Odamda otururken aklıma dükkandan aldığım broş geldi. Uzay büyüsünü yapıp içinden broşu aldım ve incelemeye başladım.
"Nerden bakarsam bakayım hiç bir büyü gücü sezmiyorum."
Nova -"Tanrım..."
Elly -"Bu çok normal biz bile zor fark ettik. Ayrıca senin bizim kadar güçlü olmak için çok yolun var."
"Elly, bu broşu değerlendirme büyüsüyle kontrol edermisin?"
Elly'e söyledim çünkü ben bu büyüye sahip değilim.
Elly, elini broşa uzattı ve büyülü sözleri söyleyip göz alıcı olmayan beyaz bir ışık yaydı. Işık sönünce Elly bana döndü ve anlatmaya başladı.
Elly -"Görünüşe göre bu broşu takan kişinin gücü en az on katına çıkıyor."
"Farkında olmadan çok mükemmel birşeye sahip oldum."
Nova -"Bunu zor zamanlara saklamalısı- Veya istersen bana ver onu güvende tutabilirim."
Nova'ya cevabım sağ elimin orta parmağıydı.
Nova -"İyilikte yaramıyor size! Bi daha size iyilik yaparsam."
"Sen kendi isteğinle iyilik yapma."
Elly -"Peki, broşu ne yapıcaksın?"
"Hmm, sanırım~ slime'larımdan birine vericem şimdilik."
Nova -"BANA VERMEK YERİNE DEĞERSİZ BİR SLİME'MA MI VERİCEN!"
Nova cümlesini bitirdikten sonra yapışkan slime'lardan biri kafasına balçık topu attı.
Nova -"HANGİNİZ YAPTI LAN ONU!"
Slime'lar sessiz kaldı.
Şimdi broşu saanırım asit slime'ına vermek en mantıklı seçenek olur.
"Broşun ne yaptığını daha tam olarak bilmediğimizden ormanda slime'ı güçlendiricem."
İlk asit slime'ımın yanına gittim ve onu kucağıma aldım. Zaten bir kaç saattir dinlendiğim için yürüyerek ormana gitmeye karar verdim. Nova ve Elly'de kolyenin içine girdi.
Dış kapıya ilerlerken Roul ve Eddy'i gördüm.
Eddy - Ah! Blyck, nereye gidiyorsun?
Eddy bunu derken slime'ı seviyordu.
"Ormana gidiyorum."
Roul - Neden?
"Bir deney için."
Onlara el sallayıp yoluma devam ettim.
Yolda yürürken bazı insanlar bana ve slime'mıma baksada geneli ya benim yanımda slime görmeğe alışık ya da umursamıyor.
Bir kaç saat dakika yürüdükten sonra ormana gelmiştim ama genede ne olur ne olmaz giye evimden biraz daha ormanın içlerine gölün oraya gitmiştim.Göle vardığımda kimsenin olmadığına emin olduktan sonra slime'ı yere koydum ve broşu slime'ın üstüne takmaya çalıştım ama fazla yumuşak ve cıvıktı.
"Off, bunu eritmedem içine alabilirmisin?"
Slime zıplamaya başlayınca evet olduğunu düşündüm ve broşu ona uzattım. Slime, elimde tuttuğum broşu aldı ve beklemeye başladık.
Nova - Eee, hani bişi olmuyo-
Bir anda çok parlak ışıklar çıkmaya başladı ve geçmek yerine daha fazla güçlenmeye başladı. Kimin olduğunu daha anlayamadan bir el beni geriye doğru hızlıca çekti. Ben ışık yüzünden gözlerimi açamıyordum. Saniyeler sonra anca gözlerimi açabildim ve açmamla ağzımın açık kalması bir oldu çünkü sanırım hayatımda bir daha böyle bir şey göremicem...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dünya'nın En İyi Suikastçısı, Aristokrat Olarak Reenkarne Oluyor
Random35 yaşında bir suikastçıydım ama bana karşı yapılan bir suikast sonucu öldüm. Tanrılarla bir anlaşma yapıp başka bir Dünya'ya reenkarne olup o Dünya'yı kahraman dedikleri kişiden kurtarmam gerek. Bu hikaye dünyanın en iyi suikastçısını başka bir Dün...