George pov:
Když sem viděl že Dream není v sále, znervózněl jsem A TO HODNĚ po tom co se *prodal* první bottom jehož cena se vyšplhala až na 15mil. Dolarů a byl ten *nejhorší*, přišel do naší místnosti sekuriťák a řekl že půjdu jako poslední, spíš řekl "Georgi ~ nejlepší nakonec takže se zatím neboj" ne že by mě to uklidnilo ale byl sem míň nervózní protože dream měl víc času na to přijet. Ale ubíhalo to strašně rychle a už nás tam bylo jen pět...pak 4.... 3.....2 ale dream furt nikde.Když jsem šel na řadu, musím podotknout že furt v těch zasranejch šatech tak sem Dreama v sále furt neviděl. Byl jsem na pódiu a už padali ceny ve výši 17mil. Dolarů. Prodejce už jednou bouchnul do stolu a v tu chvíli jsem zklopil hlavu dolů a už sem se začal smiřovat s tím že Dream nepřijede. Najednou se ale sálem rozezněl mě známí hlas a vykřikl "nabízím 20 miliónů dolarů" zvedl jsem hlavu abych se podíval kdo to je a když sem viděl kluka v masce ve předu a za ním Karla, Sapnapa, Bada a skeppyho. Byl to dokonalý pocit protože ještě ani neseděli a jen tam stáli s Dreamem v čele. Všichni byli v oblecích a dreamovi to fakt slušelo. Nebudu lhát málem jsem se rozbrečel když jsem je viděl. Nějakej hnustej týpek v sálu si stoupl podíval se na Dreama a řekl "22 milionů dolarů" to mě zaskočilo že mám až takovou cenu, vždy mi máma říkala že jsem její všechno ale tolik určitě neměla.
"23 milionů dolarů" zvýšil opět cenu dream "jseš magor 24 milionů dolarů" řekl mu na to ten chlap a opět zvýšil cenu to už v sále nikdo kromě nich nezvyšoval a ani prodejce nic neříkal "možná jsem magor ale mám ještě furt hodně peněz ovšem o to míň času tak to pojďme urychlit 35 MILIONŮ DOLARŮ" řekl dream a já to nevydržel, a klekl si na kolena a koukal na ně s otevřenou pusou ten chlap přišel k Dreamovi tak blízko že když řval tu cenu tak na něj musel plivnout" 36 MILIONŮ DOLARŮ, vidím že sme na tom stejně " dream se narovnal takže byl větší než on a opět zvýšil cenu" 38 MILIONŮ DOLARŮ, odejde se mnou " kluci za Dreamem to taky pozorovali s otevřenou pusou a lidi v sále zrovna tak" 45 MILIONŮ DOLARŮ " řekl ten chlap" nevím jak moc jseš schopný dát za bottoma, ale jak jsem řekl odejde se mnou...... 61 MILIONŮ DOLARŮ " odpověděl dream
Furt jsem neměl slov protože se neznáme zas tak dlouho a on za mě dá 61 milionů dolarů." WoW skáčeme rychle ale začíná to být zajímavé. 65 MILIONŮ DOLARŮ " řekl chlap" za bottoma bys dal 65 milionů dolarů, hm zajímavé ale já dám víc 69 MILIONŮ DOLARŮ" sálem prošlo mrazivé hrobové ticho a když se po chvíli probral i prodejce z tranzu tak to začalo" 69 milionů po prvé....... Po druhé...... Po třetí...... PRODÁNO KUPCI DREAM WAS TAKEN GRATULUJI" v tuhle chvíli se mi zastavilo srdce a začal jsem brečet radostí.
Když mě sekuriťák odvedl k Dreamovi tak jsem ho obejmul jak nejvíc jsem mohl, jediná pitomá věc byla že jsem na sobě měl ještě furt šaty ale upřímně v tu chvíli mi to bylo docela jedno" koupil jsem si tě za 69 milionů dolarů tak doufám že to v tý posteli alespoň bude poznat " řekl dream a uchechtl se "nejlepší pane" řekl jsem s nadsázkou "ale ty šaty ti sluší, i ty uši, necháme si to a pak mi v tom budeš nosit snídaně až do postele" řekl a znova se zasmál.
Ani jsem nestihl odpověďet a už se k nám přihnali kluci a začali mě objímat. Vrátili jsme se domů a jelikož bylo docela pozdě večer tak jsme šli spát, ráno ovšem nastal dlouhatánský rozhovor o tom co se dělo a Karl měl otázku proč jsem spal s Dreamem v posteli....
Tak prej sem vydala ještě jednu kapitolu před tím než bude speciál takže hezkého 23 prosince <3
ČTEŠ
my shadow savior
FanfictionProstě jenom CZ FF která bude někdy dost spicy ale objeví se tu i sebepožkozování takže jestli vám to vadí tak už teď vám říkám nečtěte to XD