Pov Willbur:
Seděl jsem u sebe v ložnici v mém křesle a dělal nějaké dokumenty a souhlasy k akci která se bude konat. Najednou uslyším na dveře klepot, nadechuji se že řeknu dále, ale osoba na nic nečeká a je to kdo jinej než Alex."Ale, teď by ti snad nevadilo kdybych nebyl oblečený" řeknu opět tak abych ho vyprovokoval
Opustil jeho pozici na posteli a šel si sednout ke mě na stůl.
"Ne, ani ne, ještě mi něco dlužíš" řekne drze
"Hádám že to jídlo nebude, to by si tu byl špatně" řeknu zvednu se a stoupnu si před něj
"Hadaš správně, je to něco jiného" řekne opět takovým tím divným tónem a roztáhne nohy od sebe
"Docela si věříš" řeknu a vlezu mu mezi nohy a v podstatě ho tam uvězněním protože jsem si obě ruce dal vedle něj tak že nemohl jít pryč
"Ne sobě, ale tobě" řekne a po těchto slovech si už přivlastním jeho rty
Chvilku mám mé rty na těch jeho a čekal na reakci, která se mi dostala dřív než jsem čekal. On spolu pracoval a chytil mě za krkem. Překvapilo mě to ale on to moc dobře věděl, protože se do toho polibku usmál. To mě naštvalo a tak jsem ho chytl za boky a později jsem sjel níž k pasu od kalhot. Můj jazyk si našel cestu k němu do úst a to byl překvapený zase on. Chápu že jinde je možná top on ale to tady neplatí. Tady jsem top já.
Sjel jsem mu rukou na zadek a trochu ho zmáčkl. Jako reakce se ozval první ale dost tlumený sten . To mě dostalo, cítil jsem jak mě to nabudilo, prostě jsem chtěl víc.
Vzal jsem ho za zadek, on mi omotal nohy okolo pasu a já ho pak položil na postel, kde sem náš polibek ještě víc prohloubil. Zatlačil jsem ho do matrace a rukou mu zabloudil pod triko. Přejížděl jsem mu po těle a zasekl se na bradavkách.
Chvíli jsem okolo nich kroužil prstem a pak jsem je mezi prsty jemně sevřel, nic se nedělo a tak jsem je sevřel víc. Jako odpověď se dostal teď už netlumený sten. Chtěl jsem se věnovat bradavkám i jazykem a tak jsem se z našeho polibku odtrhnul a do pusy mu strčil prsty. Chvíli nevěděl, ale pak je v puse začal různě převracet a otáčet, takže asi dobrý.
Šel jsem se opět věnovat bradavkám takže jsem se nejdřív obkroužil jazykem a potom jednu skousl Mezi zuby , ale ne moc silně. Alex zasténal opravdu nahlas a tak jsem v jeho puse rozpohyboval ještě víc. Chvíli jsem se věnoval druhé bradavce.
Po pár dalších stenech jsem mu dělal drobné značky na krku, on mě trochu zkousnul prsty, co jsem měl v jeho puse a já mu hned na to ty prsty vyndal a stáhnul mu triko úplně. Opět jsem se přitiskl na jeho rty a začal ho líbat. On při tom sundaval moje triko.
Když jsem měl triko dole. Tak nečekaně obrátil naše pozice a než jsem se rozkoukal tak na mě klečel. Než jsem stačil něco namítnout tak se po mém těle doplazil až k pásku a zipu u kalhot, což začal pomalu rozepínat. Po chvíli jsem měl kalhoty u stehen a byl jsem určitě úplně rudý.
Ležel jsem pod ním v boxerkách a ještě před tím než mi ho vyndal tak se o něj otřel, což mi ho definitivně postavilo a já sem si toho vědom. On se jen usmál a vyndal ho.
Olízl ho po celé délce a pak ještě na špičce, začal mi honit, ale hrozně pomalu a u toho si s ním hrál jako třeba že ho olizoval na špičce. Byla to strašná slast, nedalo se to vydržet, kroutil jsem se jak žížala a sténal jsem taky dost nahlas.
Po chvíli už konečně začal trochu rychleji, ale i tak někdy zpomalil tempo aby mě naštval v tuhle chvíli už sem to nedokázal vydržet.
Strašně rychle jsem obrátil naše pozice a stáhl z něj tepláky co měl na sobě, za další půl minuty už předemnou ležel nahý a já mu bez jakékoliv přípravy ho tam strčil a začal přirážet. Nevaroval jsem ho a ani jsem ho na nic nepřipravil
Sten který vydal jako první byl straně nahlas, zatím nejhlasitější který ze sebe dostal. Sténal hodně a sténal nahlas a já se mu ani nedivím. Začal jsem mu u toho opět obstarávat bradavky a to způsobilo že sténal ještě víc nahlas. Zrychlil jsem tempo a aby nemohl sténat tak nahlas tak jsem mu opět vtiskl polibek.
Po nějaké době okolo mě obmotal nohy a konečně to byly ty steny ze slasti a ne z bolesti. Alex se udělal nám na břicha a já hned po něm do jeho vnitra.
Lehl jsem si vedle něj a on si o mě opřel hlavu. Vydýchávali jsme co se právě stalo.
"Musím tě vymejt" řekl jsem ještě trochu udýchaně
"Teď ne " řekl Alex ještě víc udýchaně
"Teď jo jinak tě to bude bolet" řeknu přísně
Dál jsem se s ním nebavil a šel ho do sprchy umejt. Mám pocit že dneska spí u mě.
Uhh , ehm , promiňte jestli jsem nesplnila očekávání, prostě neumím tohle psát (´-﹏-';)
ČTEŠ
my shadow savior
FanfictionProstě jenom CZ FF která bude někdy dost spicy ale objeví se tu i sebepožkozování takže jestli vám to vadí tak už teď vám říkám nečtěte to XD