23 ~ İşçiler ve Broş?

141 23 0
                                    

Evde mektupların küçük bir kısmını okuduktan sonra daha fazla dayanamadım ve dışarıya çıktım çünkü okuduğum tüm mektuplar kendini tekrar ediyor gibi geldi. Kendimi dışarıya atıp boş boş dolaşmaya başladım ve ayrıca dükkanım için bir isim düşünmeye çalıştım. Söylendiği zaman akla temizlik veya ferahlatıcı şeylerin gelmesini istiyorum. İngilizce birkaç kelimeyi birleştirsem saçma olsada zaten kimse ingilizce bilmediği için sakıncası da yoktur. 

Buraya geldiğimde bir süre sonra fark ettiğim şeylerden biride burada bizim dünyamızda kullanılan farklı milletlere ait isimler kullanılsada konuşulan dil farklıydı. Ayrıca bu dünyada sadece bir dil kullanılıyordu.

Mesleğim gereği üç dili çok iyi öğrenmiştim. İngilizce bir isim ne olabilir? Nova, bir öneride bulunmak istermisin?

Nova - 'Hayır.'

Hızlı oldu. Peki ya, sen Elly?

Elly - 'Aslında baloncukları severim.'

Nova - 'Cidden mi?'

Bubble daha iyi bişey bulamassam olabilir.

Elly - 'Hadi ama, okadar da kötü değil.'

Ama bence isimden daha önemli işlerimiz var. Çalışan gibi. Nova, benim için işçi loncasına gidermisin?

Nova - 'Neden ben?'

İyilik yapsan ölürsün değil mi?

Nova - 'Aynen.'

Ölüyim mi ben. Hatırlarsan bir görevim var. Eğer ölürsem ne yapıcaksınız?

Nova - 'Sikimde gibimi duruyo?'

İyi ben giderim. Hazır işim yokken şimdi gidiyim bari. Bana en azından yolu söylersiniz değilmi?

Nova - 'Onu yapabilirim.'

Nova'nın yön tarifi ile 20 dakika içinde loncaya ulaşmıştık. İçeri girip resepsiyona doğru yürümeye başladım. Resepsiyona gelince kedi kulaklı bir kadın benimle ilgilenmeye başladı. Ona nasıl işçiler aradığımı söyledim ve bana iki saat sonra geri gelmemi söyledi çünkü iş arayan insanları buraya toplamaları zaten tahminen biraz zaman alıcaktı. Bende buradaki sokakları gezmeye başladım. Burda olan sokakların heryerinde ayrı bir mağaza ya da dükkan vardı ve hepside çok lüks yerlerdi. Ben soyluların tercih ettiği yerleri genelde uğramazdım bile ama bu civarda işim olduğundan geldim. Ne kadar bende küçük bir çocuk olsamda zengindim ama kıyafetlerimi genelde ya normal mağazalardan alırdım ya da kumaş alır ve kendi Dünya'mda olan modern kıyafetlerden ilham alarak kendi kıyafetlerimi büyü ya da Elly'nin yardımıyla dikerdim ve açıkçası Elly ve hanımımdan olumlu yorumlar alırdım ama hazır gelmişken sanırım mağazaları gezicem hem iki saat boyunca mal mal gezicek değilim. rastgele bir mağaza seçtim ve içeriye girdim. İçeriye girdiğimde biraz kıyafetlere bakındım ve hemen yanıma görevli bir kadın geldi ona döndüğümde yüzüme baka kaldı. Kendimi aranan bir suçlu gibi hissettim. Aramızdaki sessizliği bozmak adına ilk ben konuştum.

"Yüzümde birşeymi var?"

X - Kabalığımı maruz görün. İlk defa leydim kadar güzel biri görüyorumda.

"Ah, teşekkürler."

X - Peki, size nasıl yardım edebilirim?

"Acaba bana uygun kıyafetleriniz varmı? Bakmak istiyorumda."

X - Tabii ki, beni takip edin lütfen.

Kadın beni üç katlı bu büyük mağazanın en üst katına götürdü. Bu mağazada kadın, erkek, ve çocuk olmak üzere üç bölüm vardı. En üst katında da erkek ve kız bölümleri ortadan ikiye ayrılmıştı ve içeride de bazı soylu ailelerden alışveriş yapmaya gelen çocuklar vardı ve sanırım bağızıları ile aynı akademiye gidiyorum.

Dünya'nın En İyi Suikastçısı, Aristokrat Olarak Reenkarne OluyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin