20 ~ Dünya'nın En İyi Dövüşçüsü

187 21 4
                                    


50 YIL ÖNCE   

Herşey tam elli yıl önce başladı. Tanrıların yaptığı bir hata sonucu bu fantastik Dünya'da doğduğundan beri 25 yaşında olan bir insan yaratıldı. Bu insanın cinsi, yüzü, annesi, babası yada herhangi bir bilgisi bilinmemekte ya da yok. Bunu Tanrılar bile bilmiyor. Bildikleri tek şey bu insanın Tanrılardan bile güçlü ve yüce bir varlık olmak istemesiydi. Yasak, gizli veya kimsenin adını dahi duymadığı güçleri ele geçirdi. Tanrılar o insanı durdurmalarının tek yolu onu hemen öldürmek olduğunu biliyorlardı ama bunu sadece azrail yapabilirdi. Bu yüzden Tanrılar başka dünyalardan insanlar çağırarak anlaşmalar yaptılar...

___________________

Kocaman ve değişik renklerin olduğu bu mekana orta yaşlı uzun boylu ve iri cüssesi olan bir adam, göz kamaştırıcı ışıklar eşliğinde geldi. Adam etrafına bakındığında neler olduğuna anlam getiremiyordu telaş, şaşkınlık ve merak duygularını aynıanda yaşıyordu. Adam etrafına bakmaya devam ederken yanına iki kişinin geldiğini gördü. İçlerinden biri kısa siyah saçları ve kafasında uzun siyah boynuzları olan bir kız ve onun yanında da saçları altın kadar parlak ve sarı olan bir çocuk gülümseyerek adamın yanına geldiler. 

Sam - Sizde kimsiniz ve ben nerdeyim?!

X - Lütfen bizi takip edin.

Aralarından boynuzları olan kız konuştu. Soğuk bir sesle adama verdiği emirin ardından arkalarını döndüler ve yürümeye başladılar. Adamın tek seçeneği ise onları takip etmekti. Adam önünde düran daha isimlerini bile bilmeyen iki genci takip ediyordu. Bir süre yürüdükten sonra karşısında üç tane taht gördü, tahtların üstünde de üç kişi vardı. Sarı saçlı genç adam arkasındaki insana gülümseyerek konuşmaya başladı.

Y - Lütfen burada durun.

Adam gencin dediğini yaptı ve gösterdiği yerde durdu. Adam karşısında duran üç kişiye bakıyordu. İçinden...

Sam -"Güzel bir bayan, yaşlı bir adam ve bir çocuk. Benden ne istiyorlar? Benim ölmüş olmam gerekirdi."

Diye geçirdi. Çocuk görünümlü olan karnını tutarak kahkahalar atmaya başladı. Adam şaşkınlıkla çocuğa bakıyordu.

Dionysos - HAHAHAHAHAHA!! Duydun mu? Sana yaşlı adam dedi!

Zeus - Kes sesini.

Adam bir anda "bunu seslimi düşündüm" diye sorguladı. Şaşkın bakışlarıyla karşısında duran üç şahısı izliyordu. Adamın dili sanki tutulmuş gibiydi.

Nuwa - Hoş geldin Sam. Kendimi tanıtayım ben yaratıcı Tanrı Nuwa. Seni buraya çağırmamızın sebebi senin yardımına ihtiyacımız olduğu için.

Sam - Öldükten sonra buraya gelip bunları gördükten sonra sanırım tanrı olmanız mantıklı geliyor. Peki benden ne istiyorsunuz?

Nuwa - Dünya'mızı yok etmeye çalışan bir insan var ve senden onu Dünya'nın en iyi dövüşçüsü olarak öldürmeni istiyoruz. Sana Dünya'da yardım edicek iki tane yardımcıda seninle beraber gelicek.

Sam - Tanrılar benden bir istekte bulundu, elbette size yardım etmekten büyük bir onur duyarım!

Nuwa - Sana ne kadar teşekkür etsek azdır.

Sam ve arkada duran iki genç geldikleri gibi göz kamaştırıcı ışıklar eşliğinde kayboldular.

GÜNÜMÜZ    

Dionysos - Elli yıl önce çağırdığımız adam acaba şimdi ne yapıyor? İsmi neydi?

Zeus - Sam, ismi Sam.

Nuwa - Bir bakalım.

Nuwa elinin tersiyle boşlukta sağa doğru kaydırsı ve havada bir görüntü oluştu. Bu elli yıl önce Dünya'ya gönderdikleri adam Sam'dı ama görüntüdeki adamın o elli yıl önceki iri cüsseli hali yerine kirli bir yatakta uzanmış ve içki içen şişman bir adam vardı.

Sam - *geğirir* Ah! Bu şişede hemen bitti~ Gidip yenisini almam lazım.

Adam yataktan inmeye çalışırken yuvarlanarak düştü ve küfürler etmeye başladı. Bunun üzerine Tanrıça Nuwa daha fazla dayanamadı ve görüntüyükapadı.

Dionysos - Sanırım yanlış seçim yapmışız.

Dünya'nın En İyi Suikastçısı, Aristokrat Olarak Reenkarne OluyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin