8. Kapitolka

154 15 2
                                    

POV Karl:
Šli jsme na oběd vedle sebe. Potkali jsme Tommyho a Tubba, já se na ně usmál a šli taky vedle nás, všichni jsme si povídali a řekli si, že by jsme mohli jít na moje nejoblíbenější místo tady v tomhle království. Všichni souhlasili, došli jsme do kuchyně, najedli jsme se a šli do našeho pokoje. Tam jsme se domluvili, že by jsme aji mohli přespat. Takže bylo zase na mě se jít zeptat, jestli tam můžeme aji spát. ,,Mami? ,,Ano Karle? ,, Můžeme přespat na mém neoblíbenějším místě? ,,Ano Karle, ale jestli se tě můžu zeptat. Kdo tam všechno bude spát. ,,No já, Nick, Tommy a Tubbo,, ,,ty ses s nimi už seznámil? ,,Ano mami, jsou fajn,, ,,to jsem ráda klidně běžte. Jen si vemte s sebou nějaké jídlo a vodu,, ,, jasně mami,, dokončil jsem konverzaci a šel na klukama. ,,Kluci, mamka nám to dovolila,, ,, jupí ,, ozval se Tubbo. Vemte si nějaké věci a ještě musíme jít do královské kuchyně si vzít jídlo a vodu. Já jsem zašel do kuchyně vzal s sebou 4x jablko 4x banán, jahodovou marmeládu, 6x rohlík, nůž a 4x 2l vody. Měl jsem všechno, tak můžeme jít. Doufal jsem, že Nick vezme ty věci co jsem mu řekl. Viděl jsem je v dálce jak všichni něco nesou. 2x stan 4x spacák 4x karimatky. Máme všechno můžeme jít. Je to odsud asi 10-20 minut cesty. Došli jsme na to místo a rozbalili stany, dali tam spacáky a karimatky. Ve stanech jsme se rozdělili takto : Já a Nick, Tommy a Tubbo. Zavedl jsem je na krásné místo, vyšplhali jsme kameny a koukali na ten krásný výhled, dneska bylo opravdu nádherně, to jsem vybral správně. ,, Nečekal bych, že to tady může být tak nádherné,, řekl Nick ,,o tomhle místě víte vy a moje mamka, nikdo jiný o tom neví,, řekl jsem a pořádně jsem nasál ten krásný čistý vzduch. ,,Jsem rád, že jsem jel s rodičema sem a taky jsem rád, že jsem se s tebou seznámil,, začalo se stmívat a my si nachystali večeři. Potom si jenom povídali a já šel do lesa, kde jsem se klukům schoval. Bylo to na kraji lesa a já měl možnost je pozorovat, ale nebyla šance, aby viděli oni mě.

POV Nick:
Karl odešel do lesa, už se začátku jsem se o něho bál, ale přece jenom sem chodí často.

O 15 minut později
Už je v tom lese fakt dlouho. Musím se tam jít podívat a najít ho, co když se mu něco stalo?? ,,Kluci já jdu do toho lesa Karl tam je už strašně dlouho,, ,, já jdu s tebou a Tommy bude hlídat,, ,, Tubbo já nevím jestli tě chci vzít s sebou, přece jenom to tady neznáme a já bych se bál ještě o tebe, radši ne Tubbo,, on se jen smutně podíval a já vyšel. Šel jsem po kraji lesa, abych se nestratil a najednou jsem v dáli zahlédl nějakou postavu. Vzal jsem si první klacek co jsem viděl, abych se mohl bránit, kdyby to nebyl Karl. Stoupl jsem na větev a ona praskla. Najednou se na mě ta postava podívala a schovala si hlavu mezi nohy a ruky měl položené na hlavě. (To je obranné gesto, když vám někdo chce něco udělat, udělejte tohle takhle vám aspoň neudělá nic s hlavou max. s rukama) Já jsem se k němu pomalu přiblížil a zavolal jeho jméno ,,Karle,, on nereagoval, když jsem přišel ještě blíž, slyšel jsem jak potichu brečí ,,Karle, neboj to jsem já Nick,, on zvedl hlavu, stoupl si a hned mě obejmul. V zápětí řekl ,,p-promiň j-já myslel, že jsi někdo, kdo mě chce zabít,, řekl ubrečeným hlasem ,,dlouho ses nevracel, tak jsem tě šel hledat, potom jsem uviděl nějakou postavu, omylem jsem zlomil větev a ty ses lekl, to je celý,, řekl jsem ,, no, když jsem tady sám, tak si sem takhle sednu a pozoruji hvězdy, klidně aji 2hodiny,, ,, a to se nebojíš, že tady budou nějaké divoké prasata nebo jeleni,, ,,tady nejsou a navíc když se pomalu ani nehýbeš tak si tě ani nevšimnou,, ,,tak už půjdeme za Tommym a Tubbem určitě o nás mají strach,, ,, jasně jdeme,, řekl Karl a my se rozešli zpátky. Vrátili jsme se zpátky a kluci se hned rozeběhli za námi ,,my jsme se o vás tak báli,, řekl Tommy ,, už jsme zpátky, nemusíte se bát,, chvíli jsme si ještě povídali a na Tubbovi a Karlovi bylo poznat, že jsou unavení. Rozhodli jsme se, že půjdeme spát. Rozešli jsme se do svých stanů.

POV Karl:
Slyšel jsem nějaké podlomení větve, otočil jsem se tím směrem a viděl nějakou postavu s klackem, rychle jsem dal hlavu mezi nohy, ruky na hlavu a potichu jsem brečel, po chvíli jsem uslyšel ,,Karle,, nereagoval jsem pro jistotu, postava se ke mě ještě více přiblížila a řekla ,,Karle, to jsem já Nick,, v tu chvíli se mi strašně ulevilo zvedl jsem hlavu, stoupl si a obejmul Nicka. Po chvíli povídání jsme se vrátili do našeho ,campu, kde už nás pozdravil Tommy a Tubbo, sedli jsme si k táboráku a já začal pociťovat únavu. Za chvíli to poznal aji Nick a Tubbo byl taky unavený, šli jsme do stanů a usnuli jsme. Vzbudil jsem se a slyšel a prší a hřmí. Bouřek se hodně bojím, ale nechtěl jsem se chovat jak malí dítě proto jsem se snažil usnout znovu. Za chvíli byl velkej hrom a já se strašně lekl, přitiskl jsem se na Nicka a doufal, že ho nevzbudím, bohužel jsem ho vzbudil. On se otočil a zeptal se mě co se děje. Já jsem nic neřekl, bcs v tu chvíli zahřmělo, Nick to pochopil a řekl, že to jsou jen hromy. Otočil se nazpět a chvíli byl klid. Po chvíli opět zahřmělo a já nevědomky objal Nicka. Po chvíli jsem usnul.

POV Nick:
Vzbudil mě Karl, když sebou trhl, já se ho zeptal, co se děje když chtěl odpovědět zahřmělo, došlo mi proč sebou trhl. Chtěl jsem ho obejmout, ale bál jsem se, proto jsem se otočil a zavřel oči po chvíli byl další hrom, ale tentokrát mě Karl obejmul. Tady to ukončíme, abych vás chvíli napínala :D ale nebojte s největší pravděpodobností, už mám napsané pokračování.

1029 slov

1 království 2 králové (KarlNap) Kde žijí příběhy. Začni objevovat