10. Kapitolka

144 15 0
                                    

POV Nick:
Najednou někdo zaklepal na dveře a já řekl , dále, jak jsem to řekl otevřeli se dveře a v nich Karl. Vypadal jako kdyby ho něco trápilo. Přišel ke mě a řekl ,, Nicku je mi to trapný, ale chci se omluvit za tu noc a taky se chci omluvit, že jsem se choval jak malí dítě,, dořekl to, sklopil hlavu a snažil se nebrečet. Plně ho chápu, ale kdyby mi to vadilo tak bych mu to řekl nebo se z toho obětí rovnou vyvlekl. Nakonec jsem odpověděl ,,Karle nemusíš se omlouvat, já to chápu. Chápu že se bojíš bouřek a ještě k tomu v přírodě. Kdyby mi to vadilo, vyvleknu se z objetí už v noci,, on zvedl hlavu a podíval se mi do očí. Vypadal, že se mu hodně ulevilo naznačil jsem, aby mě obejmul, on tak učinil a zavřel oči. Vypadal spokojeně. Za chvíli se o mě začal víc a víc opírat a já poznal, že usíná. Opatrně jsem ho položil na postel a zakryl ho. Potřebuje si odpočinout, musí si to všechno urovnat a spánek je na to nejlepší. Jelikož spal v mé posteli já se rozhodl, že se půjdu zeptat Tubba co mu řekl. Došel jsem k jejich pokoji a zaklepal , dále, ozvalo se a já vešel. První co jsem řekl bylo, že si potřebuju promluvit s Tubbem.

POV Tubbo:
Někdo zaklepal a já řekl , dále, vešel Nick a řekl, že si se mnou potřebuje promluvit. Znervózněl jsem, nevěděl jsem o čem chce mluvit a jen doufám že mi nechce vynadat za to co jsem řekl Karlovi.

POV Nick:
Tubbo se na mě nervózně podíval a přišel ke mě. Odvedl jsem ho do našeho pokoje a řekl ať si sedne. Sedli jsme si na Karlovu postel a první otázka co byla zněla ,,kde je Karl? Zeptal a já mu odpověděl ,, otevři tam ty dveře,, ukázal jsem na dveře co vedli do mého pokoje. On se tam rozešel, pootevřel ty dveře a hned je zase zavřel, pochopil a na nic se neptal. Sedl si vedle mě a já spustil ,, když si šel s Karlem z oběda co ti řekl a co ty si mu odpověděl. ,,N-no tak první jsem mu řekl jestli se něco děje on odpověděl že ne, ale já věděl že lže tak jsem mu řekl že vím, že lže a že ve mě asi ještě nemá takovou důvěru. On mi řekl, že v noci byla bouřka vzbudil tě a potom tě obejmul. Cítil se za to trapně. Potom mi ještě řekl že od rána mu je špatně, prej asi z jídla. Ale já hned věděl proč mu je špatně,, dořekl svůj monolok a já se ho hned zeptal ,, a proč si myslíš že mu je špatně?,, Osobně asi vím, má ke mě nějaké city, ale jsem zvědavý co si myslí Tubbo. ,, Neuraž se, ale myslím, že má k tobě nějaké city, ale jen se ti to bojí říct myslím, že tvoje obětí mu hodně pomáhá,, přesně to co jsem si myslel mi Tubbo potrvdil. ,, Doufám, že si mu neublížil,, řekl Tubbo ,,neboj jen si mi potvrdil to co jsem si myslel, no a určitě se ptáš proč Karl spí u mě. No je to jednoduché on sám se mě přišel omluvit za tu noc, málem se rozbrečel a já mu řekl že mi to nevadilo, potom jsem mu nabídl obětí, on ho přijal a po chvíli začal usínat já ho dal do postele přikryl ho a šel pro tebe, bcs jsem si myslel, že si mu to nakecal ty aby se mi šel omluvit,, dořekl jsem u Tubbo na mě překvapeně koukal ,, jen mi slib, že tohle zůstane mezi náma,, ,, slibuju,, řekl Tubbo a pomalu se zvedl. ,, Děkuji,, řekl jsem mu ,, nemáš za co, rád poradím a pomůžu,, ještě se na mě usmál a odešel. Já šel zpátky do svého pokoje a podíval se na Karla, taky bych si rád někam lehnul, ale nevím co by na to řekl Karl, že mu ležím v posteli, ale zase na druhou stranu on mi taky leží v mojí posteli. Rozhodl jsem teda, že si lehnu do Karlové postele. Lehl jsem si a přemýšlel o tom co mi řekl Tubbo a co se dneska všechno stalo. Mezitím jsem usnul. Vzbudilo mě otevírání dveří a v nich Karlovi rodiče. Já jsem se hned postavil a uklonil. ,,Jak to že spíš v Karlové posteli? Řekli celkem rozčileně ,, já se omlouvám, ale Karl zase usnul v mé,, oni se na mě podívali a šli se podívat do mého pokoje. Otevřeli usmáli se a zeptali se co se stalo. ,, J-já nevím jestli by to Karlovi nevadilo, že vám to řeknu,, ,, dobře já chápu když tady zůstanu jenom já řekneš mi to? Zeptala se královna a já si nemohl odmítnout. Odešel král a já začal. (Nebudu to tady zase znovu vypisovat) dokončil jsem to a královna mi řekla ,, momentálně si jeho opora, důvěřuje ti a to se stává málo kdy,, řekla a já její odpovědí nebyl moc překvapený, ona odešla a já si lehl zpátky do Karlové postele. Vzbudilo mě to, že jsem cítil jak si někdo ke mě lehl a obejmul mě, hned mi došlo že to je Karl. Já mu chytil chytil ruku a začal ji hladit. On je zašeptal ,,ty nespíš? ,,Ne,, hned jak to slyšel se odemne odtáhl a řekl ,,p-promiň,, ,,Karle já mluvil s Tubbem a potvrdil mi to co jsem mu myslel, klidně mě obejmi, mě to nevadí a myslím, že tobě to udělá jenom dobře,, on se ke mě zpátky přitulil a obejmul mě.

POV Karl:
Vzbudil jsem se v Nickově posteli, ale Nick nikde nebyl, napadlo mě jestli nebude u Tommyho a Tubba. Otevřel jsem dveře a zjistil, že Nick spí v mé posteli otočený ke mě zády. Nenapadlo mě nic jiného, než si k němu lehnout. Když jsem obejmul začal mi hladit tu ruku. Já se lekl, odtáhl jsem se. On mi řekl že mu to nevadí a mě to pomůže, měl pravdu, vrátil jsem se do obětí a jen cítil jak mi hladí tu ruku. Opět jsem usnul. Jsme na konci kapitolky já doufám, že se vám tenhle styl líbí. Rozhodla jsem se, že to udělám tak aby to bylo v království ale zároveň aby to bylo jako v klasických knížkách. Už předem říkám, že osobně nemám ráda spicy scény, takže tady žádné nebudou.

1059 slov

1 království 2 králové (KarlNap) Kde žijí příběhy. Začni objevovat