4. Kapitolka

180 16 0
                                    

POV Nick:

Když jsme se vítali, tak princ Karl byl takovej jako kdyby zamlklej a bylo na něm hodně vidět, že se bojí, přišlo mi to cute (😂co jsem to zase napsala) ehm na co to zase myslím. Prostě jsme se všichni přivítali až teda na Karla. Když jsem se na něj díval, přišlo mi jako kdyby se koukal na Tommyho a Tubba (tak asi se na ně dívá ne?) po chvíli sklopil hlavu a díval se do země jako kdyby něco provedl. Potom jsme šli do zámku a Karl šel s Willem a o něčem se bavili, nevím o čem, ale Karl vypadal šťastně. Vypadal, že Will je jedinej s kým se Karl baví. Došli jsme do zámku já si ten zámek prohlížel. Wow, tak tohle jsem nečekal, mají to tu nádherné. Došli jsme do trůnního sálu na kterém už seděli Karlovi rodiče. Já a Karl jsme se před ně postavili byl jsem vedle Karla, když lidé utichli, tak Karl znervózněl nevím proč. Ale možná protože vedle něho stojí pro něho neznámí kluk? Asi. snažil jsem se to ignorovat, ale jeho nervozita stoupala a já měl pocit, že za chvíli omdlí. Začali mluvit Karlovi rodiče, že Tommy a Tubbo budou v pokoji pro hosty, ale jelikož nebyl jiný volný pokoj já musel být na pokoji s Karlem (vím, že tohle by se v zámku stát nemohlo, ale ff je ff tady je možný všechno) Podíval jsem se na Karla a Karl na mě, vypadal strašně vyděšeně, ani se mu nedivím. Rodiče se nás zeptali jestli nám to nevadí Karl jen přikývl že mu to nevadí a já taky i když mi to celkem vadilo. Nechtěl jsem přidělávat starosti tak jsem kývl. Všichni jsme se rozešli do svých pokojů, ale ještě před tím než jsme odešli tak nám bylo řečeno, že za 30 minut bude oběd tak tam máme být včas. Karl šel s Willem a já šel na nimi, bcs jsem neznal cestu do jeho pokoje. Držel jsem se dál od Karla, aby nebyl tak vystresovaný. Došli jsme do pokoje a nemohl jsem uvěřit svým očím, bylo to tak nepopsatelně krásný pokoj, Karl se má, závidím mu.

POV Karl:
Když jsme šli do zámku tak jsem šel s Willem a povídal si o Nickovi a teď dvou klucích. Will mi řekl že ten vyšší je Tommy a ten druhej Tubbo a že jsou zahradníci. Neřekl bych to do nich, ale to nebudeme řešit. Došli jsme do trůnního sálu, kde už na nás čekali rodiče. Vedle mě stál Nick a já začal být nervózní, bcs vedle mě stojí kluk, kterého ani pořádně neznám. Začal jsem být ještě víc nervózní a myslel jsem, že omdlím, asi si toho všiml Nick, bcs se na mě podíval a sledoval mě. Rodiče začali mluvit, říkali že Tommy a Tubbo budou spát v pokoji pro hosty a pak řekl něco co mě extrémně zaskočilo a myslím, že Nicka taky. Řekli, že budeme spát u mě v pokoji naštěstí tam mám dvě místnosti oddělené a dvě postele. Přikývl jsem, nedokázal jsem odporovat a Nick taky ne. Ještě než jsme se rozešli, řekli nám rodiče, že za 30 minut je oběd a máme tam přijít v čas. Dořekli to a my se rozešli do pokoje. Já šel s Willem do mého pokoje a Nick šel za námi. Držel si odstup, nevím proč, ale asi nechtěl abych se ho bál. Došli jsme ke mě do pokoje já si sedl na postel mezitím co Nick se rozhlížel po pokoji. Po chvíli se mě zeptal, kde bude spát já nebyl schopen slova tak jsem jenom ukázal. On se na mě děkovně usmál a odešel. Já si lehl na postel a topil se ve svých myšlenkách dokud jsem neusnul.

POV Nick:
Karl mi ukázal kde mám pokoj, děkovně jsem se na něj usmál a odešel. Wow, nestačím se divit jak to tady má pěkné. Sedl jsem si na postel a koukal jsem se kolem sebe, po chvíli jsem si sedl k oknu a sledoval ten krásný výhled. Potom jsem si uvědomil, že bychom měli jít na oběd, jelikož jsem Karla neslyšel odcházet, potichu jsem otevřel dveře a všiml jsem si, že Karl usnul. Nevěděl jsem jestli ho probudit nebo ne. Nechci ho budit, nemusel by to vzít úplně dobře, že se ho dotýkám, ale zase jsem nechtěl mít problém, že jsem ho nevzbudil. Pomalu jsem se k němu přiblížil, vypadal tak bezstarostně. Opatrně jsem se ho dotkl on sebou cukl a já řekl, že máme jít na oběd. Vystrašeně se na mě podíval, ale po chvíli se mnou navázal oční kontakt. Má tak krásné oči. Po chvíli ten oční kontakt Karl přerušil a usmál se na mě. Wait on se na mě usmál? Úsměv jsem mu oplatil a šli jsme na oběd. Opět jsem šel za ním aby se nebál. Došli jsme do královské jídelny. Já si sedl ke svým rodičům a Karl taky. Po obědě jsme šli zpátky do pokoje a mě napadlo Karla seznámit s Tommym a Tubbem.

POV Karl:
Cítil jsem, že se mě někdo dotkl já se cukl otevřel oči a viděl Nicka, on mi řekl, že máme jít na oběd. Já navázal oční kontakt ani nevím proč jsem to udělal, ale byl to celkem dobrý pocit. Uvědomil jsem si co jsem udělal tak jsem máš oční kontakt přerušil a usmál se na něj on mi ho oplatil a šli jsme na oběd. Cestou na oběd šel Nick za mnou a já přemýšlel proč se mi líbil oční kontakt, oční kontakt byl vždycky můj nejméně oblíbený a byl mi nepříjemný, ale dnes jsem ho sám navázal. Nechápu sám sebe, nechápu se, proč jsem to udělal? Moc otázek na moji hlavu. Došli jsme do jídelny a sedli jsme si, já seděl se svými rodiči a Nick taky. Potom jsme šli do pokoje já si sedl k oknu a pozoroval ten krásný výhled. Okay tady to ukončím, ani chci vás trochu napínat, ale jelikož tuhle knížku asi vydávám až je dokončená, ale to je jedno. :D 

992 slov

1 království 2 králové (KarlNap) Kde žijí příběhy. Začni objevovat