George pov:
Karlova otázka byla zajímavá, ale dost mě zarazila. Proč bych asi spal s Dreamem v posteli. Jednoduše, byl jsem unavenej a už se mi nechtělo chodit k sobě.No dobře, možná to bylo kvůli tomu že sem nechtěl spát sám po těhletěch všech věcech co se mi v poslední době dějou.
A co se týče dalších otázek..... všechno sem jim zodpověděl.
Dream pov:
S Georgem sme seděli u stolu v obýváku a ptali se ho co se tam všechno dělo. Když už George působil klidněji tak sem se rozhodl udělat jednu zásadní věc."Georgi, pojď chvíli ke mě do pokoje potřebuju ti něco říct " oznámil jsem a zvedl se z gauče. "Jo jasně už jdu" odpověděl bez problému George. "Jo to tak, vyvsi dete užít do pokoje tak my tím pádem taky mužem" poznamenal sapnap a odtáhl Karla do místnosti pro hosty.
Když sme došli ke mě do pokoje George si sednul na můj stůl a já k němu přišel, roztáhnul mu nohy, stoupnul si mezi ně a chytil ho za boky. Bylo na něm vidět že tohle opravdu nečekal ale až zjistí co se chystám udělat bude překvapenej ještě víc....
⭕Držel jsem ho za boky a druhou rukou jsem si lehce nadzvedl masku, potom jsem tou rukou kterou jsem si nadzvedával masku chytil George za krkem naklonil se k jeho uchu a řekl
"Poprvé sme byli nervózní že z toho bude mluvit alkohol tak si to pojďme užít ještě jednou a bez alkoholu" George ani nestihl nic říct a já už měl jeho nádherně suché a jemné rty na těch mích. Cítil jsem že nebyl úplně uvolněný takže jsem se odtáhl a viděl že měl celou dobu otevřený oči a byl překvapený. "Georgi promiň jestli ti to vadí už to neudělám" omluvil jsem se a pustil boky.K mému údivu ale chytil zpátky moje ruce, dal si je na boky, i on mě chytil za boky, přitáhl se ke mě tak že to snad blíž ani nešlo a pošeptal "pokračuj~" překvapilo mě to takže jsem tam jen stál a koukal na něj jak na zjevení. Tuhle reakcí jsem fakt nečekal " ne? Tak tím pádem budu já" řekl a už sem cítil opět jeho úžasné rty na těch mích. Po tom co jsem se vzpamatoval sem Georgovi boky trochu stisknul a zapojil se do toho vášnivého a sladkého polibku.
Ještě chvíli to takhle pokračovalo a pak jsem se úplně utrhl ze řetězu. Vzal jsem ho za zadek, zvedl a pak ho položil na postel. " Dreamie?" Řekl tázavým hlasem "copak ?" Trochu sem se lekl co řekne "kde mám ty šaty 😏?" OMG tak tohle sem fakt nečekal já ho tak strašně chci " ve skříni gogy" řekl jsem laškovně a hodil pohled na skříň. George se protáhl z podemne a šel do skříně.
Vyndal ty šaty a zašel do koupelny. Byl tam docela dlouho řekl bych že tak 15 minut takže jsem se mezitím než přijde natáhl na postel a zavřel si oči. Skoro jsem usnul takže když vrzli dveře od koupelny tak jsem to téměř nevnímal.
Probral jsem se až když sem na sobě cítil váhu. Jo byl to gogy, seděl na mě s těma nádhernýma šatama a neko ušima. "Chci tě" řekl jsem mu a on jediné co odpověděl bylo "koupil sis mě takže si mě můžeš vzít" usmál se a já se rozhodl mu přání splnit .....
Sem zpět s kapitolou. Chcete aby příští kapitola byla celá ⭕ a nebo to mám přeskočit případně jenom zrychlit a nepopisovat to do hloubky?? Nechám to na vás protože to píšu pro vás a chci aby se vám to líbilo takže prosím dejte vědět do kom. Jakmile budu mít v kom nějakou zpětnou vazbu jaká bude příští kapitola tak vyjde. Já vím sem svině ale prostě to chci nechat na vás takže zatím papapapa
ČTEŠ
my shadow savior
FanfictionProstě jenom CZ FF která bude někdy dost spicy ale objeví se tu i sebepožkozování takže jestli vám to vadí tak už teď vám říkám nečtěte to XD