuška s tím že přistáváme.

Na letišti jsem potom v dálce na sedačce viděl polospícího George. Chudák musí být unavenej když letěl až z Anglie.

Po tom co jsem si šel pro kufry sem si šel sednout k georgovi a dal mu jeho hlavu ke mě do klína na polštář. Vzbudilo ho to a hned jak mě uviděl tak vyletěl "KARLE TO NENÍ MOŽNÝ AHOOJ" hned mě objal " ahoj Georgi, jak dlouho už tu si" zeptal jsem se "už asi dvě hodiny" tyvole to je hodně "mám ti dojít třeba pro kafe?" zeptal jsem se ho "ne radši bych se prospal nechceš si zpátky vzít ten polštář do klína, bylo to docela pohodlný" usmál se a mile se zeptal "jasně, ale jedině že se o tom nedozví dream" oba sme se uchechtli a potom si George lehl. Za chvilinku usnul a tak jsem si otevřel knihu a začal si číst.

Jediný na koho sme ještě čekali než pro nás první tři dream pojede byl Quackity. Potom co nás doveze tak pojede ještě pro Willa, Niki, Ranbooa, tubba a Tommyho. Ty by měli přiletět později protože Anglie.

Po nějaký době přijel i Alex a jak před tím sme se obejmuli div sme nespadli na zem a do deseti minut tu byli Dream se SapNapem. Sapnap řídil takže sem si sedl na místo spolujezdce a dream seděl na místě za řidičem uprostřed ležel George který měl hlavu v Dreamově klíně a nohy na Alexovi který seděl za mnou. Po tom co jsme dojeli na doslova vilu sme šli na pokoje a byl to dream takže pokoje byli rozdělený : já a sapnap, dream a George, Niki, ranboo will a quackity, tomy a tubbo.

Když sem přišel do pokoje kde měl Nick už vybalený věci trochu mě zaskočila manželská postel ale budiš, nebude to poprvé a myslím že ani naposledy co budu spát s klukem na posteli.

Po asi čtyř hodinách přijel i zbytek a naše oslavy mohly začít. Ale jelikož byli všichni z cesty tak unavený tak sme šli spát a rozhodli se všechno nechat na zítra. Ani nevím jak k tomu došlo ale s Nickem sme usli tak že si mě k sobě že zadu přitiskl takže mě držel v objetí že zadu a já mu jen chytl ruce.

Dream pov:
Všichni byli unavení a jelikož se Georgovi nechtělo spát na madračce tak si lehl ke mě. Leželi jsme čelem k sobě v obětí až na to že George měl obličej zabořenej u mě v hrudi. Bylo to cute.

Ráno když sme se už všichni vzbudili tak si všichni sedli na gauč já si stoupl před ně a spustil "takže teď se rozdělíme na ty co budou vařit, zdobit stromek a na ty co budou uklízet" jak sem to dořekl tak už se ozval ranboo "já budu stoprocentně vařit a píct" s tím jsem souhlasil "a taky by sis k sobě mohl vzít George, po jeho cooking streamu by to šlo" řekl jsem a nad tím se všichni kromě George zasmáli kromě George a tak začala hádka

Po tom co se to uklidnilo všichni se usmířili a už byli rozdělený úkoly sme se pustili do práce Ranboo a George vařili, Tubbo a Tommy zdobili stromek a já s Niki sme uklízeli no a wilbur si nacvičoval písničky který bude večer hrát na kytaru.

Musím říct že Ranboo a George se fakt  snažili a bylo to na tom jídle poznat, a teď si nedělám prdel bylo to fakt dobrý ale za to práce tubba a Tommyho byla strašná. Ani ne tak že by ten stromek byl hnusnej ale rozbili snad půlku ozdob co jsem měl.

Po tom co bylo vše hotové sme si udělali svařák (až na tubba, Tommyho a ranbooa ty měli čaj) ale jelikož Štědrý den je až zítra tak sme neměli takovou tu správnou atmosféru i s dárkama pro ostatní který sme si navzájem koupili. Už byl znova skoro večer takže sme se rozhodli si jen pustit nějaký film. Po dlouhé hádce o tom jaký film bude nejlepší sme se shodli na home alone 1.

Musím říct že náš *zasedací pořádek * byl zvláštní. Já sem seděl na kraji a na mě byl nalepenej George kterej si mě držel v objetí a já přes něj měl hozenou ruku. Na druhé straně u kraje ležel Nick kterej se somehow objímal s Karlem a leželi na sobě. Uprostřed gauče seděl ranboo a z jedný strany se po něm válel Tommy z tý druhý tubbo a oba spali. Na zemi na madračce pak seděl uprostřed wilbur a z jedný strany na něm ležel Alex kterej už spal a z druhý strany si ho objímala Niki přes kterou měl hozenou ruku.

Po chvíli sme všichni byli strašně unavený ale protože se nám nechtělo chodit do postelí tak sme jenom vypli telku a jinak zůstali tak jak sme byli akorát se musím přiznat že sme se s Georgem přitulili víc než před tím.

Byla to nádhera ticho, tma, jediné světlo v místnosti byl vánoční stromek a kolem mě lidi co miluju nejvíc na světě. Pokojem se ještě furt linula vůně perníčků od pečení a svařeného vína co ještě asi někdo neměl dopité, protože není možný že by to jinak takhle vonělo.

                     ----------ráno ---------

Ráno nás všechny vzbudilo škrábání na dveře, byl to patches. Nevím jak se mu podařilo dostat ven ale neochotně jsem mu šel otevřít. Jelikož už bylo asi půl desátý tak sme vsatli, oblíkli se a sešli se dole na snídani.

Po snídani sme si řekli že půjdem ven se projít a na oběd se stavíme někde v nějaký restauraci.

Když už sme měli všichni hlad tak sme došli do nejbližší restaurace a najedli se. Bylo to super až na to že Tommy udělal ostudu a opět to svedl na tubba. On totiž Tommy zahlédl v akváriu kraba a protože mu ho bylo líto tak ho vyndal a pustil po restauraci. Bylo to sice trapné ale za tu srandu to stálo. A taky musím uznat že jedinej zodpovědnej člověk tu byl Wilbur s Niki protože ty pak ještě došli za obsluhou a omluvili se.

Když sme došli domu bylo asi půl sedmý, ještě sme se dost zdrželi venku a tak sme se rozhodli si už předat dárky a pak se jít ještě koukat na pohádky. Došel jsem do kuchyně, vzal talíř s cukrovím a mísu se svářeným vínem aby si všichni mohli jen nabrat do kelímku a šli se rozbalovat dárky.

Samozřejmě že se něco prostě muselo s dovolením totálně dosrat. Tommy dostal plastovou bombu a nenapadlo ho nic lepšího než so dojít pro zapalovač a prostě jí zapálit. Po tom co sme uhašovali hořící ubrus už ale bylo vše v pořádku.

Po dárkách sme šli koukat na home alone 2 a jiné pohádky na vánoce. A mimochodem náš způsob sezení se od včerejšího večera nezměnil.

Možná že se stalo dost omylů a nehod ale i tak to byli moje nejlepší vánoce v životě, protože sem mohl být s lidma se kterýma se cejtim jako já a taky mám pocit že se tu můj vztah s Georgem zlepšil a že se teď bavíme víc. Ale co vím jistě a pocit to není tak to že na tyhle vánoce nezapomenu nikdy.

Takže lidi vím že už sem to řekla nejmíň miliarda sedmkrát ale i tak to řeknu znova HEZKÝ VÁNOCE A AŤ DOSTANENTE TO CO STE CHTĚLI miluju vás všechny a děkuji vám hrozně moc <3333 💗 ❤️

my shadow savior Kde žijí příběhy. Začni objevovat