11. Kapitolka

132 13 3
                                    

POV Karl:
Vzbudilo mě to, když někdo otevřel dveře. Chtěl jsem vstát a jít za Nickem, ale zjistil jsem, že jsem slabý a na nohách se neudržím. Nemohl jsem ani pořádně mluvit. Co se se mnou stalo? Asi jsem se nachladil jak jsme byly na prespávačce, bcs jsem půlku noci nebyl zakrytý. Achjo. Lehl jsem si zpátky do postele a čekal kdy Nick přijde. Nečekal jsem dlouho,on na mě promluvil ,, jsi vzhůru? Já jen přikývl,, pojď na snídani,, já věděl, že se na nohách neudržím, ale nebyl jsem schopnej to Nickovi říct, bcs mě bolelo v krku. Postavil jsem se a začal padat, naštěstí mě Nick chytil. ,,Karle stalo se něco? Já jen přikývl ,,a řekneš mi to? Já jen ukázal na papír a tužku, aby mi je podal, on tak učinil a já napsal ,, Nicku jak jsme byly v lese, tak jsem půlku noci spal nepřikrytý asi jsem se nachladil, nemůžu mluvit a jsem celkově strašně slabý, promiň. Nick si to přečetl podíval se na mě a obejmul mě já mu obětí vrátil, ale nebylo to tak pevné. ,,Karle donesu ti snídani a něco na krk dobře? Přikývl jsem na lehl si do postele. Za nedlouho přišel Nick se snídaní aji s práškem na krk. Já jsem se na něj děkovně usmál a začal jíst. Nick seděl vedle já jsem dojedl a naznačil Nickovi, aby si sedl vedle mě on tak učinil a já ho odejmul, obětí mi vrátil a řekl ať si vezmu ten prášek, podal mi ho a já si ho vzal. Byl jsem rád, že tady je Nick. A tak jsem se rozhodl mi ukázat moje tajemství. Poklepal jsem mu na rameno a na papír napsal ,, skoč prosím pro Willa chci ti ukázat moje tajemství, ale protože nemůžu mluvit potřebuju tady jeho,, ,, dobře skočím pro něho. Nick odešel a já se pomocí nábytku snažil dostat ke kytaře. Úspěšně jsem se tam dostal a aji se úspěšně vrátil zpátky do postele. Vytáhl jsem kytaru a naladil jsem si ju. Potom už jen čekal na Willa a Nicka. Přišli a já Willovi na papír napsal ,,chci Nickovi ukázat že hraju na kytaru, ale chci aby si ty zpíval, bcs já nemůžu mluvit,, ,, dobře a co bude teda první písnička? ,, První bude fall, začátek poznáš,, ,, jasný chápu,, já začal hrát a Will zpíval Nick na nás jen s údivem koukal dohrál jsem a Nick řekl ,,to bylo nádherné to tě naučil Will? Já jen přikývl a napsal ,, až budu moct mluvit zahraji ti více písniček a aji zazpívám,, ,,tak to si rád počkám,, usmál se a já mu úsměv opětoval.

