3~ Yeni Dostlar

613 49 1
                                    

Kasabanın başına gelmiştim ve kasabaya girerken Nova ile konuşmak istiyordum ama etrafta kendi kendime konuşuyormuş gibi görünmek istemiyordum ben bunları düşünürken
Elly'nin sesini duydum.

Elly - "Merak etme kolyenin içinde düşüncelerini duyabiliriz"

Bununla gülümsedim ve etrafı gezmeye başladım. Etrafı gezerken bir adam gördüm satıcıya sanırım altın uzatıyordu, tam o sırada benim hiç param olmadığını fark ettim.

Hey çocuklar benim hiç param yok ne yapıcaz?

Nova-"Merak etme şu anda cebinde üç altın var, bu üç altın 30 bakıra eş değer yani ona göre kullan"

Merak ediyorumda burdaki para birimi hakkında hiç bişey bilmiyorum biraz anlatırmısınız?

Nova-"İyi dinle çünki sadece bir kez anlatıcam, bu dünyada üç tane para çeşidi var birincisi bakır bu içlerinde en düşük değere sahip olan, ikincisi altın bu, üçüncüsü ise gümüş bu en değerlisi 10 tane altın bir gümüş eder ve 1 gümüş sizin dünyanızda bir milyon dolara denk sayılır bu dünyada. "

Tamam anladım saol, etrafda dolaşmaya devam ettim. Nova ve Elly ile de konuşmaya devam ediyordum. Elly bana konsantre olduğumda fiziksel özelliklerimin en güçlü deviye olucağını söyledi, bu benim için gayet iyi bir özellikti.

Bir süre sonra bir arasokağın önünden geçerken iki tane benim yaşlarımda erkek çocuk gördüm ve karşılarında ise iki adam vardı sanırım ikisini rahatsız ediyorlardı. Onları durup izlemeye başladım beni fark etmemelerine şaşırdım muhtemelen boyum yüzünden.

??? - Hey! Anlaşmamız böyle değildi, o cam boynuz için nerdeyse ölüyorduk ve sadece iki bakır alıyoruz!

X- Ha? Seni küçük velet bak boynuzun burası hasarlı gördünmü?

??? - O sadece küçük bir sıyrık bununla bile daha fazla eder! Her neyse satmaktan vaz geçiyoruz geri verin.

Y- Artık çok geç seni küçük valet bu bize ait. Hahaha, hoşçakalın.

??? - HEY!!

??? - Eddy, boş ver hadi gidelim.

??? - Hayır, o boynuz yüzünden hayatımdan oluyordum! Geri verin!

Olanlara baktığımda onlara doğru yürümeye başladım ve konşmaya başladım.

"Hey! Biraz konuşabilirmiyiz?"

X- Ha? Sende kimsin velet? Burasıda iyice kıreşe dönüştü.

"Üzgünüm işim sizle değil, onlarla"

O iki çocuğu işaret ederek konuştum ve önde duran konuştu.

??? - Ne bizimlemi?

"Şey, aslında o boynuzu sevdim ve onun için 2 altın veririm satıyormusun?"

??? - Sattım gitti!

Cebimden hemen iki altın çıkartıp çocuğa fırlattım ve o sırada boynuzu elinde tutan adam konuşmaya başladı.

X- Hey bunu yapamazsın, bu artık bizim!

Elly'nin dediklerini yapmaya çalıştım ve konsantre olmdum ve bir anda sanki herşey yavaş çekimdeymiş gibi görünüyordu. Hemen koşarak adamın boyundan yükseğe sıçradım ve adamın bana bakıcak zamanı bile olmadan ona bacağımla sert bir tekme attım, adam 6-7 metre öteye uçtuktan sonra arkama baktım bana dehşet içinde bakan diğer adama bakmaya başladım ve birşey demeden çığlık atarak kaçtı.

Yerde duran camdan boynuzu elime aldım ve üstündeki tozu sirkeledim ve ardından o iki çocuğa döndüm bana çok şaşırmış bir şekilde bakıyorlardı aslında onlardan kalır bir farkım yoktu sadece dışarı belli etmedim

Dünya'nın En İyi Suikastçısı, Aristokrat Olarak Reenkarne OluyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin