13. Kapitolka

150 11 16
                                    

POV Karl:
Vzbudil jsem se, ale Nick vedle mě nebyl. Kde je? Kam odešel? Šel jsem se aji podívat do jeho pokoje. Nikde nebyl, co když se mu něco stalo? Sedl jsem si zpátky na postel a přemýšlel v tu chvíli přišel Nick a ukázal mi na papírek kde bylo napsaný že jde na večeři. Uff jak já jsem si oddechl. Nick mi aji donesl jídlo, je tak hodnej. Najedl jsem se a napsal ,, nechceš jít k tobě do pokoje?,, Odpověděl, že ano šli jsme k němu do pokoje. Nick mi nabídl že mě tam odnese, ale já jsem odmítl už jsem tam přece dneska byl. Zvedl jsem se, ale stejně se mi uprostřed cesty podlomili nohy. Nick mě vzal do náruče a odnesl do postele. Lehli jsme si a já poprosil Nicka jestli mi donese kytaru. On přikývl a za chvíli tady byl aji s kytarou. Hrál jsem mu různé písničky jak smutné tak veselé a nebo od Lovejoy. Druhý den jsem se vzbudil ještě před Nickem vstal jsem a zjistil jsem, že se už lépe udržím na nohou rozhodl jsem se, že se konečně prevléknu a půjdu na snídani s Nickem. Zanedlouho vstal aji Nick a koukal na mě. ,,Jak dlouho si vzhůru?,, A teď přišla chvíle abych se rozmluvil ,,asi 10 minut,, achjo ten hlas je pořád strašně hnusnej, ale už to nebolí tolik jako včera. ,,Co kdyby si spadl, vždyť včera ses ještě na nohách neudržel,, ,,no včera sice ne, ale dneska už s nějakou podpěrou ano,, Nick vstal a šel se také převléct. Já si zatím sedl na jeho postel a sledoval co čte, dokonce aji jednu knížku jsem rozečetl, byla dost zajímavá a napínavá. Nick mě lehce vyrušil, že si sedl vedle mě a objal mě kolem ramen. Po chvíli mě vyrušil úplně. ,,Karle? Nechtěl by si jít na snídani?,, ,,Nicku asi by to bylo dobrý, jo a můžu si tuhle knížku půjčit?,, ,, Jasný já už ji mám dočtenou. Pokud ti nevadí že má 298 stran,, ,,ne nevadí akorát bych to asi měl začít číst od začátku,, ,,to bys asi měl Karle, ale teď pojď na snídani,, zvedl jsem se, ale v tu chvíli se mi zamotala hlava a udělalo se mi černo před očima (to se mi stává pořád, třeba když se dívám do jednoho bodu a potom prudce vstanu) chytl jsem se nějaké skříňky a počkal. ,,Karle nechceš tady přece jenom zůstat?,, ,,Ne Nicku já jsem jenom prudce vstal, to bude v pohodě,, ,, seš si jistý? Nerad bych tě celou cestu nesl stačilo když jsem tě nesl z té zahrady,, ,,neboj, a pojď jdeme,, rozešli jsme se směr jídelna. Já tam viděl svou mamku a ona se mě zeptala jak mi je a já že dobrý akorát hlas nezní úplně nejlépe. Až jsme dojedli šli jsme zpátky do našeho pokoje. Po cestě mě někdo chytl za ruku, byl to Nick. Ale proč? Jako nevadí mi to, ale zajímalo by mě to. Ještě se ho zkusím zeptat na ti jestli by se mnou nevládl. Došli jsme do pokoje a já spustil ,,Nicku? ,,Ano Karle? ,, Až dovrším 20 let tak mě rodiče chtějí provdat za princeznu Sophii, ale já ji nechci,, ,,a proč mi to říkáš? ,,A taky mi řekli že do té doby si můžu najít koho chci a já jsem se tě chtěl zeptat jestli by si se mnou nevládl ty,, on se na mě nevěřícně podíval a řekl ,,Karle, já nevím co ti mám říct, ale říkám ano ano ano ano klidně s tebou budu vládnout,, ,, díky Nicku,, dořekl jsem a rozeběhl jsem se Nickovi do obětí. On mě v tom obětí zvedl a lehce políbil. V tu chvíli jsem se zarazil a začervenal jsem se ,,Karle ani nevíš jak dlouho jsem tohle chtěl udělat,, objal mě a při tom hladil po vlasech. Byl jsem zmatený, nevím co to mělo znamenat, ale byl to super pocit. Rozhodl jsem se udělat to stejný co Nick odtáhl jsem se, podíval se mu do očí a políbil ho. On náš polibek ještě trochu protáhl. Odtáhli jsme se a objali se znovu. Už vím co tím myslel.

POV Nick:
Ráno jsem se vzbudil a viděl Karla jak jde směrem ke mě. ,,Jak dlouho si vzhůru?,, ,,Asi 10 minut,, chvíli jsme si povídali a potom šli na snídani najedli jsme se a cestou zpátky jsem chtěl Karlovi něco říct, ale on nevnímal, vypadalo to jako kdyby nad něčím přemýšlel. ,, Došli jsme do pokoje a Karl řekl ,,Nick?,, ,, Ano Karle?,, ,, Až dovrším 20let rodiče mě chtějí provdat za princeznu Sophii, ale já ji nechci,, vím kam tím směřoval já se ho zeptal  ,,A proč mi to říkáš?,, ,,A taky mi řekli že do té doby si můžu najít koho chci a já jsem se tě chtěl zeptat jestli by si se mnou nevládl ty,, tohle jsem opravdu nečekal nevěděl jsem co říct, ale nakonec jsem odpověděl  ,, Karle, já nevím co ti na to mám říct, ale říkám ano ano ano a ano klidně s tebou budu vládnout,, Karl byl hodně rád rozeběhl se mi do náručí a já si řekl , teď nebo nikdy, lehce jsem políbil Karla a on se zarazil. Objal jsem ho a hladil ho po vlasech, jen jsem čekal co na to řekne nebo co udělá. Najednou se odtáhl a já se začal bát, že jsem to pokazil. On se mi podíval do očí a políbil mě nazpět a já ten polibek ještě prodloužil. Odtáhli jsme se a myslím, že Karl cítí to stejné jako já. Takže trochu to urychlíme. Šli jsme na oběd potom zpátky a odpoledne šli s Tubbem a Tommym na zahradu. Vrátili jsme se a šli na večeři a potom spát. (Tak jo první kiss je tady :D ten konec je takový nic moc, ale už mě nenapadlo co by se tak mohlo stát, ale za to se těšte na další. Děkuji všem za podporu :D) 

978 slov

1 království 2 králové (KarlNap) Kde žijí příběhy. Začni objevovat