POV Nick:
Ráno jsem se vzbudil a čekal až se Karl vzbudí. Čekal jsem dlouho. On se vzbudil a já mu řekl, že půjdeme na snídani. Vypadal slabě a asi se mu moc nechtělo. Jakmile se zvedl, začal padat, já ho chytil a posadil na postel ,,stalo se něco? On jen přikývl ,,a řekneš mi to? Myslel jsem že mi to řekne, ale to místo toho ukázal na papír s tužkou. Podal jsem mu ho, ale stále nevěděl proč mi nic neříká. Potom jsem si přečetl to co napsal a hned věděl proč nemluví. Objal jsem ho, on mi obětí vrátil, ale nebylo moc pevné, chudák. Řekl jsem, že mu donesu snídani a něco na krk. Přišel jsem do jídelny a královna se mě zeptala kde je Karl. Řekl jsem ji, že se nachladil, nemůže mluvit a je slabý. Ona mi dala něco na krk a snídani pro Karla. Donesl jsem mu to a jen ho pozoroval. Potom naznačil ať si k němu sednu, jakmile to ukázal došlo mi že mě chce obejmout. A měl jsem pravdu. Potom chtěl abych šel pro Willa, že mi chce něco ukázat, byl jsem zvědavý co. Došel jsem k Willovýmu pokoji a zaklepal. Po chvíli se otevřeli dveře a v nich Will. ,,Co potřebuješ Nicku? ,,No Karl mi chce něco ukázat, ale prý na to potřebuje tebe. ,, Dobře tak pojď,, cestou jsme si povídali o Karlovi a potom se zeptal na otázku ,kterou jsem nechtěl aby řekl ,,a jak to je mezi tebou a Karlem? Nevěděl jsem co říct, ale nakonec jsem odpověděl ,,no má ve mě důvěru a má ke mě určité city, prej jsem jeho opora,, Will se zastavil a podíval se na mě ,,co tím myslíš mě má k tobě určité city? ,,No tak hlavně to, že má rád moje obětí, ale jinak nevím můžeš se ho zeptat,, ,,neboj taky že zeptám,, došli jsme k našemu pokoji a já otevřel, viděl jsem jak Karl drží kytaru. Počkat! Kytaru? On umí hrát na kytaru? Než jsem se stihl vzpamatovat Karl psal něco Willovi na papír a za chvíli začal hrát a Will zpívat. Hrál úžasně. Potom mi napsal, že až bude moct mluvit zahraje mi a zazpívá. ,,Tak na to si počkám,, byl jsem překvapený. ,,Nicku? ,,Ano Wille? ,, Necháš nás chvíli o samotě? ,, Jasně,, zvedl jsem se a odešel do svého pokoje.

POV Will:
Karle napiš mi na papír stručně jak sis našel cestu k Nickovi. Chvíli jsem počkal až to napíše. Bylo tam napsáno ,, začalo to tím, že mamka a taťka Nicka dali ke mě do pokoje, potom jsme šli ven, řekl mu proč neumluvim, rozbrečel jsem se a on mě obejmul. Potom jsem se seznámil aji s Tubbem a Tommym. Včera jsme šli na moje nejoblíbenější místo tady v tomhle království, tam jsme přespali a já byl ve stanu s Nickem v noci byla bouřka a já ho nevědomky obejmul ráno mě vzbudil tím že se snažil dostat z mého obětí a potom jsme šli ještě na louku a zpátky do zámku, to je celý. Dočetl jsem dlouhej dopis a nepřišel na nic. ,, Dobře tak jinak co se mi na Nickovi nejvíc líbí. Opět jsem počkal než to napíše ,, oči má strašně pěkný, chování a vůbec přístup ke mě, ale stejně mám nejradši jeho obětí, když mě obejme zapomenu na všechno špatný a navíc je to příjemný. Už se mi v jeho obětí podařilo aji 2x usnout. Dobře chápu tohle nejspíš Nick už ví a já jsem dospěl k tomu, že prostě v jeho obětí já dobrý pocit a vůbec obecně je na něho hodný. Nic vím v tom nevidím. ,, Díky Karle,, ,, nemáš zač,, napsal mi a ukázal na dveře. Došlo mi, že chce Nicka. ,,Nicku? Pojď sem, Karl tě chce,, ,, už jdu,, Nick přišel a Karl ho obejmul je to tak roztomilý. Odešel jsem a nechal je o samotě. Tak jo tady to opět ukončím, páč vás chci napínat :D za každou podporu moc díky <3 původně se mi tahle knížka vůbec nechtěla vydávat, ale moc díky AdriWasFound která mi řekla že by si ji ráda přečetla, tak jsem si 24.12.2021 řekla že to pro ni vydám. Ještě jednou díky <3

1126 slov

1 království 2 králové (KarlNap) Kde žijí příběhy. Začni objevovat