Máme 71 hlasů omg děkuji teď ↓
Dream pov:
Hned jak to dořekl jsem nás obrátil, takže on byl dole, tam kde má být protože já sem top. On byl dost zaraženej ale upřímně sám si o to říkal."Gogy, ty šaty ti sluší, ale hezčí by byli na zemi " řekl jsem a hned na to sem si ho otočil na čtyři jeho pozadí přitisknul na můj pas. Opatrně sem rozepl zip zezadu na šatech abych je nepoškodil a pak je sundal. Po tom sem ho otočil zpět na záda a uši z jeho hlavy vzal a přendal na mojí hlavu.
Poté jsem ho uvěznil pod sebou na posteli a opět propojil naše rty. On mi opatrně a nejistě začal sundavat triko. Já se odpojil a podíval se na něj, on mi pohled opětoval ale byl dost vyděšený asi se bál mé reakce na to že mi sundaval triko.
Nic sem neříkal a jen se na něj laškovně podíval. Pomohl sem mu a triko si sundal za něj. On okamžitě upevněnil jeho pohled na mé vypracované bříško. "Líbí?" Zeptal sem se opatrně ale laškovně on mě místo odpovědi obrátil takže sem byl já dole. Hned se nalepil na moje břicho a začal na něj dávat drobné pusinky.
Co dodat prostě sem pár těch stenů neudržel "hmh~" vyšlo ze mě a George, jak kdyby to pro něj byl povel začal mi na břichu dělat malinké flíčky a já to v sobě prostě neudržel "ahmh" protože nejsem zvyklej být dole tak mi začalo docela vadit že jediný z koho vychází zvuky sem já. Konec konců tohle celý sem začal abych slyšel George ne sebe.
Kvůli tomu sem naše pozice hodně rychle obrátil a opět George uvěznil pod sebou a vzal si jeho rty, při tom sem mu rukama přejížděl přes celé tělo od shora dolů a pak zase zpět. Když už mě přestalo bavit jen jezdit rukama po jeho těle tak sem se přemístil na jeho krk a tam udělal pár výrazných značek na důkaz že on je můj a už mi ho nikdo nikdy nevezme. U toho sem si užíval jeho nádherný hlas zatím to byli jen zvuky ale už se nemůžu dočkat až to bude mé jméno.
Po tom co sem dodělal svou práci na krku sme se přesunul níž k bradavkám. Upřímně se mi příležitost pohrát si s pradavkama ještě nedostala takže sem spíše experimentoval. Vůbec sem nevěděl co mám dělat ale i tak sem to chtěl udělat, obkroužil jsem jednu jazykem a pak sem je promasíroval prstama. Jakmile jsem se vrhnul na druhou stranu tak to už George sem tam řekl mé jméno a to mě motivovalo.
Ještě chvíli jsem si s ním takhle hrál a pak sem to už prostě neudržel. Začal sem mu svlékat trenky a poté se vzal jeho lilek do ruky. Sesunul se víc dolů a začal ho promasírovávat, potom sem olízl špičku a nakonec ho strčil celého do pusy. Pomaličku ale jistě jsem ho začal honit a on si zavřel oči a musel se chytit kraje postele. Když už jsem nebyl tak jemný tak se ozvalo to na co sem čekal "Dreame~"
Jakmile se mi dostalo téhle rádoby odpovědi tak jsem se sundal kalhoty s Georgovo pomocí pak i trenky a už si připravoval George. Nejdřív sem vsunul do jeho otvoru jeden prst "dobrý?" "Mhm" zeptal sem se a George mi odpověděl. Pak sem vsunul i dva pak tři a pak už sem ho nechal. Začal sem pomalu vsouvat mojí chloubu. Vždy sem trochu zajel dovnitř a pak počkal než si zvykne.
Tohle sem opakoval první minutu a pak sem si ho otočil čelem k sobě za začal se v něm pohybovat. George se musel chytit postele a u toho sténal a to hodně nahlas "D-D-dreame" v tuhle chvíli jsem si řekl že tohle je věc kterou chci slyšet každý den až do konce mýho života. Po nějaký chvilce sem začal přirážet víc a víc no a potom když už to víc nešlo tak se George pustil postele a zaryl mi nechty do zad. Nevadilo mi to protože ten jeho hlas a ty jeho steny to bylo prostě dokonalý. George se udělal přímo nám na břicha a já chvilinku po něm. Vysunul sem se a my odpadli na postel vedle sebe a oba jen hlasitě oddechovali.
Už bylo docela pozdě takže sme s Georgem šli do mojí koupelny kde sem ho vymyl a pak sme se ještě furt nazí svalili do postele. Přikryl sem nás dekou a v objetí sme usli. Musím říct že tohle byl můj nejlepší sex v životě...
Tak jo lidi prosím nezabte mě já fakt neumím psát o tělech věcech. Další kap zase zítra. Miluju vás nejvíc na světě papapapa <3
ČTEŠ
my shadow savior
FanfictionProstě jenom CZ FF která bude někdy dost spicy ale objeví se tu i sebepožkozování takže jestli vám to vadí tak už teď vám říkám nečtěte to XD