Postavy

369 15 5
                                    

Karl

Má 19 let a žije v království se svou matkou a otcem. Matka je královna a otec král. Karl je introvert často uzavřený sám do sebe, nemá rád plesy. Spíše si rád zajde do přírody nebo do lesa a u toho si zahraje nějakou pěknou písničku na kytaru. Na kytaru ho naučil hrát služebník Will (Wilbur)

Nick (Sapnap)

Má 20 let a taky žije s matkou a otcem. Opět je matka královna a otec král. Nick je extrovert, ale nemá v lásce plesy ,sice mu nedělá problém se s někým bavit, ale nemá rád úplně moc lidí. Nick se ve svém volném čase rád prochází po královské zahradě a přitom se baví se zahradníkem Tubbem a Tommym. 

Tubbo a Tommy 

jsou to zahradníci a rádi si povídají s Nickem. Oba jsou extroverti, když nejsou s Nickem tak se baví spolu a dělají blbosti, no jo no (pro tenhle příběh budeme používat ,,njn,, protože jsem líná to vypisovat) děti. Sice oslavili 18, ale stejně se pořád chovají jako děti.

Wilbur

je služebník Karla, jednou ho naučil hrát na kytaru. Sám má svojí skupinu Lovejoy. Je extrovert, nebojí se vystupovat před spoustou lidí. Je jeden z mála komu se Karl nebojí svěřit s problémem.

další postavy:

Dream (Clay)

Ranboo

Billzo

George

Matka Bridget a otec Christopher od Karla (našla jsem to na internetu)

Matka Julia a otec David od Nicka 

Občas se tady budou vyskytovat jména, které nemám na seznamu to proto že já nejsem schopná si vybavit jména dsmp členů

Předem se omlouvám za chyby a části co nebudou dávat smysl je to můj první příběh na takové to téma. Tento příběh vymýšlím za pochodu inspiruju se z ff co jsem četla.

1 království 2 králové (KarlNap) Kde žijí příběhy. Začni objevovat