Úvod a seznámení s dějem

239 15 2
                                    

POV Karl: 

v Lutonu(opravdu mě nic kreativnějšího nenapadlo😂a existuje to)se s rodiči mám dobře. Hrad máme celkem velký, já sám se tady občas ztratím, když nedávám pozor na cestu. Při vstupu do hradu uvidíte velkou místnost, mě nikdo nikdy neřekl k čemu ta místnost slouží. Budeme ji říkat ,,předsíň,,. Když půjdete dále po chodbě kde máme vysoké stropy a velká okna dorazíte do trůnního sálu a u toho je tam velká plocha, opět mi nikdo neřekl k čemu slouží a upřímně mě to ani moc nezajímá (je to plocha kde se tančí, btw taky nevím jak se to jmenuje) když půjdete dál uvidíte tam pokoj pro služebné. (dál si to domyslete sami, já nikdy v žádným zámku nebyla tak nevím, ale tohle jsou hlavní místnosti co budou nejčastěji používané)

POV Nick: 

v Miltonu(opět to existuje) se nemáme úplně nejlépe, alespoň z mé strany. S rodiči se často hádáme a nemám je úplně v lásce, pořád mě nutí do věcí, které mi nejsou příjemné. Např. Do boje, nerad bojuju, nedělá mi dobře představa, že se někdo zraní nebo, když udělám něco špatně, oni mě vynadají a dají mi domácí vězení. (trochu vlastní zkušenost) Náš hrad je střední velikosti, znám to tu jako své boty. Náš hrad má dvě patra, můj pokoj je v druhém patře a trůnní sál je v prvním a jídelna taky. Takže po ráno celkem dobrá rozcvička. Máme tu vysoké stropy a velká okna. (opět si to domyslete)  

 Karl:

Má krátké hnědé a husté vlasy, (husté jako objem😃) a šedé oči. Vyšší štíhlou postavu rád nosí volné věci. (nevím co o něm napsat takže to bude krátký stručný popis)

Nick:

Má tmavě hnědé oči a krátké hnědé vlasy. Středně vysokou a štíhlejší postavu. Má rád oblečení, které na něho padne. (Opět krátké a stručné)

Budu se snažit dělat delší kapitolky, zatím nevím co tam napsat, takže se omlouvám za krátké kapitolky ,bude to lepší (snad)

1 království 2 králové (KarlNap) Kde žijí příběhy. Začni objevovat